Miten sinä tai lapsesi suhtaudutte reilusti ylipainoisiin ihmisiin?
-
Kommentit (26)
Luulen että ovat joutuneet kilojensa vuoksi vielä enemmän kasvamaan henkisesti.
Juu ja ainakin isommat lapseni ovat sitten toista maata. Helposti käyttävät läski -sanaa. Tätä sitten oion ja yritän jutella järkevästi heille asiasta.
Ja esikoisen lempihaukkumasana minulle on läski... Luokittelisin itseni varmaan sitten ylipainoiseksi, mutta en reilusti ylipainoiseksi.
lihavien ihmisten rohkeutta tulla paikalle. Itsellä on joku psykologinen kynnys mennä trikoissa toisten eteen, jos on edes ne pari ylimääräistä kiloa.
Muutoin suhtaudun ylipainoisiin, niin kuin muihinkin ihmisiin, ja lapsetkin ymmärtävät, että ihmisiä on monen näköisiä ja kokoisia.
..Näin myös lapset=(Voi ei,miten tuntuu pahalta..
Minä vaan olen "esteetikko" ja kauneus tärkeää. tämä tarttunut myös lapsiin vaikken itse täydellinen olekaan.
Aih,kun kirpas=(
lapset eivät voisi kuvitellakaan seurustelevansa läskin kumppanin kanssa. Nuoret sanovat kuten tiedätte läskejä naisia sotanorsuiksi tai ryhävalaiksi.
Kerran kun olimme rannalla pojat totesivat, että ryhävalas perhe on rantautunut. Näin olikin. Perheessa oli kaikki valtavia läskejä. Eväinä heillä oli lihiksiä shipsejä ja 1,5lt pullot kokista. Taas huomasivat lapsetkin ruokavalion tärkeyden.
ja opetan lapsen kunnioittamaan muita. Mutta, pidän myös tärkeänä sitä, että hän ymmärtää ylipainon riskit terveydelle ja yrittää itse välttää sitä.
Ihmisena? Jos on ilkea ihminen, valtan seuraa, jos on mukava tai ystavallinen, uusi ihminen ja tilanne vaatii, saatan sanoa jotain mukavaa aluksi (jos tarkoitus asioida tai seurustella muuten).
Mita tekemista silla on lihavuuden tai laihuuden kanssa, miten ihmisten kanssa toimii tai heihin "suhtautuu"? En varmaan tajua kysymysta... Oletko tosissasi?