Siis onko jonkun 11-v pojalla jo tyttöystävä ???
Kommentit (50)
Ekan kanssa olivat kaveriporukassa, mutta olivat muka pari, tokan kanssa jopa kävelivät kerran käsi kädessä (kuulin jälkeenpäin tutulta), kolmatta ei ehtinyt edes tapailla kun jo tuli bänksit (sopivat tekstarilla, että alkavat "olee" mut eivät sen parin viikon aikana tavanneet kertaakaan). Eli ei se nyt niin kamalan vakavaa ole.
Nyt poika 15-vuotias, eikä vieläkään oikeesti kiinnostunut tytöistä, skeittaa poikien kanssa, tulee klo 21 viimeistään kotiin ja on koneella. Ja hyvä näin ;)
Ettekö te ole tienneet että lapsilla on ollut "tyttöystäviä" ja "poikaystäviä" jo alle kouluiässä maailman sivu. Ei siinä ole mitään kummallista tai huolestuttavaa.
Monta vuotta oli sama.
Tarhassa oli sellainen "rauhoittumishuone", missä oli vain lepotuoleja ja tyynyjä. Sillä soi musiikki, eikä saanut riehua tai leikkiä, vaan piti olla hiljaa ja rauhoittua.
Menin kerran poikaa hakemaan ja siellä tuo oli hiljaisessa huoneessa tyttöystävänsä kanssa. Istuivat samassa lepotuolissa käsi kädessä silmät kiinni. Oli jotenkin niin söpöä. Olivat tuolloin 5-vuotiaita :)
Meidän nelosluokkalainen ei ole yhtään kiinnostunut mistään seurustelujutuista, eikä heidän koulussaan kuulemma kukaan (?) seurustele. Kuitenkin keskikokoinen kaupunkilaiskoulu suuressa kaupungissa.
Lapseni serkut, toinen 3lk, toinen 5lk, ovat jo "seurustelleet" monta kertaa.. Meidän pojan mielestä se on _noloa_.
Tyttö on myös 11-vuotias.
Mitä olen lukenut niiden face juttuja niin aika lapsellistahan niiden seurustelu on. Tuskin edes näkevät joka päivä. Mutta ihan sööttiä sinänsä pistää hymyilyttämään.
Jos siis tuntuu että joku on suhun ihastunut,niin kysy ihmeessä
Mun 9v pojalla on "tyttöystävä" eli tyttö luokalta, jonka kanssa viestittelevät silloin tällöin, koulussa ei kuulemma juuri puhuta. Katselin noita viestejä niin näyttävät kertovan lemmikeistään ja mitä ovat päivän mittaan tehneet (harrastukset yms).. Ihan normi kaverijuttua.. sanotaan vaan tyttöystäväksi, kun vissiin vähän ihastuttaa ja tyttö on meidän pojan mielestä "kiva ja kaunis". Että löysää ap pipoa, ihan kaikki ei tarkoita seksiä.
Mulla ite oli tyttöystävä jo silloin ku olin päiväkodis.. mut en oo nähny sitä enää ikina ku se vaan katos);
Eikös kaverit ihmettele, mietin sitä. Oon ite 11v ja olen ihastunut mutta en uskalla myöntää sitä(Tuntuu että ihastuksen kohde olisi myös minuun ihastunut.
koulussa (menin 1. luokalle vuonna 1987), niin ensimmäiset seukkailut tais olla 4. luokalla, jos en nyt ihan väärin muista.
"poikaystävä", joka on vanha luokkakaveri. Poika kysyi jo ekalla luokalla tytöltäni, että aletaanko seurustelemaan sitten ihan oikeasti kun täytetään 16 v ;-D
Nykyään eivät ole enää luokkakavereita, mutta tekstailevat viikottain ja tapaavat kerran parissa kuussa kyläillen toistensa luona tai leffassakäyden. Ja siis niin viattomia ovat vielä, mutta selkeästi kumpikin tykkäävät toisistaan :-)
Ihan naurettavaa touhuahan tuo on, mutta antaa olla. Koulussa on muutaman pojan porukka, joista jokaisella on "tyttöystävän" yhden tyttöporukan mimmit. Homma menee siis niin, että kaveriporukassa mietitään että kuka vois niinku olla kenenkin kaa ja sitten se suustaan kätevin käy kysymässä siltä vastakkaisen sukupuolen porukalta että "hei Minna, alaksä oleen Mikon kaa". Sit ne ois niinku pari. :P Että ei tosiaankaan puhetta mistään oikeasta seurustelusta, kun "pariskunta" on hädin tuskin koskaan edes puhunut toisilleen.
meidän 11 v poika on ihan lapsi vielä. Ja toivottavasti on vielä pitkään. Lasten leikkejä leikkii tyttöjenkin kanssa, eikä varmaan ole edes käynyt mielessä mitkään tykkäämisjutut. Niin lapsellisen oloinen on vielä.
Mutta eihän se ole kun sellasta tekstailua ja satunnaista tapailemista ja silloinkin yleensä kaveriporukalla. Tyttöystäväkseen kyllä kutsuu, tyttö on vielä 2 vuotta vanhempi :-D Osti tytölle joululahjaksi suklaarasian. Ihana :-)
Luokan pojat myös tappelevat näistä tytöistä, kuka saa sanoa kutakin tyttöystäväksi, mutta ko. tytöille näistä seurustelukuvioista ei koskaan sanota halaistua sanaa.
Mutta eihän se ole kun sellasta tekstailua ja satunnaista tapailemista ja silloinkin yleensä kaveriporukalla. Tyttöystäväkseen kyllä kutsuu, tyttö on vielä 2 vuotta vanhempi :-D Osti tytölle joululahjaksi suklaarasian. Ihana :-)
Tytöltä tuli sydämmin koristeltu ystävänpäiväkortti. Nyt soittelevat ja tekstailevat lähes joka ilta. Ja puhelinlaskut on alkanut paisua liian isoiksi. Se ainoa miinus.
Luokan pojat myös tappelevat näistä tytöistä, kuka saa sanoa kutakin tyttöystäväksi, mutta ko. tytöille näistä seurustelukuvioista ei koskaan sanota halaistua sanaa.
mun pojan luokalla on pojilla salaisia tyttöystäviä, niin salaisia, ettei tytöt itsekkään tiedä.
pojalla (10v) on tyttöystävä, jonka kanssa käy ulkona leikkimässä, kyläilevät ja soittelevat. Pientä pussailua ja joka iltaisia hyvän yön-viestejä lähettelevät.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2011 klo 15:48"]
Eikös kaverit ihmettele, mietin sitä. Oon ite 11v ja olen ihastunut mutta en uskalla myöntää sitä(Tuntuu että ihastuksen kohde olisi myös minuun ihastunut.
[/quote]
mistä sitä voi tietää. useat tuon ikäiset, vaikka lapsellisilta vaikuttaisivat, ovat ihastuneita. kaikilla voi olla salaisia ihastuksia, kuten mullakin on ollu. olin toooosi lapsellinen pitkään, mutta olin jo 1-luokalla ihastunut.