Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 14 vuotta liian suuri ikäero parisuhteessa?

Vierailija
11.03.2011 |

(mies 45, nainen 31)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ikä yksin mitään tarkoita.

Vierailija
2/8 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja miehelläni on 15 vuotta ikäeroa. Kun aloimme seurustelemaan minä olin 18 ja hän 33. Nykyään olemme onnellisesti naimisissa ja meillä on yhteinen lapsi. Ei iällä ole niinkään merkitystä, kuin sillä, sopivatko henkilöt muuten yhteen. Eikä meitä muuten ole edes tuomittu, vaan kaikki ihmiset ovat alusta asti suhtautuneet meihin, niin kuin mihin tahansa pariskuntaan. En ole kyllä koskaan hävennyt ikäeroamme, niin kuin täällä joku häpesi omaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 vuotta ikäeroa ole aiheuttanut mitään ongelmia. Mä 25 ja mies 37.

Vierailija
4/8 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 17 v ikäero, minä 30 mies 47... Meillä toimii kaikki erittäin hyvin yhteen. Tässä puolisen vuotta reilut vietetty aikaa yhdessä. Kaikki menee niin kauan hyvin, mutta kun pitäisi tuttujen ihmisten ilmoilla kulkea niin minulla iskee kauhea stoppi! Tuntuu että ihmiset saattavat tuomita. Mietin myös paljon vanhenemista. Kun minä olen viidenkympin niin ukko huitelee sitä seitsemääkymmentä. Olen semmoisella alalla missä usein tulee vanhoja pariskuntia vastaan ja hyvin eritasoisesti ihmiset kyllä vanhenee. Mutta tuntuu ettei ehdoin tahdoin halua itselleen hoivaajan roolia. Näitä kaikkia asioita kun miettii, niin lopulta tulee semmoinen olo että mahdanko rakastaa häntä kun annan näille asiolle niin paljon painoarvoa..

Vierailija
5/8 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasistejakin ovat, eivät toki myönnä sitä. Ennakkoluuloista porukkaa. Vanhankoulun sakkia. Ota mieluummin alle 37 vuotias mies.

Vierailija
6/8 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 vuotta ikäeroa. Alussa ei tunnu missään.

Ajan mittaan alkaa tuntua. Kyllä se ihminen vaan kuusikymppisenä on jo vähän eri aaltopituuksilla kuin neljäviitonen. Eli siihen kannattaa varautua.

Ja kokemusta on jo lähes kolmenkymmenen vuoden ajalta.

Vierailija
7/8 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos 31-veellä olis 14-vuotta nuorempi, asia olisi eri :D

Vierailija
8/8 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

20. Minä 45 ja mies 65. Yhdessä kohta 10 vuotta. Ja se ikäero on ehkä juuri yhdistävä tekijä, vielä enemmän kuin yhteinen ala. Ehkä se johtuu siitä, että minä olen kiinnostunut historiasta, se kun liittyy työhönikin. Eli riippuu ihan ihmisistä ja heidän menneisyyksistään ja kiinnostuksen kohteista.