Suomalaisten punainen tukka. Tietääkö joku miksi niin monella
suomalisnaisella on punainen tukka? Värjätäänkö se itse vai mikä tää juttu oikein on?
Kommentit (32)
Ei kaikki tykkää samoista asioista eli ei silloin hiuksetkaan ole kaikilla samanlaiset. Ihan sama kun tänne tulis valittamaan että miks niin monella on vaikka musta talvitakki? Ihan älytöntö tollainen. Mulla itelläni on räikeän punaiset hiukset koska oma hiusväri on just sellainen ylitylsä ei minkään värinen, ei tumma, ei vaalea. Ja satun tykkäämään punaisesta, myös hiuksissa. Mitä punaisempi, sen parempi! :D Ja yleensä ne hiukset värjätään ihan OMIEN mieltymysten mukaan, ei sen mukaan mistä joku muu sattuu tykkäämään.
kaamee räikeä ns Siwan kassa-tyyli...
niitä istuu prisman kassoilla 10 rivissä ja jokainen on niin omaperäinen niitten rihanna-hiustensa kanssa :)
Olen nelikymppinen. Kun olin nuori, kukaan ei värjännyt tukkaa, ja ensimmäisille värjääjille naurettiin ilkeästi. Se oli silloin erilaista ja persoonallista, kuten myös mustat vaatteet. Nykyään me ollaan keski-ikäisiä, ja se on valtavirtaa. Ei tarvitse pitää, mulle se on osa persoonaa. Nykyään erottautuu ehkä enemmän olemalla reilusti maantienvärinen.
niitä istuu prisman kassoilla 10 rivissä ja jokainen on niin omaperäinen niitten rihanna-hiustensa kanssa :)
Mista tunnistaa suomalaisen tai puolalaisen naisen ulkomailla? Tuosta kaameasta kuparinpunaisesta kananpersetukasta!! Jompaa kumpaa kansallisuutta, erehtymatta, aina!
ei siis mahonginpunaiset vaan vaaleanpunertavat, ja nyt kun väri on haalistunut harmahtavanvaaleaksi, jäljellä on kuitenkin punatukkaisen iho pisamineen. Yritän tavoitella sitä omaa nuoruuteni väriä, mutta ei sellaisia värejä ole myynnissä. Menee siis varmaan turhan keltaiseen suuntaan.
Mista tunnistaa suomalaisen tai puolalaisen naisen ulkomailla? Tuosta kaameasta kuparinpunaisesta kananpersetukasta!! Jompaa kumpaa kansallisuutta, erehtymatta, aina!
Itse asun ulkomailla mutta en ole joka käänteessä haukkumassa suomalaisia milloin mistäkin syystä. Tämän vuoksi en viihdy ollenkaan muiden tässä maassa asuvien suomalaisnaisten seurassa.
Se on aivan totta. Syytä en tiedä.
Tai sitten vitivalkoiset. Punaisia hiuksia harvemmin näkee.
mutta niin on myos entisissa Itablokin maissa. Lansi-Euroopassa noita ei juuri nae. Kertookohan tuo jotain? ;-)
Niin haluan että se myös näkyy. Mä en halua mitään tylsiä luonnollisia sävyjä. Ihanaa, että vanhakin akka saa värjätä ihanilla väreillä, tyyliin aira samulin.
Ainoa vaan, että sun hiukset on lyhyeksi kynityt ja kaukana Airan ihanista kutreista.
Itse en värjää, ja olen ainut nainen työpaikallani, jolla ei ole värjätyt hiukset. Mun tukka on luonnostaan tumman ruskea, lähes musta ja olenkin siihen erittäin tyytyväinen. En ajatellut värjätä tulevia harmaitakaan piiloon. Miksi pitäisi?
En tosiaan tiedä mistä tulee, kun ei oo suvussa. Kohta saan toisen lapsen ja jännityksellä odotan, että onko hänkin punapää...