Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satuhäät 3.3.2011

Vierailija
03.03.2011 |

Keskusteluketju!

Kommentit (119)

Vierailija
21/119 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä se nainen oli jotenkin ylimielinen ja luuli tietävänsä vähän kaikkea kaikesta. Jos joku kaunis ja laiha mukava käyttäytyisi samoin niin johan olis av-mammat nokkimassa ja haukkumassa kuorossa!

Vierailija
22/119 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä se nainen oli jotenkin ylimielinen ja luuli tietävänsä vähän kaikkea kaikesta. Jos joku kaunis ja laiha mukava käyttäytyisi samoin niin johan olis av-mammat nokkimassa ja haukkumassa kuorossa!

eivät vaan taida itse tajuta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/119 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

plussaa oli se, että:

-hääpari vaikutti oikeasti tosi onnelliselta ja rakastuneelta

-kukaan ei raivonnut, kiroillut tai vetänyt hernettä nenään

-sulhanen näytti tulevan hyvin toimeen Taavi-pojan kanssa, Taavi sai hänestä varmaan hyvän isän

miinusta oli:

-morsian oli mun makuun vähän ikävää katsottavaa (en pidä noin megalihavien ihmisten ulkomuodosta, lisäksi vielä se likaisen näköinen lirutukka jne.)

-hääjärjestelyitä näytettiin liian vähän

-ihmetytti se, että mihin sillä naisella muka meni koko päivän sen pojan kanssa (vai oliko se poika niin hyvin lääkitty, että vaikutti ohjelmassa ihan tavalliselta ja jopa tosi rauhalliselta lapselta)

-se pussailu oli kuitenkin pahinta (itsekin rakastan suutelemista, mutta jotain rajaa siihen, miten pussaillaan, kun on muita ihmisiä läsnä)

Mutta niin kuin joku muukin jo kirjoitti, aluksi olin tosi epäileväinen, mutta häistä jäi oikein mukava fiilis. Liian tylsä jakso oli kyllä mun makuun. Tykkään katsoa, kun on vähän säpinää ja vaikka pari "hermoromahdustakin" morsiammelta.

Vierailija
24/119 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidon oloisia ihmisiä ja onnellisia! Mikä nyt mättää?

Teille ei kyllä kelpaa mikään.

Toinen ääripää on tullut myös selväkis näitä hää-ketjuja lukiessa. Jos on esimerkikis kaunis, niin sitten haukutaan kateudesta.

Teillä on niin helvetin suppee elämänkatsomus, että mua oikein ällöttää tollaset keskiluokkaset juntit. Pysykää siellä Espoossa kotiäiteinä. Kukaan ei kaipaa tollasia ilonpilaajia mihinkään!

Vierailija
25/119 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän mielestäkö on ihan Ok mennä naimisiin vaaleanpunaisissa crocks-jäljitelmissä ?

Ei luoja, mitä wt porukkaa täällä on

niin ei haittaa mitenkään

Vierailija
26/119 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidon oloisia ihmisiä ja onnellisia! Mikä nyt mättää?

Teille ei kyllä kelpaa mikään.

Toinen ääripää on tullut myös selväkis näitä hää-ketjuja lukiessa. Jos on esimerkikis kaunis, niin sitten haukutaan kateudesta.

Teillä on niin helvetin suppee elämänkatsomus, että mua oikein ällöttää tollaset keskiluokkaset juntit. Pysykää siellä Espoossa kotiäiteinä. Kukaan ei kaipaa tollasia ilonpilaajia mihinkään!

Vierailija
27/119 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain niin ällöä, etten voinut katsoa ohjelmaa koko aikaa. Ihmettelin myös lapsen diagnooseja; jos oli muka adhd, oliko hänet huumattu vai? Harvinaisen suloinen lapsi.

Vierailija
28/119 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

häiritsi,kun yhdessä läheltä kuvatussa imuttelu-kohdassa morsiammella oli kamalat nenäkarvat!!yök

Muuten ihan kivat tavis-häät,normaaleja ihmisiä.

Ja kaikkein tärkein oli rakkaus,jonka todella välittyi ruudun läpi.

Vierailija
29/119 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoraan niin pitäisköhän sen pariskunnan alkaa liikkumaan ja laihduttamaan jo ihan lapsenkin takia...?!Ei tee ainakaan huonoa pudottaa 10 kiloa varresta pois. t. totuudenlaukoja

Vierailija
30/119 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä jäin ihmettelemään, oli se, että yrittikö se morsian tunkea miehensä suuhun sitä kakunpalaa, siinä kun söivät hääkakkua ja sitten alkoivat imuttelemaan? Näytti ihan kun olisi halunnut väkisin työntää ne kakut se äijäparan suuhun... yöks.

Vierailija
31/119 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi iso miinus oli:

Taavi sen myös sanoiski laittoi: "miksi minun nimeni muuttuu?"

Vastaukseksi sai, "koska meistä tulee perhe." Jaksossa myös sanottiin, kuinka sulhasesta tulee Taaville isä.

Isää Taavin äidin uudesta puolisosta ei tule, jollei adoptoi Taavia. Sitä ei mainittu.

Perhe voidaan olla, vaikka lapsella olisi oma sukunimensä, ei äidin ja tämän miehen nimi.

T. Eräs, jolle äiti vaihtoi lapsena vastaavassa tilanteessa nimen lääninhallituksen kautta. Se oli äitini pahin moka! Ei se ollut SUKUnimi. Harmittelin kovasti, että tässäkin taas yhdellä lapsella oli sama kohtalo.

Vierailija
32/119 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain keittiökohtauksessa.

Minusta ihan onnellisen ja tyytyväisen oloinen pariskunta. Häät olivat ehkä vähän kolkot, mutta ehkä kuitenkin ihan sellaiset kuin pari oli halunnut. Imuttelut tökki muakin.

Vierailija
33/119 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas mies pistää ylemmäs kätensä on siis suojelempi puoliso, noilla oli päinvastoin. Morsian ropsautti kätensä miehen kaulalle ja mies istua kyyhötti.

Vierailija
34/119 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun rouva selitti, että hän lähetti kuvan itsestään miehelle ja mies PITI näkemästään. Minä en kyllä kehtaisi sanoa telkkarissa noin, enkä ole edes noin lihava...

Vierailija
35/119 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleva isä puoli tuumasi, me olemme nyt perhe. Minkälainen lie Taavin isäsuhde. Nyyh,

Vierailija
36/119 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon kokoisia naisia netissä ja seksilehtien palstoilla? Oliko tämä aivan uusi ja yllättävä tieto?

Vierailija
37/119 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus vain lisääntyi ,tuon puvun kanssa. Muuten ihan sopiva pari.

Vierailija
38/119 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis Satuhäiden jaksoksi, varmaan heille itselleen ja lähipiirille juuri hyvät. Vaati varmaan heiltä paljon rohkeutta mennä kameran eteen tuollaisina kuin ovat ja toivon mukaan tulevaisuudessa tekevät jonkinlaisia terveyspäätöksiä.

Tuota pojan adhd:ta mietin, mutta toisaalta varmaan ohjelmaa on voitu myös pyytää leikkaamaan pojasta näytettäviksi sellaisia pätkiä, joissa ei ihan pahinta kuvaa lapsesta tule esiin. Ja minusta oli ihan suloista, että lapsi kiitti äitiään kun sai ruokaa lautaselleen, eli ainakin käytöstapoja on opetettu.

Kaipaisin kuitenkin Satuhäihin edelliskausien tunnelmaa, eikö tänä vuonna ollut sitten yhtä outoja hakijoita kuin aiempina? Varsinkin viime kausi oli todella hauska ja joka jaksolle sai nauraa, nyt noita hauskoja hetkiä ei ole samalla tavalla ollut. Eikä edes ihan täydellisiä morsiamen hermoromahduksia tai vastaavia.

Vierailija
39/119 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parihan ei saa MILLÄÄN TAPAA vaikutettua siihen mitä näytetään ja miten ohjelma leikataan

Vierailija
40/119 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin puuduttava ja pitkäveteinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi