Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä paljon vai vähän jos 26-vuotiaalla naisella on ollut 3 seksikumppania?

Vierailija
04.03.2011 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jos on seurustellut eikä harrasta yhdenyön juttuja. Sinkkuna (ainakin rennosti moraaliin suhtautuvalla) partnerien määrä kasvaa helposti, vaikkei mitenkään usein seksiä harrastaisikaan. Kerran kuussa tekee jo 12 vuodessa :D

Vierailija
2/8 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään jakorasia toisin kuin moni av-mamma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko muka olla liian vähän, itse samanikäinen ja minulla ollut tasan yksi.

Vierailija
4/8 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 23-vuotias nainen ja 3 seksikumppania on ollut tai no periaatteessa 4, mutta se neljäs oli nainen ja se oli kolmenkimppaa.. Kai sekin nyt lasketaan tai sitten ei :D

Niin ja minusta 3 ei ole paljon varsinkaan jos on sinkkuna elänyt montakin vuotta ( en tosin tarkoita sitä että pitäisi olla haarat auki jokaiselle vastaantulijalle, mutta kyllä nyt jos on ollut sinkkuna kauan niin voisi uskoa että olisi ollut enenmmän).

Itse elän suhteessa ja olen ihan teinistä asti seurustellut ja kaikki seksikumppanit ovat olleet seurustelukumppaneitani paitsi tämä kolmaspyörä.

Vierailija
5/8 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

horotuksessa ei mitään hyvää.

Vierailija
6/8 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten 3 voi olla paljon, 10 on paljon minusta

Vierailija
7/8 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin aika vähän. Jos suhteita, niin ihan sopiva määrä.

Eikä sillä määrällä ihan oikeasti ole mitään väliä. Mihin se vaikuttaisi? ihmisarvoon? Äänestyskäyttäytymiseen? Ruokavalioon? Ihan oikeasti, kolme on ihan hyvä.

Vierailija
8/8 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän naisen joka ei elä suhteessa ja ikää vasta 21 tai 22 ja hänellä on ollut yli 100 seksikumppania, tosin hänellä on myös ongelma tuon seksin kanssa, jokin seksiaddikti tai jtn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi