Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä 35v. naiselle asuksi ravintolareissuun?

Vierailija
25.04.2011 |

Olen nyt eron jälkeen aloittamassa vähän taas sosiaalistakin elämää ja ajattelin oikeastaan vuosien, vuosien tauon jälkeen lähteä kaverini kanssa "bilettämään". En ole ikinä ollut mikään baareissa viihtyvä, mutta nyt kaipaan vähän tuuletusta, ehkä tanssia ja muutaman drinksun.

Mutta, mitä tällainen (mammaihminen)aikuinen nainen pukee päälleen ravintolaan.

Olen 161cm ja 60kg, eli sopusuhtainen sinänsä.

Farkkuja en käytä ikinä... Mikä on nyt trendikästä, mutta ei missään nimessä liian teiniäkään?? Eli ei esim. mitään olkapäät paljastavaa tiukkaa toppia tms..

VÄhän vinkkiä, kiitos. Olen ihan pudonnut näistä pukeutumiskuvioista =)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tuon ikäinen ja tasan laitan farkut ja olkaimettoman topin tai jonkun vastaavan.. Niitäkin on monenlaisia, ei kaikki ole teinityyliä. Olen nimittäin pari kertaa ollut jossain suorissa housuissa ja kauluspaidassa ja niissäpä vasta tulee sellainen olo että "olen VANHA, VANHA... ja mulla on ihan liikaa päällä". Yökerhossa on kyllä aika usein kuumakin, joten asu on sopiva. Mutta jos olet menossa lavatanssi-henkiseen tanssiravintolaan, niin sitten ehkä voi laittaa jotain toisenlaista.

Et ole ikäloppu! Älä pukeudu kuin äitisi..

Vierailija
2/14 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei liian paljastavaan hihattomaan toppiin ja ihan sopivana ja "normina" pidän sitä. Jos et farkkuja pidä niin ehkä jotkut stretch-housut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole farkkuja tosiaan pitänyt kohta 20 vuoteen :) Ei sovi vaan mun kropalle ja isolle pyllylle (tämä on oma mielikuva, ei ole niissä mukava olla)

Ja tuo hihaton toppi: olen ns. laiha läski, eli ei tippaakaan lihasta ja käsivarret on todella löllyvät ja PAKSUT, oikeesti. Todella pullukat.

Eli jotain sellaista, mikä ei niitä korostaisi..

Vierailija
4/14 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossa on vaikka puolihihat? Tai trikoopaita, jossa on hihaa, mutta avonainen kaula-aukko ja hyvä istuvuus? Jotain jujua kuitenkin eikä vain perusyksiväristä. Joku koriste, tai printti tai jotain. Ja farkkuja on pilvin pimein.. käy nyt ostamassa itsellesi sopivat! Ne on kuitenkin niin monikäyttöiset. Jos farkut on ylivoimaisen vaikeat, niin sitten jotkut muut "epävirallisemmat" housut, miksei hamekin!

Vierailija
5/14 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan sovi tyyliin, eikä sopisi vaikka olisin 20 vee. Baari-iltaa varten pukisin ehkä (noilla rajoitteila) venepäänteisen tiukan ja avoselkäisen paidan (venvpääntie, että kropan tiimalasimalli korostuu), korkeavyötäröisen kellohameen jonkun isosolkisen kivan vyön kanssa ja värikkäät korkokengät.

Sitten huulipunaa tai värillistä kiiltoa, tukka ylös ja pieni värikäs nahkalaukku.

Vierailija
6/14 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan lyhyt, mutta ei pitkäkään. Jos polvet ok, niin juuri niiden yläpuolelle ulottuva. Jos siis kiinnostavia miehiä haluat miellyttää ;).

Vierailija
7/14 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta musta tässä iässä (olen 37) on ihanaa just se ettei kukaan enää odota mun pukeutuvan jollain tietyllä tavalla ja olevan "muodikas". On tosi vapauttavaa kun voi pukeutua täsmälleen niin kuin itse haluaa, ei ole kenestäkään mitenkään kummallista ettei mun ikäiseni näytä uusimman gina tricot -kuvaston mallilta.

Jos susta tuntuu ettet halua paljastaa käsivarsiasi ja pyllyäsi niin ehdotan tyköistuvaa 3/4-hihaista yläosaa, vyöllä korostettua vyötäröä ja leveää helmaa. Mutta jos se on vain mun tyylini eikä sun niin älä turhaan kärvistele vaan valitse mistä itse tykkäät. :)

Vierailija
8/14 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumma kun aina pitää ehdottaa jotain avonaista että tissit pursuaa kaula-aukosta..itsellä tulisi halpa olo tuollaisista vaatteista.

Vierailija
9/14 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mitä ihmeen housuja sinä sitten käytät jos et koskaan käytä farkkuja???

Vierailija
10/14 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustia suoria housuja :) Multa löytyy niitä toistakymmentä kappaletta, eikä yhtään farkkua tästä huushollista löydy!

Vierailija
11/14 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei pursua tissit vaikka haluaisinkin.. Mutta onhan sekin nyt hassun näköistä, jos ollaan ihan jossain umpiasussa kuumassa diskossa.. ja jos haluaa näyttää nuorekkaalta ja saada ehkä hiukan katseitakin, niin kyllä se vain niin on, että ihoa pitää näkyä.

kumma kun aina pitää ehdottaa jotain avonaista että tissit pursuaa kaula-aukosta..itsellä tulisi halpa olo tuollaisista vaatteista.

Vierailija
12/14 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä miehillä sitten on päällä, jos naiset on topeissa ja pintaa pitää näkyä?

Vierailija
13/14 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et todellakaan ole mikään MAMMAIHMINEN, eikä sun tarvitsis pukeutua kuin "aikuinen nainen".

Sähän olet vasta 35v.

Miten olis farkkuhame ja ohuet leggarit alle? Korkokengät, jotkut nätit, ei mitkään mummot, paidaksi joku toppi. Kyllä. Sä oot pienen ja sievän kokoisen oloinen ainakin noilla mitoilla, ei sun tarvitse valaaksi pukeutua.

Vierailija
14/14 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustia suoria housuja :) Multa löytyy niitä toistakymmentä kappaletta, eikä yhtään farkkua tästä huushollista löydy!

Ymmärrän, jos töissä käyttää muuten en...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi