Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin itseni sairaalaan niin että mies joutuisi ottamaan vastuuta lapsista ja kodista? ov

Vierailija
04.03.2011 |

Mies on periaatteessa hyvä isä, mutta ei vaan tajua millaista on pyörittää perhettä. Minä olen lasten kanssa kotona, teen kaiken. Mies asuu kuin hotellissa, mitään ei tee kodin eteen. Lasten kanssa sentään leikkii hiukan iltaisin kun tulee töistä.

Jos menee iltavuoroon, nukkuu tasan tarkkaan siihen asti kunnes on pakko herätä ja ryntää sitten töihin. Minä olen kuulemma hullu akka kun vaadin että mies heräisi vähän aikaisemmin ja olisi lastensa kanssa edes aamulla kun illalla menee pitkään töissä.

Jotenkin alkaa tympiä totaalisesti tämä kuvio. Töihin meno hirvittää, miten selviän kotirumbasta yksin kun pitää tehdä 8h töitä päivässä!?

Mies on paljon poissa/iltavuorossa, ja silti pitää päästä kavereiden kanssa ryyppäämään. Nytkin on koko viikonlopun poissa. Lapset itkee isänsä perään ja mulla meinaa pää seota. Ja jälleen mä olen nalkuttava hullu nainen jos sanon että ei voi lähteä ryyppyreissuilleen ihan vaan jo lastenkin takia. Kuulemma ei "ikinä" pääse mihinkään ja että mä olen kohtuuton.

Kertokaas nyt mulle millä saan hommattua itseni sairaalaan useaksi viikoksi niin että miehen on pakko ottaa vastuu kodista? Paitsi että tietenkin pyytää anopin meille auttamaan, eli jättää koko rumban anopin harteille.

Perkele että sylettää. Millä saan miehen tajuamaan että ei voi roikkua kaikenmaailman reissuilla joka perjatai/lauantai?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile suicidia (pelkkä yritys vain). Sillä saattaa napsahtaa pitempikin "loma" neljän seinän sisälle!

Vierailija
22/22 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyyken kanssa en lähtisi leikkimään mutta entä jokin reisiluun murtuma? Kauanko siinä saisi olla sairaalassa? Miten saa murrettua tai katkaistua reisiluunsa?

Murtumapotilaita ei makuuteta sairaalassa. Kipsataan (heti kotiin) tai leikataan (2-3 vrk) kuntoon ja kotiutetaan pian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi