Ovatko persut helppohoitoisia?
Kommentit (13)
Kunhan muistat olla altistamatta niitä postmodernille tekotaiteelle. Persu viihtyy parhaiten kun saa nauttia Kalevalasta.
helvetisti vaivaa kun joutuu tekemään kaikki muikkukukot ja rölssipotut ja mitäniitäon ihan alusta asti itse. Juhlaruoaksi syödään vaan jotain helvetin laatikoita. Arvaa onko ikävä pizzaa ja pastaa, mut ei, piimävelliä vaan pitäisi lapaa suuhun. Ja entä sit sisustaminen, yhtä helvettiä. Mua ei yhtään innosta taistelevat metsot, mutta meillä on niitä joka puolella huonojen latomaisemien lisäksi. Ja eniten hermostuttaa toi kun persu yrittää tappaa jokaisen yhteisvastuukerääjän puolustaessaan kotiaan.
Se ei suostu harkitsemaankaan muuta kuin kansantanhuja ja välit oli poikki kolme kuukautta kun yritin puhua että zumba olisi kiva.
ihmiset tuppaa hylkäämään ne syksyn tullen :´(
se kävi aggressiiviseksi ja lopulta puraisi maahanmuuttajamiestäni :( Lapset itki, mutta nyt olen luvannut niille akvaarion.
ei löytynyt kaupoista - myyjä sanoi, että ovat todella harvinaisia. Hankittiin siis kaksi urospersua ja en kyllä suosittele kenellekään. Rahaa kuluu ja joka viikonloppu joutuu siivoamaan oksennuksia eteisestä.
ne on kokoomusoravan kanssa ihan ylimpiä ystäviä. Kiva katsoa kun ne leikkii yhdessä.
Kyllä siinä kuluis rahaa vielä enemmän.
kai ne sikäli on helppoja, että ne ei vaadi mitään älyllisiä haasteita. Ei tartte olla mitään pulmaratoja aktivoimaan niitä, ei tartte käydä oman kodin seinien ulkopuolella että ne pääsisi nuuhkimaan uusia tuoksuja aivojen aktivoimiseksi jne.
Kohtuuton kasvu ja aggressiivisuus on kyllä pahoja, mutta eikö ne sillai yleensä tyydy vain makaamaan ja ajoittain ulvomaan?
kun sillä on kaverina sellanen, jota se voi määräillä miten tahtoo, vai mitä?
ne on kokoomusoravan kanssa ihan ylimpiä ystäviä. Kiva katsoa kun ne leikkii yhdessä.
se kävi aggressiiviseksi ja lopulta puraisi maahanmuuttajamiestäni :( Lapset itki, mutta nyt olen luvannut niille akvaarion.
Kyllä meillä persun hankkiminen on ihan poissuljettu asia, kun mies on myös maahanmuuttaja ja vielä EU-virkamies. Ainakaan ei uskaltaisi yhtään pitää persua häkistä ulkona.
viedään persu lopetettavaksi, kun ei osata kouluttaa. Sen ymmärrän, et jos allergisoituu niin ei voi pitää persua. Onpa sulla herkkänahkainen mies.
Ovat karvaisia, turpeita ja pulleita.
Etenkin nenä- ja korvakarvat rehottavat ikävästi.
Ovat myös suurisyömäisiä...