Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisiko joku ylipainoinen yksinkertaisia laihdutusohjeita?

Vierailija
04.03.2011 |

Kaikki aina sanovat, että laihtuminen ja normaalipainossa pysyminen on vaikeaa.

Täällä yksi hoikka kolmen lapsen äiti voisi antaa helppoja neuvoja laihtumiseen ja ihannepainossa pysymiseen!

Te, joita ei kiinnosta, älkää vastatko. :)

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vähän painoa vielä. Viitisen kiloa yli normaalipainon. Imetän kyllä nyt, että ihan kovin hurjasti en vielä rupea laihuttamaan, mutta jahka kykenen.

Neuvo vain! :)

Vierailija
2/23 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen surkea laihduttaja. Kaikki aina sanovat, että on helppoa laihduttaa mutta se painon pitäminen on vaikeaa. Ja katin paskat! Laihduttaminen on h---tin vaikeaa ja se pitäminen on mahdotonta!

Olen 157 cm ja painan 80 kg - eli pudotettavaa olisi tuollaiset 20 kg ainakin. Jos saisi jostain vaikka jonkun sparraajan niin jaksaisi ehkä paremmin, mutta kun tuntuu että koko ajan olen tekemässä ruokaa perheelle (4 lasta).

Painonvartijoissa tiputin vuosi sitten 12 kg, painonvartijat lopetti Suomessa ja 10 kg tuli takaisin. Olen surkea paska. Kivittäkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoa 30 kg.

Vierailija
4/23 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaan se,että kun itse olet hoikka,et välttämättä käsitä kuinka vaikeata se laihduttaminen on..jatkuva nälkä on tuskaa.

ja muutenkin jos on tunne syöppö kuten minä.

en mäkään laihana ymmärtänyt kuinka vaikea on laihduttaa. tarkoituksesi on kuitenkin hyvä,siitä pisteitä.

Vierailija
5/23 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut elämässäni myös pyöreä. Lihon helposti ja näytän heti pyöreältä, koska olen lyhyt. Jos popsin suklaata ja naukkailen siideriä, lihon heti monta kiloa lyhyessä ajassa. Tässä täsmäneuvojani, joilla olen pärjännyt jo kauan:

- Syö (vähintään) kolme kertaa päivässä, esim. aamupalaksi, välipalaksi ja iltapalaksi Luonto+ -jogurttia, johon sekoitat Kuidukas-leseseosta. Ne maistuvat ihan hyvälle, leseissä ei ole pelkkää mautonta vehnälesettä. Tämä pitää verensokerin tasaisena ja NÄLÄN LOITOLLA. Voit syödä tätä vaikka miten paljon lihomatta, itse asiassa se vain laihduttaa.

- Älä milloinkaan jätä ateriaa väliin. Muista ehdottomasti syödä välipala (Kuidukasta Luonto+:n tai 1% viilin kera). Näin et syöksy ostamaan kaupasta kaikkea lihottavaa etkä syö liikaa päivällisellä.

- Osta jääkaappiin hyviä kasviksia, pakkaseen marjoja. Syö näitä joka päivä.

- Viikonloppuisin saa syödä kaikkea hyvää, mutta pidä arki erillään.

- Syö myös illalla sitä Luonto+-jogurtti-Kuidukasjuttua. Siinä on muutenkin kaikkea terveellistä, kalsiumia, kuitua, rautaa...

- Pohjusta lautanen aina kasviksilla, raasteita, salaatteja, kypsiä kasviksia.

- Jos mahdollista, jätä lounaalla hiilihydraatit pois. Muutenkin pieni "karppaaminen" on hyväksi. Täyteen tulee, kun syö paljon raasteita ja salaattia, johon kaataa päälle esim. kanakastiketta.

- Juo paljon vettä ja rasvatonta piimää/maitoa.

- Muista, että suklaassa, leivonnaisissa ja siiderissä on hirveästi tyhjiä kaloreita.

- Älä yritä tehdä mitään korjausliikkeitä, jos tuli syötyä liikaa. Jatka ihan samaan malliin.

Tärkeintä on, että saat joka aterialla KUITUA JA PROTEIINIA!

Tsemppiä!

t. Ap, joka on jo monta vuotta pysynyt samassa painossa näiden yksinkertaisten temppujen ansiosta

Vierailija
6/23 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saanut painoa laskemaan. Eli taustalla kilpirauhasen vajaatoiminta, johon kyllä lääkitys. Paino on 65kg ja siinä pysyy. Syön proteiinipitoista ruokaa, merkitsen Kiloklubiin ruokani ja liikun 4-6 kertaa viikossa: kunnon punttireeniä, kuntopyörää/crosstraineria, kesällä fillaroin pitkiä lenkkejä, pelaan golfia.

Karppausta on kokeiltu: ei auta. ennen kilpirauhasen vajaatoiminnan tuomia 12kg olin timmi ja treenattu, nyt ei treenikään kulje, palautuminen on heikkoa, painot ei nouse.

Jotta mitäs tuumit?

Vierailija
7/23 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyy saako tuota jugurttia ja lesettä normi kaupasta?

kiitoksia tsemityksestä!

Vierailija
8/23 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juon runsaasti vettä ja ennen ateriaa lasillisen rasvatonta piimää. Tämä on toiminut monia vuosia, muuten syön normaalisti. Makeita herkkuja en välitä syödä, liikuntaa on laiskanpuoleisesti.

165cm 50kg

Vierailija
9/23 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saanut painoa laskemaan. Eli taustalla kilpirauhasen vajaatoiminta, johon kyllä lääkitys. Paino on 65kg ja siinä pysyy. Syön proteiinipitoista ruokaa, merkitsen Kiloklubiin ruokani ja liikun 4-6 kertaa viikossa: kunnon punttireeniä, kuntopyörää/crosstraineria, kesällä fillaroin pitkiä lenkkejä, pelaan golfia.

Karppausta on kokeiltu: ei auta. ennen kilpirauhasen vajaatoiminnan tuomia 12kg olin timmi ja treenattu, nyt ei treenikään kulje, palautuminen on heikkoa, painot ei nouse.

Jotta mitäs tuumit?

PAINAISINPA vaan 65!!!t.äiskä 165/80

Vierailija
10/23 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juon runsaasti vettä ja ennen ateriaa lasillisen rasvatonta piimää. Tämä on toiminut monia vuosia, muuten syön normaalisti. Makeita herkkuja en välitä syödä, liikuntaa on laiskanpuoleisesti.

165cm 50kg

Vierailija
11/23 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa.

Vierailija
12/23 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen muutaman kilon ylipainoon. Mutta ne ei vaan tajuu sitä! Viikonlopun siidereistä, oluesta tms. tulee ihan sikana ylim. kaloreita. Sitten ihmetellään, ettei paino laske, vaikka "mitään en oo syöny!".

Toinen on suklaa ym. pikkuherkut. Suklaalevystä voi napsia aina tasaisin väliajoin pienen palan. "Eihän se pieni palaa kenellekään huonoa tee!". Joo, ja sitten loppujen lopuksi menee koko levy päivässä tai parissa ja pari, kolme viikossa, vaikka "mitään en oo syöny!"...

Noi on usein muuten myös sellasia ruokaaineita, joita ei syystä tai toisesta kirjata ruokapäiväkirjaan. Toisilla se on ihan tiedostamatonta (tuota syömisen kieltämistä) ja toisilla sitte taas tiedostettua (huijataan vain ja ainoastaan itseä). Nekin kyllä jää aina kiinni! Jos painoa on liikaa ja päiväkirja näyttää kalorivajetta, ei kyse voi olla muusta kuin siitä, että kirjaan ei ole kirjoitettua kaikkea mitä on syöty/juotu. Tietty toi ei tuu muutaman päivän kirjanpidossa ilmi mutta sitten, jos kirjaa pidetään tasaisin väliajoin aina muutaman päivän ajan.

Vierailija
13/23 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen muutaman kilon ylipainoon. Mutta ne ei vaan tajuu sitä! Viikonlopun siidereistä, oluesta tms. tulee ihan sikana ylim. kaloreita. Sitten ihmetellään, ettei paino laske, vaikka "mitään en oo syöny!".

Toinen on suklaa ym. pikkuherkut. Suklaalevystä voi napsia aina tasaisin väliajoin pienen palan. "Eihän se pieni palaa kenellekään huonoa tee!". Joo, ja sitten loppujen lopuksi menee koko levy päivässä tai parissa ja pari, kolme viikossa, vaikka "mitään en oo syöny!"...

Noi on usein muuten myös sellasia ruokaaineita, joita ei syystä tai toisesta kirjata ruokapäiväkirjaan. Toisilla se on ihan tiedostamatonta (tuota syömisen kieltämistä) ja toisilla sitte taas tiedostettua (huijataan vain ja ainoastaan itseä). Nekin kyllä jää aina kiinni! Jos painoa on liikaa ja päiväkirja näyttää kalorivajetta, ei kyse voi olla muusta kuin siitä, että kirjaan ei ole kirjoitettua kaikkea mitä on syöty/juotu. Tietty toi ei tuu muutaman päivän kirjanpidossa ilmi mutta sitten, jos kirjaa pidetään tasaisin väliajoin aina muutaman päivän ajan.

päivän ruoat. Eri asia on, jos syö muuten kulutukseen nähden tasan saman verran ja päälle suklaat/siiderit.

Vierailija
14/23 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen muutaman kilon ylipainoon. Mutta ne ei vaan tajuu sitä! Viikonlopun siidereistä, oluesta tms. tulee ihan sikana ylim. kaloreita. Sitten ihmetellään, ettei paino laske, vaikka "mitään en oo syöny!". Toinen on suklaa ym. pikkuherkut. Suklaalevystä voi napsia aina tasaisin väliajoin pienen palan. "Eihän se pieni palaa kenellekään huonoa tee!". Joo, ja sitten loppujen lopuksi menee koko levy päivässä tai parissa ja pari, kolme viikossa, vaikka "mitään en oo syöny!"... Noi on usein muuten myös sellasia ruokaaineita, joita ei syystä tai toisesta kirjata ruokapäiväkirjaan. Toisilla se on ihan tiedostamatonta (tuota syömisen kieltämistä) ja toisilla sitte taas tiedostettua (huijataan vain ja ainoastaan itseä). Nekin kyllä jää aina kiinni! Jos painoa on liikaa ja päiväkirja näyttää kalorivajetta, ei kyse voi olla muusta kuin siitä, että kirjaan ei ole kirjoitettua kaikkea mitä on syöty/juotu. Tietty toi ei tuu muutaman päivän kirjanpidossa ilmi mutta sitten, jos kirjaa pidetään tasaisin väliajoin aina muutaman päivän ajan.

päivän ruoat. Eri asia on, jos syö muuten kulutukseen nähden tasan saman verran ja päälle suklaat/siiderit.

Se yksi suklaapala kyllä joka ruoan päälle ja parin tunnein välein lihottaa, kun se syödään kaiken muun "muka terveellisen ruokavalion" päälle. Mut tietty, voihan sitä elää vaikka pelkällä suklaalla lihomatta, jos ei juuri oikein mitään muuta syö. Ja ihan sillä suklaalevyllä päivässä voi myös laihtua, jos liikkuu tosi paljon.

Vierailija
15/23 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on nyt n. 5kg ylimääräistä ja kesällä pitäisi naimisiin mennä...

Eli mitat nyt 162/54... Kiva olisi päästä entiseen 48 kiloon takaisin häihin mennessä... Onhan tässä vielä aikaa... Kuidukasta voisi kokeilla, jugurtin tai vaikka rahkan kanssa.

Mutta niskasta vaan kiinni... Pidän vaan suklaasta ja herkuista kovasti. Hih. Siksi paino onkin taas talven aikana noussut, kun ei tule bikineissä heiluttua niin ei sitten niin katsele mitä suuhunsa laittaa... Minulle käy aina näin, joka talvi...

Vierailija
16/23 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannatan ehdottomasti. Tällä hetkellä 6vko ja -9kg :)

Vierailija
17/23 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolta löytyy oma ryhmä myös painon ylläpitäjille. Käykääpä katsomassa koska seuraavat haasteet alkaa.

Vierailija
18/23 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile, makeanhimon hillitsemiseen, kromia.

Vierailija
19/23 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuidukas löytyy yleensä läheltä jauhoja, mannaryynejä yms., Luonto+-jogurttia saa litran purkeissa tai sitten ihan pienissä, 2 dl:n purkeissa. Kävin taannoin verikokeissa ja minulla oli todella hyvät veriarvot, erityisesti hemoglobiini. Uskon, että se johtuu tästä leseiden raudasta. Luonto+-jogurtissa on myös terveellisiä maitohappobakteereja ja kuitua. Se on vähälaktoosinen tuote.

Rahka on tietysti myös hyvä, mutta omaan makuuni hiukan kirpeää usein syötäväksi. Pitää hyvin nälän loitolla.

Jos olen menossa vaikka pitsalle, syön ensin kotona rahka-Kuidukasseosta, niin pitsan määrä pysyy kohtuullisena! :)

Ap

Vierailija
20/23 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkejä, vertaistukea ja tuotearvontaa:

http://www.nytlahtee.fi/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan