Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vituttaa kun ei saanut sellaista miestä kuin halusin!

Vierailija
04.03.2011 |

Sain nysverön ja atk-nörtin ja meillä ei enään seksiäkään koskaan. Itse saan kuulla olevani hyvännäköinen ja tietääkseni en nyt ihan bimbo edes ole. Minua sanottu mallin näköiseksi ym.Huolehdin ulkonäöstäni mutta mieheni ei yhtään. Saa aina sanoa että mene parturiin. Ottaa niin päähän! Miksi en saanut sitä miestä kenet olisin halunnut. =(

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja etsi uusi mies!

Vierailija
2/28 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli. Millaisen miehen olisit halunnut? Vaihda toiseen jos kärsit.Kyllä seksiä pitää olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä sinua kauniimpi, fiksumpi ja mukavampi. =)

Vierailija
4/28 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaa olla isokin osuus siinä mitä saa ja mitä ei.

Vierailija
5/28 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt hieman samoin, mutta syynä ei ole miehen ulkonäkö tai nynnyys. Syynä on vitun vaikea luonne.

Voi, kun olisi edes välillä elämä kevyttä sen kanssa mutta kun ei ole. Kriisistä kriisiin. Ja jumissa ollaan, ei tästä enää niin vaan lähdetä. Kiltteys ajaa tähän myös. Kun ei raatsinut nuorempana antaa raukalle kenkää jos olisikin ollut kivempi kiikarissa.

Vierailija
6/28 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut sellaisen joka katsoo peiliin lähtiessään ulos. Pukeutuu ihan ok hyvin ja ostaa itse vaatteensa. Huolehtii itsestään ja kunnostaan. Ja joka kuitenkin olisi uskollinen minulle. Sanoisi minua välillä kauniiksi jne. Meillä olisi jännitettä välillämme.

onko kamalaa jos puhun tästä miehelleni että mitä toivon? Ja että jos tilanne ei rupea paranemaan niin sitten ero ehkä? olen eroakin pohtinut 10v varmaan

Vierailija
7/28 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat sille hyvät vaatteet ja paat sen punttikselle. Kyl se siitä, viekkaudella. Aika hitaasti vaan kantsii edetä, ettei se tajua. Tai pikemminkin, ettei sen KAVERIT tajua, koska ne vastustaa kaikkea muutosta, varsinkin parempaan. Nimimerkillä kokemusta on.

Vai oliko sulla joku tietty toinen mielessä? Sitten voi olla hankalampaa...

Vierailija
8/28 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä?

Vierailija
9/28 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

6.nen. MInulla sama että kiltteys pitää tässä. Miehellä on ollut vielä todella hankala luonnekin ja riidat olleet aikaisemmin kamalia. Nyt rauhoittunut hieman. Lisäksi meillä 2 pientä ihanaa lasta ja yksinhuoltajuus mietityttäisi erotessa. Ehkä sitä ei niin olisikaan sitten miesten mielestä "hyvä" saalis jos lapsia. =(

Vierailija
10/28 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempien ero on aina kurja. Kun näkee lasten surevan sitä, ettei vanhemmat enää asukaan saman katon alla, voi varmaan miettiä, olisiko sittenkin pitänyt vielä joustaa vähän... ja kouluttaa miestään.

En ole itse eronnut, mutta sisareni on, ja pienet lapsensa olivat kyllä eron aikoihin tosi vaisuja ja allapäin. Surullista.

Hiustenleikkuusta vielä sen verran, että minä leikkaan mieheni ja lasteni hiukset itse. Saisi aika kauan patistella, että meillä mies menisi parturille ihan omatoimisesti. Nyt vaan ilmoitan, että on noi sun hiuksetkin taas venähtänyt, niin että istupas tuoliin, niin leikataan pois! "Tottelee" aina... :D

Ja muksut on toisella puolella huonetta, niin saadaan samalla vahdittua nekin (3v katsoo lastenohjelmia ja 1v on siinä lattialla, ollaan vähän laitettu tuoleja ym. aidaksi, ettei pääse hiusten keskelle mönkimään.)

Vierailija
11/28 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tuli sitten täysin yllätyksenä että menit naimisiin nörtin kanssa? Et sitä seurustelu aikana huomannut. että tuohan on kauhea nörtti? vai oletko myöhemmin elämässä alkanut inhota nörttejä? En mitenkään yritä olla ilkeä, mutta kyselen vaan..

Vierailija
12/28 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin voit siita miestasi syyttaa??

Vierailija
13/28 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin ekan kaa 5v, tokan kaa 3v ja sitten kolahti ja vuoden seurustelun jälkeen menin naimisiin 29v ja nyt kolme lasta hänelle ja ikää 45vja sama ihana mies :D Elämä on valintoja täynnä, toiset osaa niitä käyttää

Vierailija
14/28 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sinulla pitää olla mies?

miksi valitsit miehen joka ei vastannut toiveitasi?

miksi olet ripustanut itsetuntosi ulkonäköön (avauksessa keskityt ulkonäköösi) ja siihen, että sinulla on ylipäänsä joku mies, vaikka epämieluisakin?

Vierailija
15/28 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisen miehen, jonka kanssa seksikemiat tuli heti!

Valitettavasti mie solikin sitten jotenkin vajaa esim. siinä asiassa, että pitäisi tuntea empatiaa minua ja lapsia kohtaan, mutta ei se käynyt.

Hänestä tuli sikamustis, en saanut liikkua missään, petti jopa siksi, että kuuli minunkin pettäneen, mitä en tosiaan ollut tehnyt. No siitä johtuen hajosin itse ja mies sen jälkeen, kun erottiin ja hajottuna ollaan edelleen erillään.

Kuitenkin suhteen perusta on oltava se, että rakastaa sitä miestä ja molemmat rakastais lapsiakin ja kemiat säilyisi.

Ei taida olla monessakaan liitossa näin?

Niille, joilla on, ovat täydellisiä ja juttu on varmaan se kultainen keskitie!!

Onnea tällaisille pareille!

Itse olisin pystynyt molempiin, mutta mies ei.

Vierailija
16/28 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan niitä ilkeitä kommentteja. =)

Niin itsehän olen valinnut. Olin ujo, arka ja itsetunto nollassa. Ajattelin ettei kukaan muu mies kiinnostu minusta. Lisäksi mies osasi manipuloinnin ja sormen ympärille kietomisen ja suurien unelmien lupailun. On hänessä hyvääkin. esim. hyvä isä.

Mutta en voi sanoa rakastavani häntä. Olen näitä jotka myöhään kasvaa aikuiseksi. Olen tehnyt asioita ajattelematta seuraamuksia.

Vierailija
17/28 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minulla pitää olla mies? No mies tuo turvaa, naisten palkat huonoja ainakin minun hoitoalalla. Lisäksi ehkä pelkäisin asua nykyään yksin kun kaikkia hulluja ym. Siitä on kauan kun viimeksi asunut yksin ja silloinkin seurustelin nyk. miehen kaa ja nähtiin vk-loppuisin.

Miksi ulkonäkö on tärkeää? No olen tavallaan kasvanut siihen jo pienestä asti että se on tärkeää ja varsinkin oma ulkonäkö. Että kylään laitetaan hienommat vaatteet ja meikataan kun mennään ulos jne. ja käydään kampaajalla. Kaikki esteettiset asiat ovat tärkeitä, vaatteet, sisustus ja meikki.Vaikka olenkin aina luonnollisen näköinen niin silti minulla on meikkiä

Vierailija
18/28 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyörii 37-39 vuotiaiden päässä. Yleensä ei ole tyytyväinen itseensä, ja alkaa sitten helposti etsiä vikoja lähimmäisestään. Ulkonäkö on kuiteskin aika pinnallista, ja rakkauskin tulee hyvin hitaasti, ole ittelles kiltimpi, ni mieskään ei niin paljon sua ärsytä. Ja hyvät isäpuolet ovat lähinnä "taruolentoja".

Vierailija
19/28 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole 40 vaan 33v. Tässä iässä luulisi että olisi vielä kemiaa ja seksiäkin mutta ei meillä. =( Tuntuu kuin olisi jo 60v

Vierailija
20/28 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut sellaisen joka katsoo peiliin lähtiessään ulos. Pukeutuu ihan ok hyvin ja ostaa itse vaatteensa. Huolehtii itsestään ja kunnostaan. Ja joka kuitenkin olisi uskollinen minulle. Sanoisi minua välillä kauniiksi jne. Meillä olisi jännitettä välillämme.

onko kamalaa jos puhun tästä miehelleni että mitä toivon? Ja että jos tilanne ei rupea paranemaan niin sitten ero ehkä? olen eroakin pohtinut 10v varmaan

Siis eipä voisi pahemmin osua noi kommentit vaimooni. Itse urheilen ja naisia on ollut ihan liian kanssa jo teinivuosista lähtien. Vaimo lukee kirjoja ja makaa sohvalla ja katsoo tyhjänpäiväisiä paskaohjelmia telkkarista. Kotia hoitaa jos jaksaa, pääasiassa senkin hoidan minä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme