Laser -ihokarvanpoistolaite, onko kellään?
Katsoi hobbarista, että 299,- oli hintaa. Kallis, mutta mietin että onko sit hintansa väärti? Kokemusta kenelläkään, onko hyvä ja uskaltaako tuollaisella laserilla itse poistella karvat? Kertakäynti asiantuntijalla on kai tuota hintaluokkaa.
Itsellä ihan ällöt säärikarvat ja kainalokarvat. Höylää käytän tai kesällä konetta, kun höylä saa aikaan näppyjä. Mutta onhan tuo rassaavaa jatkuvasti poistella niitä. Hameessa tai shorteilla en viitsi kulkea tai hihattomissakaan, kun on tuo karvankasvu niin pikaista ja tummia. Oishan tuo ihana jollain laserilla ne saada pois ja ajan mittaanhan ne lakkaa sit kasvamastakin...
Kommentit (14)
Olen käynyt taannoin bikinirajat hoidattamassa kosmetologilla ja karvat on pysyneet pois, mutta onko nämä kotilaser-laitteet myös pysyvään karvanpoistoon?
Oliko tämä viimeinen kommentti mainos :D
ja sillähän on ovh ollut jopa 599,-! Nyt ton 299,-
Mietinkin kovasti josko uskaltais. Valoimpulssihoito kumminkin maksaa n. 100,-/kerta ja saattaa joutua käymään jopa 10 kertaa. Vähintään kuitenkin 6. Mulla ei mitkään kovin mustat karvat niin joutuisin varmaan sen 10 kertaa käymään, matkaa 80km, eli hintaa tulis aika huikeasti yli tonnin. Joskaan ei kerralla, mutta kuitenkin.
Eli tolla sais hinnan jo mun kohdalla varmaan kolmannekseen. Mutta sitten ketuttaa, jos ei pelitäkään??
Niin ja toi hintyahan menis pelkkään alapäähän. kainalot saiskin sitten jo ihan ilmaseks =o)
Säärissä mulla ei mitään onneks kasvakaan.
siis saisin hinnan neljännekseen, ei komannekseen,,,
mutta palautin saman tien. Todella surkea vehje, käsittely kesti IÄISYYDEN.
Jaa niin, et ilmeisesti kokeillut niin kauaa että sen tietäisi...?
olispa kyllä ihanaa jos ei tartteis enää kainoleita ajella!
niin ei haittaa vaikka käsittely kestäisikin. itse kun nypin alapääkarvani pinseteillä.... Olis melkoinen helpotus tuo jos pelaisi.
Nro 6 olen
niin ei haittaa vaikka käsittely kestäisikin. itse kun nypin alapääkarvani pinseteillä.... Olis melkoinen helpotus tuo jos pelaisi.
Nro 6 olen
Montakohan tuntia elämästä sitä tulee käytettyä höyläten ja nyppien...
Onko kellään siis pidempää käyttökokemusta?
olisko ollut kuningaskuluttajassa, mutta joka tapauksessa siitä ei ollut mitään hyötyä.
Näytettiin kahta kainaloa, ilman ja hoitoja , eroa ei ollut yhtään.
No, voi sitä rahat huonomminkin käyttää, vai voiko ?
Samoin olen kuullut muittenkin palauttaneen Hulluilta päiviltä ostaneet koneet.
Ja se ainakin tehoaa vain tummiin karvoihin, jaloissa en ole huomannut mitaan tehoa. Käsittely vie kauan (tekee sen valon kokoisen alueen kerrallaan), ja esim. bikinirajoihin se sattuu... Kyllä sen kestää, mutta ei herkkua, ei...
Itellä on muistaakseni Rio-merkkinen laser, joka on pääasiassa kasvon alueelle suunnattu pienen päänsä takia, mutta sopii kyllä muuhunkin käyttöön. Mulla taas toimi tosi nopeesti, kun muutamia "irtohöyheniä" sillä käsittelin. Sama on ollu säärien kanssa, mutta toki on aikaavievää touhua, tarvii kuitenkin n. 4 käsittelyä, ennenkuin alkaa mitään pysyvää näkymää, 6 hoitokerran jälkeen ei enää kasvaneet takaisin :) Mutta miellyttävää se ei aina ole, varsinkin jos todellakin onnistuu tuo karvatupen polttaminen, pistää välillä pahasti, mutta on sen arvoista kun tietää ettei tartte enää jatkaa höyläilyä. Kainaloon en oo uskaltautunu kokeilemaan, ja nyt onkin aika laittaa laite kiertoon. Mukana tuli onneks yks vaihtopää, joka steriilina odottaa pakkauksessa, jotta seuraavalle saa laittaa :) On noi sen verran suolasia hintoja noista laitteista, mutta jos vaan jaksaa ja haluaa nähdä vaivaa, toimii! Suosittelen! :)
mutta kiinnostus kyllä :D
terveisin toinen ajeluun kyllästynyt