Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mahtaa olla Soinin terveydentila?

Vierailija
04.03.2011 |

Kun katsoo kuvia, Timo Soini näyttää erittäin huonokuntoiselta. Jos ihan objektiivisestikin katselee, on hänen olemuksensa huolittelematon, turpea ja ylipainoinen. Sinänsä paino voi ollakin vähän keskiarvoa korkeampi, en tässä sinänsä viittaa siihen että poliitikon pitäisi olla laiha, mutta Soini tosiaan näyttää siltä että hän ei voi hyvin.

Ihosta näkee myös että hän ei välttämättä syö ja nuku hyvin. Tai tietysti kyseessä voi olla myös perussairaus mikä aiheuttaa kaikkia näitä merkkejä mutta huolettaa silti että miten hän jaksaa koko vaalirumban. Kun paineena on vielä julkisuudessa esitetyt epäilyt mm. politiikan osaamisen puuutteista, kohut lausunnoista jne niin hänelle ei helppoa varmasti ole. Ja mitä tapahtuu jos hän sairastuukin tai joutuu terveyden vuoksi hetkeksi syrjään, kuka ohjaa puoluetta silloin?!

En taida sittenkään äänestää perussuomalaisia, on alkanut epäilyttää koko kuvio. Näin telkkarista jakson jossa ehdokkaita haastateltiin, he eivät tienneet yhtään mitään minulle tärkeistä asioista. Tosin kannattajat perustelivat että oppivat he sitten mutta entä jos tuleekin vain skandaaleja eikä viesti mene perille eduskunnassa tai hallituksessa. Kunpa valtapuolueet tarjoaisivat selkeitä linjoja, ei tarvitsisi miettiä näitä vaihtoehtoisia puolueita kuten nyt olen tehnyt. Mutta kieltämättä diktatuuriset piirteet olivat kyllä ikävä lisä perussuuomalaisten huonossa julkisuuskuvassa, vaikka itse en taideihminen olekaan niin sen verran silti ymmärrän että eihän puolue voi alkaa rajoittaa tällaisia asioita.

Ihan on sekava olo. Ehkä en äänestä ollenkaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin telkkarista jakson jossa ehdokkaita haastateltiin, he eivät tienneet yhtään mitään minulle tärkeistä asioista. Tosin kannattajat perustelivat että oppivat he sitten

oikea paikka opiskella perusasioita? Mä en voi käsittää sitä miten ihmiset katsoo tämän oikeasti huolestuttavan seikan ohi.

Vierailija
2/13 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtääkseni hänen vaimonsa on muuten lääkäri. Eiköhän hän ole ihan hyvissä käsissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... juuri tämä pisti miettimään kovastikin asiaa. Eihän todellakaan ole järkevää äänestää henkilöitä joilla ei ole perustietoja edes siitä asiasta jota vaaleissa itse edustaa ja josta äänestäjät haluaisivat hänen päättävän.

ap

Vierailija
4/13 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaakseni kolmonen

Vierailija
5/13 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näytä oikein olevan hyvissä käsissä, näkeehän sen nyt kuka tahansa että kaveri ei voi hyvin. Ei ole mikään takuu terveydestä, että puoliso on lääkäri.

Ja tässäkin nyt huomaa, miten persujen kannattaja kääntää kaikki ilmiselvät merkitkin nurinpäin ja välttelee itse asiasta keskustelua. Sama meininki oli tuossa ap:n mainitsemassa ohjelmassa, jonka itsekin näin. Kansanedustajaehdokkaat eivät tienneet mitään perusasioista, joita heidän pitäisi hoitaa eduskunnassa. Tosi huolestuttavaa.

Vierailija
6/13 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pullealta ja hyvävointiselta ;)

Vierailija
7/13 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ehdokasta äänestä sen vuoksi että on joku himomaratoonari tai muuten vain terveyden perikuva. Politiikassa pitää olla asiat kohdallaan. Kyllä kansa tietää ja päättää.

Vierailija
8/13 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Asiatiedot hukassa PS:n johdossa

Perussuomalaisten vaistonvarainen ulkomaalaisvastaisuus paljastui ehkä selvimmin Aamu-TV:n vaalitentissä 29. syyskuuta, kun puolueen 2. varapuheenjohtaja Auli Kangasmäki oli haastatteluvuorossa. Toimittajan tiukattua tarkennuksia myönsi maahanmuuttopolitiikkaa ensin lepsuna pitänyt Kangasmäki, ettei hänellä ole käsitystä Suomen maahanmuuttoluvuista. Hän pystyi vain toteamaan, ettei “lukumäärillä ole mitään merkitystä”, sillä asiantilan vakavuuden näkee vilkaisemalla kadulle. (YLE, 29.9.08)."

Minusta on täysin käsittämätöntä ettei tällaisella vaaliteemalla ratsastava varapuheenjohtaja edes tiedä mitään Suomen maahanmuuttoluvuista. Leuka putoaa lattiaan asti. En IKIMAAILMASSA kehtaisi mennä mihinkään puhumaan jos en edes perusasioiden perusasiaa tietäisi. Ymmärtäisin etten edes tiedä mitä kaikkea en tiedä.

Vierailija
9/13 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että toivottavasti vebbari puuttuu asiaan

Vierailija
10/13 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sne perusteella en ehdokastani valitsisi.

Soini näyttää vähän kuin kurittomalta koulupojalta. Tulee Vaahteranmäen Eemeli mieleen.

Vierailija
11/13 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että toivottavasti vebbari puuttuu asiaan

Esim. muslimeja saa herjata just niin paljon kuin haluaa. Eipä silti että minustakaan tuo kommentti mikään fiksu ollut.

Vierailija
12/13 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan pohdintaa Soinin TERVEYDENTILASTA, en ulkonäöstä. Lukekaa viestini, viittaan siinä että ei tarvitse olla laiha (ja lisään että ei hyvännäköinenkään).

On vain niin, että ihmisen perusterveydentila on tärkeä ja kertoo siitä, mitä ihminen jaksaa ja mitä ei. Minä olen oikeasti alkanut miettiä että Soini ei tätä kestä, terveydentila näyttää olevan huono. Hän elää varmasti melko epäterveellisesti.

Vaikka olenkin alunperin ajatellut äänestäväni perussuomalaisia, en sentään ole mikään tyhjäpää. Kyllä minulla järki sanoo että perussuomalaisten kohdalla on paljon kysymysmerkkejä ja vaikka heillä onkin monta asiaa jota haluaisin ajettavan, en enää usko että he siihen pystyvät.

ap

Vierailija
13/13 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soinia tai soinilaisia ei voi äänestää, koska Soini ei ole terve...:)

Onhan tuo pullero ja varmaan siitä tulee jotain terveysongelmia jossain vaiheessa tai sitten ei. Se riippuu geeneistä. Juuri yksi sukulaismies oli kuulemma jo kuusikymppisenä kaikkien mielestä kuolemassa. Ylipainoa 40kg, puuskutti ja puhkui sairaannäköisenä aina. No, herra kuoli juuri 94-vuotiaana... Ne on ne geenit. Olisi noiden huolestujien kannattanut katsoa miehen vanhempien elinikää. Sieltä suurin vaikuttaja tulee. Elintavoilla vaikutus elinikään ja terveyteen on pieni verrattuna geeneihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi