Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hermot menee noiden karppi-uskovaisten kanssa....

Vierailija
04.03.2011 |

Hiilari sitä ja hiilari tätä!!!!! Voi kiesus, auttaisikohan hiilaritietoisuus ( ! ) mun bad hair -day -ongelmiin tai tinnitukseen???

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon tällä palstalla joutuu oikomaan vt-läisten käsittämättömiä harhaluuloja ja tarkoitushakuisia vääristelyjä vhh-ruokavaliota kohtaan. Aina te vetoatte siihen virallisterveelliseen, että se ei suosita vehnäjauhoja, just. Samalla kriteerillä virallisterveellinen ei myöskään suosita ruisleipää, mutta tämä tieto ei mene jostain syystä jakeluun. Ei täällä kukaan tuputa vähähiilarista ruokavaliota kenellekään. Korkeintaan hehkutetaan sitä miten paljon paremmin itse kukin voi vhh:lla suhteessa virallisterveelliseen vähän rasvaa paljon hiilareita ruokavalioon, jota meille asiantuntijatahoilta suositellaan.

Vierailija
22/27 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tässä esimerkki karppaajien yleisesti harjoittamasta rakentavasta ja asiallisesta dialogista. Ruokavaliostanne huolimatta olette siis täysin samalla tasolla kuin parjaamanne VT-uskovaiset.

Ironiaa on niin kovin hankala ymmärtää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi karppaajat jatkuvasti leimaavat sen paholaisen keksinnöksi ja vihjailevat VT-ruokavaliota noudattavien "kituvan" tai "jäävän ilman kaikkia tarvittavia vitamiineja"?

Koska, vt-ruokavalio, vähän rasvaa ja paljon hiilareita ei perustu mihinkään tieteelliseen tutkimukseen vaan suositukset ovat maatalouspolitiikkaa. Runsas hiilareiden käyttö saattaa johtaa metaboliseen oireyhtymään ja sitä kautta II-tyypin diabetekseen ja sv-tauteihin. Runsashiilihydraattisella ruokavaliolla ihminen syö huomattavan paljon ns tyhjiä kaloreita, eli kaloreita ilman vitamiinejä ja hivenaineita. Samoilla kalorimäärillä vhh peittoaa vt-ruokavalion ravinteiden saannissa.

Vierailija
24/27 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämä ortorektikot luulevat, että ruokavalio on jokaiselle ihmiselle uskonto? Minä syön ruokaa, koska minulla on nälkä.

Vierailija
25/27 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämä ortorektikot luulevat, että ruokavalio on jokaiselle ihmiselle uskonto? Minä syön ruokaa, koska minulla on nälkä.

Mitä ihmetä luulet saavuttavasi nimittelemällä ja keksimällä asioita? Syö ihmeessä mitä haluat voidaksesi hyvin, mutta anna toisten tehdä samoin. Äläkä enää levitä soopaa VHH:sta.

Vierailija
26/27 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkä enää levitä soopaa VHH:sta.

Tai mitä? Tulet lyömään mua partaäijäpurkilla päähän? En ole levittänyt mitään, ilmaissut vain ärtymykseni karppaajista. HUOM - en heidän ruokavaliostaan!

"Hiilarit teki mut aina kärttyisäksi, mut tää karppaus pitää mut tosi hyväntuulisena!"

Vierailija
27/27 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkä enää levitä soopaa VHH:sta.

Tai mitä? Tulet lyömään mua partaäijäpurkilla päähän? En ole levittänyt mitään, ilmaissut vain ärtymykseni karppaajista. HUOM - en heidän ruokavaliostaan!

"Hiilarit teki mut aina kärttyisäksi, mut tää karppaus pitää mut tosi hyväntuulisena!"

p.s.söin juuri ihanaa vaaleaa patonkia ja odottelen nyt milloin muutun ärjyksi ilmapalloksi, joka vaan turpoaa ja kärtyää :) Eipä taida ihan heti tapahtua...