Satuhäät 3.3.2011
Kommentit (119)
mullakin on toivoa saada vielä mies ja häät.
Hei mä en kestä, että kaikkien nuorten parien häitä arvostellaan oikein urakalla, mutta näistä ei sitten pahaa sanaa :D
Omasta mielestäni jotenkin tylsä jakso..
Pari oli niin rakastuneen näköisiä, että siitä tuli hyvälle mielelle. Morsian oli kaunis hääpäivänään, sulhanen komea ja ennen kaikkea, he näyttivät tosi rakastuneilta! Onnea heille!
Tuli mieleen, että ehkä joskus minäkin, sitten tulevassa.....
Ehkä.
Vaikka olenkin jo 42v, ja vaikka vartalo ei oo enää tiukka ja timmi, ja vaikka tässä naamassa arpikin olis kaunistus, ja oon ihan kauhee jäkättävä akka, normaali-ilmeeni on sellanen 15 sitruunaa nielly-tyylinen, niin ehkä....
Niin, ehkä, mullakin on mahdollisuus löytää se onni jostain. Ehkä.
tuli jotenkin levollinen olo tuosta ohjelmasta. Tässä taas oiva esimerkki, että rohkeasti vaan omanoloiset häät. Tärkeintähän siinä on se rakkaus kuitenkin eikä vaikka se, että sointuuko servetit sulhasen sukkien väriin. Taavi vaikutti tosi suloiselta :)
kerrankin aito pari,he todella näyttivät onnellisilta,ja viihtyivät yhdessä!!
oikeen paljon onnea heille!!
Hei mä en kestä, että kaikkien nuorten parien häitä arvostellaan oikein urakalla, mutta näistä ei sitten pahaa sanaa :D Omasta mielestäni jotenkin tylsä jakso..
puhuu malli-morsian??
juu kyllä,ihniset haluavat katsoa ns. inhimillisten ihmisten häitä,ei Tädellisyyteen Tavoittelijoiden häitä.
ei minua ainakaan henk.koht. kiinnosta porkkana- tai muovihäät.realismia kiitos!
en tiedä onko henkilön perusasenne, vai johtuko asiakkaista, vai oliko ihan yleinen aspa-asenne? Ehkä aika kultaa muistot. Jotenkin tosi kiree, jos ei sitten huvita hymyillä niin koita edes puhua sellaisella äänellä että jää positiivinen sävy. Oli tosi kireä leidi.
- Lapsella on diagnooseja vaikka naapureille jakaa, on asperger,adhd, syömishäiriöö ja mitä vielä, hyvin näytti ruoka maistuvan ja muutenkin vaikutti ihan fiksulta pojalta jolla vilkas mielikuvitus.
- En osannu lähettää valokuvaa netissä tai muutenkaan, mutta osaan kyllä selvittää mistä timantit ovat peräisin...aha? okei?! ei tainnu kehdata ensin lähettää itestään kuvaa.
- sitten soitin seuraavanapäivänä et tuu vaihtaa pojan pyörään kumi, whaaat???? ja sit soitin viel illalla et tuu takasin, hohhoijaa...
eniten mua ällötti se niiden nuoleskelu kuin oisivat 15-kesäsiä :P
ja rehellisesti, itkin yhdessä vaiheessa, aloin miettimään omaa suhdettani ja miestäni, sitä kuinka asiani eivät voisi olla paremmin.
Mutta niin tai näin, he vaikuttivat aidosti onnellisilta ja rakastuneilta! :) All you need is love
Mukavan oloinen pari. Aitoja ihmisiä.
Ei aina päässä tarvitse olla vikaa jos on työkyvyttömyys eläkkeellä.
Voisiko olla ongelmia tuki ja liikuntaelimissä.
Niin ja ADHD ei tee ihmisestä tyhmää. Voivat olla varsin älykkäitä.
Oliko siellä muka normaalipainoisiakin..???
Hei mä en kestä, että kaikkien nuorten parien häitä arvostellaan oikein urakalla, mutta näistä ei sitten pahaa sanaa :D Omasta mielestäni jotenkin tylsä jakso..
Kateellisia riittää, onhan se nähty.
mies on kyllä ihanan oloinen :)
Hei mä en kestä, että kaikkien nuorten parien häitä arvostellaan oikein urakalla, mutta näistä ei sitten pahaa sanaa :D
Omasta mielestäni jotenkin tylsä jakso..
Ehkä siksi, että nätti, sutjakka morsian ei skitsonnut puvusta/sormuksesta/serveteistä/ohjelmasta yms eikä haukkunut kaasojaan/juhlavieraita/sukulaisia jne. Ehkä siksi mielstäsi tylsä jkaso kun hääpari ei riidellyt/vetänyt röökiä ketjussa/hoitanut lapsiaan väärin jne. jne. Huoh, mihin ovatkaan television katsojat nykyään tottuneet!
ei sinänsä mitään vikaa, kyllähän heistä näki että rakastivat toisiaan. mutta häiritsi esim se lapsi joka oli adhd ja asperger.. ihan normaalilta vaikutti?
ja se kommentti ettei minna oikein pääse kotoa mihinkään kun on toi taavi.. koko ajan asenne lapseen oli jotenkin "kun on toi 7 vuotias" ei siis pääse kotoaan mihinkään? se lapsi lienee lihomisen syy? silytä kuulosti.
ja mua ällötti se "loiskinnan" ja lutsutuksen määrä kun pussailivat, olis äänisuunnittelija voinu laittaa ne mikrofonit kiinni, ällöä.
oli ehkä vain himpunverran paremmat häät kuin tuksun. mun mielipide.
sitä morsianta. Sairaan lihava 42 vee eläkeläinen.
En tajua miten se on saanut minkäänlaista miestä itsellen. Joo, tiedän että olen ilkeä / törkeä, mutta pakko avautua. Kaikki ulkonäkökauhistukset samassa paketissa: musta-punainen lyhyt tukka, "persoonalliset" silmälasit, edestä puuttui yksi hammas, crocsit hääkenkinä ja se koko!
Rakastuneita ne kyllä oli.
Jännä ilmiö näissä ohjelmissa on se, että jos hääpari on lihava, on heillä myös lihavia vieraita. Sitten taas sen mallin ja rokkarin häissä oli kauniita vieraita...
Antaa tulla tappavia vastauksia vaan, kestän kuin mies.
Aidosti onnellisia, riippumatta painosta, sairauksista tai mistään muustakaan. Poika sai varmasti hyvän isän tästä miehestä.
Paljon onnea parille ja kaikkea hyvää :)
Niin joo ja tuomari puhui tosi kauniisti!! Käsitys maistraattihäistä muuttui positiivisemmaksi!
kun rouva selitti, että hän lähetti kuvan itsestään miehelle ja mies PITI näkemästään. Minä en kyllä kehtaisi sanoa telkkarissa noin, enkä ole edes noin lihava...
mielenterveysongelmia. Ettekö kuulleet, että hän oli menossa myös jalkaleikkaukseen.