Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

4 vuotias syö sormin...

Vierailija
04.03.2011 |

Eli meidän 4 vuotias on palannut sormin syömiseen. Poika on hyvin osannut syödä haarukalla kunnes noin parin viikon ajan hän on kieltäytynyt käyttämästä haarukkaa ja syö vain sormin. Sen lisäks on alkanut pitää sormia suussa. Onko ketään kenellä jotain samantapaista tai vinkkejä miten saisin sen taas käyttämään haarukkaa?? Pyykkivuori vaan kasvaa kun hän pyyhkii sormet housuihin tai paitaan...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sano, että nuo kamat päälle, niin voit syödä sormin!

Vierailija
2/8 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä edes anna sille haarukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäs saat syyttää pyykkivuoresta.

Vierailija
4/8 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sitten parempi että pakko syötän sitä itse vai??? tärkeintä kuitenkin on että poika syö! ei se pyykki mua haittaa pesukone ja kuivausrumpu on siks olemassa...

Vierailija
5/8 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sitten parempi että pakko syötän sitä itse vai??? tärkeintä kuitenkin on että poika syö! ei se pyykki mua haittaa pesukone ja kuivausrumpu on siks olemassa...

Vierailija
6/8 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö on 4,5 -vuotias ja söi lusikalla tosi taitavasti jo alle 1-vuotiaana. Hän on aina ollut tosi siisti syöjä. Nyt jostain syystä tykkään syödä ruokansa sormin. Kyllä se haarukka kädessä pysyy vieläkin, mutta helposti siirtyy sormiruokailuun.

Päiväkodissa varmaan vaativat, että haarukkaa käytetään, itse en niin tiukkapipoisesti asiaa valvo. Tytöstä on tullut muutenkin varsin nirso, joten tärkeää, että syö.

Vierailija
7/8 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan jotta kaikki tajuaa: Pyykki ei ole ongelma vaan 4 vuotias poika joka on palannut syömään sormin! onko muita?

Vierailija
8/8 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö on 4,5 -vuotias ja söi lusikalla tosi taitavasti jo alle 1-vuotiaana. Hän on aina ollut tosi siisti syöjä. Nyt jostain syystä tykkään syödä ruokansa sormin. Kyllä se haarukka kädessä pysyy vieläkin, mutta helposti siirtyy sormiruokailuun. Päiväkodissa varmaan vaativat, että haarukkaa käytetään, itse en niin tiukkapipoisesti asiaa valvo. Tytöstä on tullut muutenkin varsin nirso, joten tärkeää, että syö.

mutta eikö se ole outoa? miks yhtäkkiä ei tykkää enää haarukalla syödä ku sormin vaan..