Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä matkatoimiston kautta voi saada Kiinan viisumin?

Vierailija
12.03.2011 |

Tuli varattua ex-tempore lennot Pekingiin toukokuussa ja nyt pitäisi hankkia viisumi. En pääse itse viemään hakemusta konsulaattiin Kulosaareen enkä viitsi vaivata ketään muutakaan kun aukioloajat ovat niin typerät, joten viisumi on hommattava matkatoimiston kautta.

Ongelma on se, etten ole ikinä käyttänyt matkatoimiston palveluja mihinkään enkä edes tiedä mitä matkatoimistoja tällaisen asian hoitamiseen on. Travellerin löysin, mutta onko muita? Osaisiko AV:n matkailujaosto auttaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin molemmat nuo hoitavat puolestasi homman, tosin kaavakkeet saat täyttää itse ja hommata valokuvat. Viisumimaksu on tietysti kovempi kuin itse konsulaatista hakiessa.

Vierailija
2/9 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden firmojen sivuilta ei löytynyt edes minkäänlaisia hintatietoja. Toki viisumihinnat löytyvät konsulaatin sivuilta, mutta olisi kiva tietää edes vähän toimiston ottamia kuluja. Ei ne tosin reissuun lähtöön vaikuta mitenkään.

Ärsyttävää kun hakemusta ei voi enää postittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et voi ottaa yhtä/puolta päivää vapaa töistä että saisit asian hoidettua? Miten luulet että esim. minä, Ma-pe 8-17, hoidan lääkärikäynnit yms. virastoasiat? No pyydän vapaata, tai jos ehdin ruokiksella niin sitten niin.

Vierailija
4/9 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et voi ottaa yhtä/puolta päivää vapaa töistä että saisit asian hoidettua? Miten luulet että esim. minä, Ma-pe 8-17, hoidan lääkärikäynnit yms. virastoasiat? No pyydän vapaata, tai jos ehdin ruokiksella niin sitten niin.

Vierailija
5/9 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mäkään en saanut asiaa hoidettua itse. Asun kyllä lähellä Helsinkiä (työpaikka on vähän kauempana), mutta olen opettaja ja joka ikinen arkipäivä on tunteja tuon lähetystön aukioloaikaan. Tulisi kohtalaisen kallis viisumi jos pitäisi ottaa palkatonta virkavapaata moisen asian hoitoa varten.

Ja ap:lle tiedoksi, että mä käytin Travelleria. Tuli paljon halvemmaksi kuin virkavapaa+matkakulut.

Vierailija
6/9 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitaa meille Kiinan viisumit.

Hintoja en tiedä kun työksemme matkustamme.

Vierailija
7/9 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakemaan

Vierailija
8/9 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaikki jotka nyt ylipäänsä matkustavat asuvat Helsingissä tai siinä lähistöllä. Mitäs jos ap asuu vaikka Rovaniemellä? Kuvittele, sieltäkin ihmiset matkustaa!

Itse käyn n. keran kuussa Kiinassa työmatkalla ja asun 300 km päässä Helsingistä.

Vierailija
9/9 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkatoimisto www.rustravel.fi