Minkä vitun takia joka kevät alkaa tää koiran paska keskustelu?
Eikös se ole loppuun asti jo käsitelty? Ihmiset on niin vitun itsekkäitä ja omaan napaansa tuijottavia, siks ne ei siivoa niitä jätöksiä!
se siitä!
Kommentit (7)
niitä paskoja ny jumaliste muulloinkin ku keväällä vai eikö oo???? Eli miksi keskustellaan vain keväällä????
niitä paskoja ny jumaliste muulloinkin ku keväällä vai eikö oo???? Eli miksi keskustellaan vain keväällä????
Kun tietäisin kuka jättää koiransa jätöksensä korjaamatta, kävisin paskomassa sen etuovelle :)
on mua ennenkin tymäks ja idiootiks ja vaikka miksi sanottu et ei haittaa.... Ja mä kyllä kerään koiramme paskat et voinkin olla tyhmä, taidan tästä lähin jättää korjaamatta.... Ja kyllä ne muulloinkin näkyy yhtä hyvin jos on vaikka jalkakäytävällä olkoon lunta tai ei.....
Aina on uusia pikkutaaperoiden vanhempia, jotka törmäävät ongelmaan ekaa kertaa, kun lapsi ei osaakaan katsoa mihin astuu niinkuin aikuinen osaa.
Talvella tyhmät ja laiskat koiranomistajat voivat piilottaa ne kakkakasat lumen alle, kesällä ei niin voi tehdä.
Rakennetussa ympäristössä koirankakkahan on likaa, ei kukaan sellaista halua katsella, ei omassa pihassaan, portinpielessä tai kadulla, jossa kävelee.
Jossain maaseudulla karjapihoilla kakkaa on luonnostaan, se on eläinten oleskelualuetta mutta eihän sielläkään kukaan nyt omaan oleskelupihaansa kakkaa halua.
Metsässä tietysti luonnoneläimet jättää jätöksiään mutta se on niiden elinympäristö.
Mua ne vituttaa ihan ympärivuotisesti!
koirankakka-keskustelujen merkityksestä?
Onko niillä merkitystä vai ei?
Miksi niitä käydään joka kevät jos ei niillä ole merkitystä?