vituttaa kun ei saanut sellaista miestä kuin halusin!
Sain nysverön ja atk-nörtin ja meillä ei enään seksiäkään koskaan. Itse saan kuulla olevani hyvännäköinen ja tietääkseni en nyt ihan bimbo edes ole. Minua sanottu mallin näköiseksi ym.Huolehdin ulkonäöstäni mutta mieheni ei yhtään. Saa aina sanoa että mene parturiin. Ottaa niin päähän! Miksi en saanut sitä miestä kenet olisin halunnut. =(
Kommentit (28)
Ikä ei se pääasia, kriisisi voi olla 30 tai 40 kriisi. Sinun pitää nyt hiukan itsenäistyä, palauttaa miehen ja sun suhteeseen kipinää. Paljonkin, eronneena, voisin neuvoa, mutta ongelma/tilanne on nyt tuollainen koska sinusta tuntuu nyt tuolta, kaipaat jotain uutta. Muualta.
Mitä tarkoittaa "nuorempi" projekti? Itseäni ei juuri nuoremmat kiinnosta. Enkä usko että olen tyytymätön itseeni vaan tilanteeseeni. Esim. baarissakin aina katseeni hakeutuu itseäni miellyttäviin miehiin ja vaivihkaa haen katsekontaktia. Ehkä se hieman ahdistaa että vanhenen koko ajan ja on tavallaan "huonossa" suhteessa. Eli pelkään että parasta ennen päiväykseni menee pois. =)
että et kelpaisi jos olet 30, 40 tai 50. Olet vankina suhteessa ja koet olon tuollaisekai, koska et voi testata tilannetta. Uusi mies voisi olla huonompi tai parempi, mutta jos seksi on joskus sujunut sen voi palauttaa.
ovatko he sinkkuja, eronneita, vaimolta karussa...?
Buustaako kehut egoasi vai tekee tyytymättömäksi nykyelämään?
Että kehujat olleet sinkkuja tai sitten tyttökavereita. Sekä että buustaavat että saavat ajattelemaan tilannetta. Miehen kehut hämmentävät ja naisten naurattavat koska olen vaatimaton.
ja ne ei vaadi mitään, sä voit olla sellaselle "kova juttu". Sitten saisit seksiä ja vipinää, ja ennen kaikkea muuta ajateltavaa. Ja jo lause että et kaipaa mitään nuorempia, ei oikeen vakuuta, mulle kelpaa kaikki joissa on se jokin, iästä riippumatta. Epäilen että sulla on kaikesta huolimatta ikäkriisi, onko sun miehes saman ikäinen?
koska ne vokottelee ja haluu pildeä. Toi on ihan normaalia.
En kyllä ole nähnyt ketään "haluttavaa" pitkiin aikoihin, vaikka Helsingissä asunkin. Miten olis loma jossakin Pariisissa tai Lontoossa, yksin? Voit tehdä mitä lystää, saat etäisyyttä kotikuvioista, ja seikkailut voi jättää vain omaan tietoonsa.