Mies osti auton!
58000€!!!
Vaikka just eilen sanoi ettei sitten kesällä ole varaa matkoja tehdä, eikä uusia vaatteita ostella.
No ei nyt varmaan olekaan. Omat rahat meillä tietenkin on, mutta silti -tuttaa!
Kommentit (16)
suunnitelmiin tai hankintoihin (kuten yhteinen lomamatka, lasten vaatteet tms.).
Millä tuloilla ostellaan tuon hintaisia autoja?
Me tehdä sillä yhtään mitään, etelässä asutaan.
No ei kai se miehen auton osto vaikuta sinun vaateostoksiisi ja matkasuunnitelmiisi?
Ihan keskituloisia työläisiä ollaan. Ukolla brutto noin kolme tonnia, itellä hiukka vähempi.
Lainaahan se oli ottanut ihan törkeesti :(
PS. Tuo moottorikelkka kyllä hieman piristi!
käy huomenna lainaamassa hevonen jostain tallilta ja pistä oven eteen odottamaan miehen kotiin tuloa. ilmotat sitten tyynesti miehelle, että huomenna remppamiehet tulevat muuttamaan autotallin hevostalliksi :)
noin niitä velkaongelmaisia tulee.
Ihan hullu mies.
Mun miehellä brutto melkein 5t ja silti me ostettiin vaan n. 10t eur käytetty auto!
Me käytetäänkin hänen tienestiään (kuten minunkin, paitsi nyt hoitovapaalla en paljon tienaa), perheen YHTEISEEN hyvään eli neuvotellaan hankinnoista.
Ja on käytetty rahaa ennemmin yhteisiin lomamatkoihin, sisustamiseen, kauniin kodin hankkimiseen.
Mä en kestäis tuollaista miestä, sori vaan ap.
käy huomenna lainaamassa hevonen jostain tallilta ja pistä oven eteen odottamaan miehen kotiin tuloa. ilmotat sitten tyynesti miehelle, että huomenna remppamiehet tulevat muuttamaan autotallin hevostalliksi :)
yksin, mistä, millä korolla, millä takuilla? Mikä maksuaika?
Ei kuulosta järkevältä.
Mikä auto se on?
Rupea säkin laittamaan rahasi vaan itseesi. Et hanki mitään yhteiseen käyttöön etkä lapsille. Ilmoitat miehelle, ettet nyt voi ostaa uusia lastenvaatteita tai lapselle polkupyörää, kun sulla on laina lyhennettävänä.
Otat vaikka lainan ja lähdet kesällä viikoksi yksin reissuun. Niin mä tekisin. Soittaisin miehelle lentokentältä, että moikka, hae sitten ne kakaras tarhasta ajoissa.
on vuoden päästä 48 000 ja velkaa siitä siis on karmeasti tuon yli jäljellä.
miehen brutto 3500 ja minulla tonnin vähemmän ja ajellaan muutaman tonnin autoilla molemmat.
Ihan keskituloisia työläisiä ollaan. Ukolla brutto noin kolme tonnia, itellä hiukka vähempi.
Lainaahan se oli ottanut ihan törkeesti :(
PS. Tuo moottorikelkka kyllä hieman piristi!
58 000 auto on vuoden päästä 48 000 ja velkaa siitä siis on karmeasti tuon yli jäljellä.
Tuo on sillä olettamalla, että auto on ostettu uutena ja velaksi.
Auto on joku Audi RS ja jo muutaman vuoden vanha. Onhan se farkku ja ihan käytännöllinen, mutta...
Ukko suuttui kun otin asian puheeksi ja meni talliin rassaamaan prätkäänsä. Mitäköhän tästäkin vielä tulee
Onko mies muuten holtiton rahankäyttäjä vai onko vaan tää autojuttu?
Auto on joku Audi RS ja jo muutaman vuoden vanha. Onhan se farkku ja ihan käytännöllinen, mutta...
Ukko suuttui kun otin asian puheeksi ja meni talliin rassaamaan prätkäänsä. Mitäköhän tästäkin vielä tulee
Mahtaa olla rikas mies. Ei kai kukaan tuollaisia velaksi ostele?