Kylläpä on sekaisenoloinen olohuone tässä ilmoituksessa:)
Luulis että olis voinut vähän kerätä rojuja pois alta. Noita lehtiäkin hirveä määrä.
Ei kovin houkutteleva.
http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/6602083
Kommentit (11)
tässä ketjussa kyse asunnon ostamisesta, mutta jos kuvat ovat onnistuneesta kuvakulmasta ja huonekaluja vähemmän, on helpompi kuvan perusteella sanoa, vastaako asunto ostajien tarpeita vai ei.
No, meidän talosta oli pelkkiä ulkokuvia netissä, ja kaikki samasta kulmasta, ja silti ostettiin tää! En käsitä, miksei ollut sisäkuvia, koska ei tää ollut mikään kauhea läävä edes. Ruma kyllä, muttei mitenkään erityisen huonokuntoinen.
Mä en olisi tosin lähtenyt pelkkien ulkokuvien perusteella satojen kilsojen päähän taloa katsomaan, mun lähellä asuvat vanhemmat kävivät.
Kyllähän se siisteys kertoo että miten hyvin asunnosta on pidetty huolta.. Jos ei jakseta siivota niin tuskin on muutenkin huolehdittu asunnosta.
Voi tietty olla että tässä ollaan jo muuttamassa jo pois ja sen takia sotkuisen näköistä, kun on pakkailu jo aloitettu.
mua kiinnostaa ilmoituksissa eniten pohjapiirustus, paikanpäällä näkee sitten kunnon.
Mua ei toisten sisustus kiinnosta
on tyhmä tyyppi joka ei osaa nähdä taloa ilman kalusteita!
Kun ostettiin meidän talo se oli ihan järkysti sisustettu ja törkeät värit seinillä jne. saatiin halvalla talo ja on täydellinen nyt meille, kun ollaan sisustettu oman mielen mukaan..
mua kiinnostaa ilmoituksissa eniten pohjapiirustus, paikanpäällä näkee sitten kunnon.
Mua ei toisten sisustus kiinnosta
Pohjapiirustus on myös tärkeä ja sijainti.
on tyhmä tyyppi joka ei osaa nähdä taloa ilman kalusteita!
Kun ostettiin meidän talo se oli ihan järkysti sisustettu ja törkeät värit seinillä jne. saatiin halvalla talo ja on täydellinen nyt meille, kun ollaan sisustettu oman mielen mukaan..
Siinähän se pointti on :) Houkuttelevilla kuvilla myyjä saa suuret massat liikkeelle, sekä viisaat pohjapiirrustuksen tutkijat että hönöt mielikuvilla innostuvat; ostaa talon sitten lopulta viisas tai hönö niin pääasia kai että käy nopeasti kaupaksi hyvään hintaan.
erityisesti, mika lappu tuossa wc-pöntossa on kiinnitettyna?
jos rupeaa pohjapiirrustusta kattomaan ja keittiö on häiritsevästi omassaan tosin sen voi varmaankin laittaa oh yhteyteenkin. onneksi ei ole tarvetta enää taloja katsella.
ap:lle todellakin kamala olohuone ja tukkoinen. meilläkin on tukkoista mutta jos myynti ilmoitukseen laittaisin kuvan siivoisin puolet pois.
Oli sitten viisas tai hönö ;)
Liikaa tavaraa, ja huone näyttää pienemmältä ja huonokuntoisemmalta. Pohjapiirustus ei kerro huoneiden kokoja. Jos tavaraa on ihan ylettömästi, saadaan vaikutelma myös likaisesta huoneesta.
Jos huone on sisustettu parilla huonekalulla, se näyttää tilavammalta, ja ihmiset pystyvät helpommin luomaan mielikuvia huoneesta omilla huonekaluilla. Tyhjä on yhtä huono juttu kuin täynnä tavaraa. Paras siis on sellainen pelkistetty huone, missä ylimääräiset tavarat on viety pois mutta huoneen funktio silti selvillä.
Yksi huono seikka esim. yllä olevassa olivat nuo koirankupit keittiössä. Aikanani käytiin lukemattomia taloja katsomassa, ja aina eteisessä tiesin jo hajusta, että täällä on lemmikkejä. Noiden kuvissa näkyvien koirankuppien takia en olisi vaivautunut käymään edes katsomassa. Oltiin hajusta huolimatta melkein ostamassa yhtä koiranomistajien taloa, joten kyllä niillä kuvilla ON merkitystä. Niillä voidaan houkutella runsaammin katsojia, jolloin voidaan parhaimmillaan saada aikaan hintakilpailua.
Ja kuvaaja on ollut typerä. Sen kuvan olisi voinut ottaa vasemmasta kulmasta, niin olisi jäänyt kirjahylly ja tuo muovipussihylly pois kuvasta. Mikä kumma sen sohvapöydän funktio oikein oli? Kun se oli siinä kirjahyllyn edessä...