Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Trumpin miljardöörihallinto kuulemma pistää eliitin kuriin

Vierailija
28.01.2025 |

En tiedä, mutta tuossa toteamuksessa on jotain vähän hassua

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän kuin joku täällä väittäisi, että vihreät välittää oikeasti luonnosta ja muistakin kuin Tesla-eliitistä

Vierailija
2/18 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on hyvä hallitusohjelma. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kuulit ?

Vierailija
4/18 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskooko joku oikeasti näiden poliitikkojen/miljardöörien puheita täällä tai rapakon takana?

Vierailija
5/18 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia on mitä sanotaan. Eivät kannattajat mistään mitään ymmärrä.

Vierailija
6/18 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää edes nauraa

Vierailija
7/18 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekno-oligarkit hääräävät jenkkien hallinnon liepeillä käyttämässä ulkoparlamentaarista valtaa, ja tämän piti olla se deep staten vastainen hallinto? 😂

Vierailija
8/18 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan ne alensivat omistamisensa firmojen veroja. Saa nähdä mitä keksivät seuraavaksi?

Vierailija
9/18 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka siellä USA:ssa pitää valtaa, kun Trump näyttää robotilta, jonka ulkonäkö on aika epämääräinen. Silmät seisoo päässä, ihonväri on epämääräinen, tekarit eivät pysy suussa muuten kuin huulia kiristämällä. Asetukset ja määräykset Trump allekirjoittaa paksulla tussilla, kun ei pysty ohuempaa pitämään käsissään.

Vierailija
10/18 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekno-oligarkit hääräävät jenkkien hallinnon liepeillä käyttämässä ulkoparlamentaarista valtaa, ja tämän piti olla se deep staten vastainen hallinto? 😂

Ne putsaa verorahat omiin taskuihin.

Vierailija
11/18 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump ja musk ovat ihan tavallisia ihmisiä, ihan niin kuin kuka tahansa kadun tallaaja.

Vierailija
12/18 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne muka laittas itsensä kuriin? Ei mitenkään.

Vierailija
13/18 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan ne alensivat omistamisensa firmojen veroja. Saa nähdä mitä keksivät seuraavaksi?

Valtion rahat sulle mulle.

Vierailija
14/18 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin Musk sai jo aikaan ettei teslojen liikenneonnettomuuksia Kerätä yhteen ja analysoida. Its a free world!

Vierailija
15/18 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpin miljadöörit on tienanneet itse omaisuutensa ja on mediassa omalla naamalla. Demokraattien miljadöörejä ei kukaan tunne.

Eikö olekin hassua?

Vierailija
16/18 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trumpin miljadöörit on tienanneet itse omaisuutensa ja on mediassa omalla naamalla. Demokraattien miljadöörejä ei kukaan tunne.

Eikö olekin hassua?

Ai sinäkö et tunne sitä Sorosia josta olet vuosia pakkomielteisesti jankannut? Ja niin Trump kuin moni hänen kabinetistaankin ei ole tienannut itse mitään, vaan sattuneet syntymään platinalusikka suussa. Bond-pahis toki tuosta poikkeus.

Vierailija
17/18 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tottahan toki ne muskit ja trumpit on kaikkien muiden kuin raha eliitin asialla. Huono-osaiset ja se tavallinen kansa on niiden prioriteetti listalla aina ykkösenä. Luonnollisesti. 

Vierailija
18/18 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö olekin hassua?

Ai sinäkö et tunne sitä Sorosia josta olet vuosia pakkomielteisesti jankannut? Ja niin Trump kuin moni hänen kabinetistaankin ei ole tienannut itse mitään, vaan sattuneet syntymään platinalusikka suussa. Bond-pahis toki tuosta poikkeus.

Kerrotko tarkemmin siitä, miten Soros rikastui?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi