Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HUomasin kesken kokouksen, että paitani oli nurinpäin!

Vierailija
05.03.2011 |

Ei helvetti mua rupes hävettämään! HUomasiko kukaan? Onneksi paita oli kirjava ja aika hyvin huoliteltu nurjaltakin puolelta, mutta kyljessä oli iso pesuohjelappu, joka toivon mukaan jäi käteni alle. Niskassakin joku kokolappu.

Tuli tauolla kiire vessaan kääntämään paita! Ai hitto kun vieläkin nolottaa!

Onko kellään käynyt samoin? Mä en voi käsittää kun olen kyllä itseäni peilistä katsonut aamulla enkä moista huomannut!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollega opehuoneessa vihjasi jossain välissä, että käy kääntämässä oikein päin. Nuttu nurinpäin, onni oikeinpäin.

Vierailija
2/20 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounastauolla yks ystävällinen nainen kertoi että hintalappu roikkuu niskassani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounastauolla yks ystävällinen nainen kertoi että hintalappu roikkuu niskassani.

Paitsi, että huomasin sen itse juurikin kesken palaverin. Sen jälkeen loppu palaveri menikin työkavereita vilkuillessa, että kuka on huomannut ja kuka ei...

Vierailija
4/20 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap *nolona*

Vierailija
5/20 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain paikan!

Vierailija
6/20 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paita väärinpäin. Huomasin kun oli aamuyöstä lähdössä kotiin.

Vierailija
7/20 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdit kai vaihtaa paidan toisinpäin ennenkuin menit kotiin...?

Vierailija
8/20 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävirallisemmissa voi alkaa hihitellä ja poistua wc:hen kääntämään paita tai vaikka odotella rauhassa seuraavaan taukoon asti, pääasia että on vaatteet päällä...

Kerran yläasteikäisenä tuli kiire kouluun, ja unohdin jostain syystä vaihtaa yöpaidan. Oli sitten vaan alaosa. Pidin ulkotakkia koko päivän päällä, kun en kehdannut näyttää noloa yökkäriäni kaikille... sanomistahan siitä tuli joka tapauksessa opettajilta, paitsi että jättivät mut rauhaan kun supatin tilanteen.

Ja kerran lähdin lasten harrastukseen pelkässä (onneksi vähän pidemmässä just vesirajan peittävässä) paidassa ja sukkahousuissa! Enkä edes olisi huomannut ellei yksi burkhaan pukeutunut nainen oisi huomauttanut vaivihkaa... tuijotti halveksuvasti ja vinkkas silmillään mulle alaosaani päin. :D Noh, pidin pokkani loppuun asti, ja sain välittömän selityksen sille, että miehet oli niin erityisen kummallisen flirttipäällä.. :D

Vierailija
9/20 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En matkalla huomannut mitään, kuljin busseilla. kaikki katto vähän oudosti. töissäkin. hoidin lapsia (kerhon tyylinen) 4h välein vaihtu lapset.

puolessä välissä päivää huomasin sitten, että housut on väärinpäin, ja sen kyllä huomasi todella pitkälle kun pitkä pesulappu roikku pyllyn ylä puolella. Hävetti niin pirusti.

Vierailija
10/20 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kukaan kokouspöydästä olis mun paidasta huomauttanut. Olisin varmaan mennyt ihan paniikkiin, punastunut enkä olis tiennyt mitä tehdä. Onneksi huomasin asian just ennen taukoa!

Vierailija
11/20 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni töihin ilman alaosaa, sukkahousuissa ja paidassa. Istui lasi-ikkunaisessa konttorissaan tehtaansalin yläpuolella, kun joku tuli kuiskimaan, että sulla ei ole housuja. Istui loppupäivän villatakki hameena.

Vierailija
12/20 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eriparikengät.

Vierailija
13/20 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni töihin ilman alaosaa, sukkahousuissa ja paidassa. Istui lasi-ikkunaisessa konttorissaan tehtaansalin yläpuolella, kun joku tuli kuiskimaan, että sulla ei ole housuja. Istui loppupäivän villatakki hameena.

Itse olen muutaman kerran ollut paita nurinpäin, en tosin tärkeissä äfääreissä. Ja muutaman kerran ylimääräiset sukkahousut ovat olleet laahuksena farkkujen lahkeesta... ;)

Vierailija
14/20 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen muutaman kerran ollut paita nurinpäin, en tosin tärkeissä äfääreissä. Ja muutaman kerran ylimääräiset sukkahousut ovat olleet laahuksena farkkujen lahkeesta... ;)

Tämä tyyppi oli onneksi rempseä tapaus ja kivan näköinen ja pidetty. Kaikkien kaveri. Käänsi taatusti voitokseen. Nyt jo eläkkeellä :).

Vierailija
15/20 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä tarjouksesta. Me jätetään yleensä takit pukuhuoneen yhteiseen naulakkoon ja minun takkini kainalosta roikkui 15cm pitkä hinta yms tiedot sisältävä lappunippu, käsittämätöntä että en ollut sellaista huomannut tai edes tuntenut kainalossa.

Työkaverit olivat keskenään pohtineet että kenen takki se on ja päätyneet oikein, minuun. Onneksi olin pimeässä kävellyt töihin ja mies vei sinä aamuna lapset.

Vierailija
16/20 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olin Stockalla töissä, ja työasuna oli hame ja paita. Harppasin jonkun remonttinauhan yli, enkä huomannut, että hame repesi takaa. Illalla kotiin lähtiessä ja vaatteita vaihtaessa huomasin, että hameen halkio oli revennyt takapuoleen asti. Seuraavana päivänä hävetti, kun en tiennyt, olivatko työkaverit huomanneet asian.

Vierailija
17/20 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mutta mäpäs olinki treffeillä paita nurinpäin... huomasin itte siinä vaiheessa kun saatiin ruokalistat nenän eteen, että mikäs lappu se tuolla kyljessä vilkkuu...? Pesulappuhan se :D

Repesin ihan totaalisesti ja kipaisin veskissä kääntämässä paidan.

Ollaan muuten nyt naimisissa. Ja välillä on mies saanu huomauttaa että nyt sulla on housut nurin... tai paita taas... onneks melko harvoin sattuu tällasta. Eli älä ap yhtään huoli jos toi oli sun ainoo kerta :)

Vierailija
18/20 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin nimittäin ilman paitaa kouluun.Luokassa kun istuin ja olin riisumassa takkia niin tajusin että mulla on vaan liivit päällä.Kenellekkään en sitä kertonut vaan otin tyynesti vastaan jälki-istunnon kun en totellut ja riisunut..

Tämä oli yläasteella.

Vierailija
19/20 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa oli siis aikuisia ja lapsia, joten ei ihan haudanvakavat tai humalaiset pippalot. Yhtäkkiä kesken juhlien tajusin, että mun housut on ratki. Ihan järkyttävää. Toinen lahje sisäsaumasta polvesta haaroihin asti auki! Ihana, ku talvella vilkkuu pöksyistä valkoinen, pullukka sisäreisi... yöööksss. Ja oli tosi noloa, sitä ei voinut olla kukaan huomaamatta, mutta kukaan ei sanonut mitään. Loppuillan pidättelin pissaa (olin raskaana) sohvannurkassa, kun en kehdannut liikahtaa yhtään mihinkään, edes vessaan. :(

Vierailija
20/20 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen monta kertaa onnistunut lähtemään ilman rintaliivejä, sillä olen aina kotona ilman. Eihän se talvella haittaa jos menen vain ruokakauppaan tms. mutta kesällä on inhottava huomata ihmisten keskellä että nännin nöpöttää topin/paidan läpi, ikää kun on kuitenkin jo päälle 30 vuotta.