Erä henkilö haukkuu hänellä ollutta opiskelijaa/harjoittelijaa..
FB:ssä! Siis päivityksissään esimerkiksi, kuinka onneton kys.henkilö ja kuinka pitkä matka sillä on vielä kuljettava, jos aikoo työskennellä ihmisten parissa! Ja on nyt onnessaan, kun opiskelijalla loppui harjoittelujakso.
Eikö tuollainen ole jo aika törkeää ja tökeröä käytöstä tältä kyseiseltä ihmiseltä itseltään?!
Kommentit (4)
riippuu vähän siitä, kertooko ks. kirjoittaja haukkumansa ihmisen nimen julkisesti. Jos joku on alalle sopimaton tai todella heikko/lapsellinen harjoittelija, eikä tämän nimeä kuitenkaan paljasta, mielestäni omalla fb-tilillään saa sanoa miltä tuntuu. Joskus vaan harjoittelijat ovat todella huonoja/laiskoja/lapsia/muuten alalle sopimattomia.
Mutta minusta tuollaiset statukset voisi jättää kirjoittamatta! Oli sitten kuinka alalle sopiva tai sopimaton, mutta jättäisi hänen ja opiskelijan väliseksi nuo keskustelut.
-ap-
että onko antanut harjoittelijalle itselleen palautetta? Ja onko harjoittelu alussa vai lopussa?
Itse olen ainakin harjoittelujeni alussa ollut jännityksen ja uusien asioiden takia ihan paskat housussa, niin että harjoittelun loppupuolella hävettää se, miten huonosti se alku meni. Ehkä se sit haukkui siellä minua:)
Mutta jos mitään palautetta ei saa, niin vaikea on korjata käytöstäänkään, varsinkin kun kyse on nimenomaan harjoittelusta.
Tosi törkeetä ja kertoo paljon tästä henkilöstä.
Opskelijana saa tehdä virheitä. Ja olisi se nyt hieman tyhmää opiskella jos olisi heti valmis.
Tuntuu, että tää arvostelija on itse vielä alkumatkalla oppimisessaan.