Gallup niille joilla noin olkapäille pitkät hiukset! Kuinka "leveät" hiuksesi ovat?
Mulla menee leveys latvoista yli hartoiden leveyden, ihan järkyttävän tuuheat. Ennen oli pitkä tukka eikä tuuheutta huomannut niin selvästi (pidin toki useammin kiinnikin) kuin nyt. Mikä leikkaus auttaisi tai jotain? Kampaajalla pyysin ohennusta ja nyrhi vain latvoja, ei minkäänlaista kunnon kerrosta suostunut laittamaan! Ja hiukseni siis ovat vielä suorat, ja todella, todella leveä kolmio.
Kommentit (7)
Mulla on tosi paksut, luonnontaipuista hiukset mutta nämä on reippaasti veitsellä vuoltu latvoista risaiseksi. Lisäksi käytän suoristusrautaa.
Minulla menee ohuesti päätä myöten. Näitä on kerrostettu hieman mutta olivat täysin samanlaiset myös tasapaksuina. Ottaisin mieluusti hieman lisää tuuheutta tähän pehkoon mutta luotan siihen, että kyllä tämä paksunee vielä joskus. Olen kuullut samaa, etteivät kampaajat tahdo enää tehdä ronskeja kerrostuksia. Onkohan muotijuttu vai mikä mutta jos on todella paksut hiukset niin kerrostaminen keventää ilmettä mukavasti.
föönaa hiukset pää alaspäin, laita ensin vaahtoa ja suihkuta lopuksi lakkaa juuriin. t. tähkäpää
tulee törkeä kolmioefekti, jos ihan tasasiksi leikkaa. pitää vaan saada kampaaja tekemään niitä kerroksia ja rikkomaan latvaa, yleensä mulle sitä kaikki ovat ehdottaneet itse, joten varmaan uusi kampaaja voisi auttaa?
ja sit alaspäin levenee. Pakko pitää aina kiinni tai sit rutkasti hiuspuuteria, niin juurikin kuohkeutuu.