Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harvoin ulkona syömässä / juomassa käyvien kanssa on

Vierailija
04.03.2011 |

ärsyttävää käydä ulkona syömässä / juomassa. Työkaverini ovat tällaisia.

Oltiin Rossossa syömässä (pizzat olivat hyvinkin tavalliset, ei mitenkään erikoiset) lisäksi lista erittäin vaatimaton. Tarkoittaa sitä, että kalaruokia kolme ja kaikki lohta jne.

sitten nämä jaksaa vaahdota miten hyvää olutta oli (Lapparia hanasta) ja ihmetellään miksi minä otin jotain pullo-olutta ja pizzat taivaallisia, kun ei ole tietoa muustakaan.

Toki ne voi olla hyviä jonkun mielestä, mutta kun ei tiedetä mistään muusta niin vaikea uskoa. Varsinkin kun maistoivat erikoisoluttani niin se vasta kehuttiin. Ei vaan jaksa innostua näistä vaahtoamisista.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kun myydeään sellaisissa kolmen vartin pulloissa, missä vanhanajan korkki, niin niistä tulee aivan loistavia mehupulloja, kun keitän kesällä marjoista mehua.

tällainen kepeä kesätuote. Samoja pulloja :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/50 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka mäkkärin hampurilainenkin voi maistua hyvältä. Tai lähigrillin pizza.

Vierailija
5/50 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska itse olet asianytimessa, selvä. jatka samaan malliin ja hyvin menee. 22

Vierailija
6/50 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kaverisi on innoissaan hyvästä ruuasta, juomasta? Miten se voi ärsyttää ketään? Hitto. Onko se taas sulta pois, jos joku toinen tykkää Rosson-pizzasta ja sanoo sen ääneen? Istut siinä sit vastapäätä naama norsunvärkillä, arvaan? Voin kuvitella tilanteen. Seuraavalla kerralla yritä edes olla kiinnostunut muidenkin mielipiteistä ja kommenteista. Tai, miksi edes otat ketään mukaan syömään? Mene yksin ja nauti erikoisoluestasi hiljaisuudessa :)

Osaan käyttäytyä =) Kunhan täällä marmatan asiasta.

Uskotkos, ap, että sellaisiakin ihmisiä on, joiden ei tarvitse naureskella kanssaihmisilleen edes selän takana?

Vierailija
7/50 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on niin tylsistynyttä sakkia, että asiat halutaan väkisin ymmärtää väärin ja alkaa kinaamaan jostain mikä oikeasti (toivottavasti) ymmärertään mutta halutaan vaan riitaa. Se on säälittävää. parempaa jatkoa sinulle vaan.

Vierailija
8/50 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät koskaan valita mistään asiasta =D

Minä kyllä valitan paljonkin kotioloissa miehelle esim. mutta en koskaan asianomaisille itselleen.

Meitä on moneen junaan

Vierailija
9/50 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä onkin. Ei kai kukaan dissaa toista noin typerän aiheen vuoksi. Jos toinen on Rosson pizza ja hanaolut-ihminen :D Minäkin toki olen, mutta tykkään enemmän Thai-ruuasta ja meiningistä, mitäs ap tästä ajattelee sit?

Vierailija
10/50 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn usein ulkona syömässä - ja aina maistuu hyvältä. Mun mielestäni hyväksi sen tekee jo se, ettei itse tartte kokata. On ihana istua rauhassa ja nauttia valmiista ruoasta.

Mulla on lisäksi varmaan ap:n mielestä hyvinkin "sivistymätön" maku, kun tykkään aika tavalla ihan perusruoasta ja jos on pakko olutta juoda, niin se peruslappari tai muu perusolut on mun valintani. Mä en tykkää erikoisoluista - ja usko pois, niitä on maisteltu. Mun miehelläni on baarissaan tosi laaja valikoima erimaalaisia erikoisoluita. Ei tykkäämisillä ole mitään tekemistä sen kanssa, käykö paljon syömässä ulkona vai ei.

Mä en asu Suomessa - ja tiedätkös ap, se halveksuma lappari on täällä ollut vieraidemme keskuudessa tosi kehuttu olut.

Mun mielestäni on jotenkin noloa halveksua toisten tykkäämisiä ja pönkittää omia valintojaan sillä tavoin. Kertoo epävarmuudesta.

Vierailija
11/50 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin elänyt monta vuotta tuollaisessa ulkokultaisessa "me olemme parempia kuin muut" elämässä. Huoltoaseman ruoka ja baari olivat duunarijuntteja varten. Voi että ole olimme hienoja ihmisiä, parempaa keskiluokkaa, kultivoitunueita, viinit ja oluet ja niiden makuvihahteet tunnettiin.

Sitten tuli ero. Mies nakkasi reunan yli, Olin kait liian kouluttamaton moukka kuitenkin tälle akateemiselle ranteenpyörittäjälle.

Ei se mitään, toivuin siitä, seisoin junttijaloillani taas tukevasti ja nautin elämän pienistä asioista, kuten auringosta ja asfaltista fillarilenkilläni.

Opin näkemään ihmisen arvokkaana sellaisena kuin hän on, ihmisenä. Ettei ihmisen arvo ole titteleissä tai siinä, onko ollut mahdollisuutta hankkia jonkin tason ns. yleissivistystä.

Sitten tapasin tämän nykyisen mieheni. Duunarijuntti.

Hän ei minut huoltoaseman baareihin paitsi kahville, myös lomamatkan aikana syömään. Yllätyin miten hyvää ruokaa siellä on ja miten edullisesti.

Ilmapiiri oli rento, pöydät siistejä.

Enkä tarkoita rennolla mitään rasvaista haalarikansaa lapioimassa etukenossa sapuskaa naamaansa, vaan sitä, että siellä oli tavallisia hyväkäytöksisisä ihmisiä ja perheitä syömässä, mutta kaikki se paskantärkeily puuttui.

Mutta kaikkein suurin elämys oli, kun mies vei minut - - snagarille.

Olin aivan haltioissani.

Se lihapiirakka kahdella nakilla, salaatti, sinappi ketsuppi jne - se maistui aivan teinivuosien vapaudelle. Se maistui aivan taivaalliselle!

Ja tämä me syötiin siitä kääreestä "sormin" snagarin vieressä seisten, keskellä yötä. En muista vuodenaikaa. Kevät? Kesä? Syksy? En muista oliko se snagari helsingissä vai vantaalla, mutta muistan sen elämyksen, se oli hieno, upea, mahtava. Ja ruoka, se lihapiirakka, taivaallisen hyvää.

Kyllä, mies teki minuun vaikutuksen.

Kaikkien niiden lautasliinojen ja sipostelujen jälkeen tämä oli jalat alta vievä elämys ja kokemus.

Ja tämä on ihan totta. Mutta olenkin junttiduunari, niin on mieskin.

Tätä miestä ei tarvitse viedä oopperaan tai syömään pieniä sipistelupaloja vaan jos haluan tehdä vaikutuksen elikkä osoittaa rakkauttani, keitän kuoriperunoita ja teen tavallisen lihasoossin siihen.

Kyllä meillä junteilla on elämä helpompaa ja yksinkertaisempaa.

Lisäksi osaamme arvostaa ja kunnioittaa toisia ihmisiä, asettua heidän asemaansa. Paitsi kun kyseessä ap.n kaltaiset paskantärkeilijät jotka korottaa itseään näillä merkitysrakenteilla.

Vierailija
12/50 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän aliarvioit siinä minun makuani. Minä en pidä arvossaan Rosson kalatarjontaa, lohta lohta ja lohta. Pizzat poikkeuksellisen rasvaisia. Käytetään puolivalmisteita, herkkusienet esim oli tölkistä.

Ja aika mielenkiintoinen kommentti, että et pidä erikoisoluista. Ihan kuin olisit maistanut kaikkia =D =D

Toki lapparistakin tykätään, eihän siitä ole ollutkaan kyse. MINÄ en pidä ja jos taas luit avaukseni, niin ymmärtäisit mistä puhun.

Vierailija
13/50 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat tosi onnelliselta, myötäisiä tuulia matkallenne!

Vierailija
14/50 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten vähän kehuja ap on saanut! yleensä av:lla riittää kun mainitsee Rosson nimen niin jo alkaa huuto ja mekastus miten kamalaa ja noloa jne.

Sitä tällä vissiin haettiin, sitä huutoa. Kokeile joku toinen päivä uudestaan jos tärppäis paremmin.

Vierailija
15/50 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat tosi onnelliselta, myötäisiä tuulia matkallenne!

Vastauulet puheltaa nyt aika rajusti. Vielä tässä ollaan, ja muistelen näitä alkuaikoja haikeudella. Että miksi tähän, tuon miehen virelle tulin.

Vierailija
16/50 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele, että mekin käydään mökkireissulla aina ABC:llä syömässä. Ei se poissulje sitä vaikka käydäänkin viikottain ulkona muutenkin syömässä ja ei ehkä niissä Rossoissa just.

Sinähän melkoisen mustavalkoisen ajatustavan olet valinnut.

Me voimme käydä oopperassa, rockkonsertissa, lähipubissa laulamassa karaokea jne

eihän nämä sulje toisiaan pois. Jestas miten mustavalkoinen olet. Ja suvaitsematonkin vielä.

Vierailija
17/50 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää ihan suunnattomasti ne, jotka käy harvoin juomassa. Nää tyypit vetää ihan hirveet överit, sotkee ja sikailee minkä ehtii. Sitä ollaan niin hyvää äitiä/isää/työntekijää/akateemista ihmistä, mutta kun se korkki aukeaa kerran tai kaks vuodessa, niin käytöstavoista ei oo tietoakaan.

Vierailija
18/50 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten vähän kehuja ap on saanut! yleensä av:lla riittää kun mainitsee Rosson nimen niin jo alkaa huuto ja mekastus miten kamalaa ja noloa jne. Sitä tällä vissiin haettiin, sitä huutoa. Kokeile joku toinen päivä uudestaan jos tärppäis paremmin.

Tänään on tällainen päivä =D =D ap

Vierailija
19/50 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin tässä maailmassa voi luottaa kun av:kin pettää!!

Vierailija
20/50 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhutaan ja vaahdotaan viikkoja ennen ja jälkeen. Se vasta noloa on. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä