Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten muututaan tällaiseksi naiseksi?

Vierailija
03.03.2011 |

Hänellä on

-hoikka vartalo

-aina huoliteltu meikki

-trendikäs kampaus

-kyky puhua niin, että ihmiset hiljentyy kuuntelemaan

-ura, mies, lapset, ystävät ja harrastuksia - ja aikaa näille kaikille

-tuhat rautaa tulessa, mutta ei stressaannu mistään

Olen... kateellinen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkonäköjutut on helppo toteuttaa, jos ei siis täydy olla myös kaunis, mikä tosin edesauttaa uran, miehen, lasten ja ystävien saamista. Karismaa nyt ei voi ostaa kaupasta mutta jos kehittää itselleen järkevää sanottavaa niin ainakin joku kuuntelee. Ja jos stressaa joka asiassta niin siitä voi opetalla pääsemään eroon. Aikaa ja vaivaa tähän kaikkeen kyllä kuluu, jos ei ole syntyjään tuollainen.

Vierailija
2/9 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIkaa, rahaa ja motivaatiota ulkonäön suhteen. Aikaa, intoa ja rahaa harrastuksiin. Näiden lisäksi mukava luonne, jolla saa kivan miehen (siis sen ulkonäön ohelle, muuten chanssit pienenee) ja sosiaalista älyä, jolla mukava ihminen saa ilmaistua itseään keskustelussa.

Noita hankkimallahan sitä muuttuu. Jos vain joku kertoisi minullekin, mistä saisi aikaa ja intoa trimmata itseäään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus vaikka viikonloppuna/mökillä tms on sitten eri: tukka pystyssä/päätä myöten, verkkarit ja kumpparit jalassa tai vaan olen ja öllötän.

Vierailija
4/9 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on

-hoikka vartalo (working on it...)

-aina huoliteltu meikki (aina tapaamisissa, muuten ei)

-trendikäs kampaus (kampaaja varattu)

-kyky puhua niin, että ihmiset hiljentyy kuuntelemaan (kuuntelee kyllä, mutta en tiedä, mitä ajattelevat kuulemastaan)

-ura (ei vielä), mies (on

Vierailija
5/9 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosiaalista älyä kehitetään?

Esiintymistä ja sanatonta viestintää voi kyllä opetella, mutta entä tuollaiset tilanteet, joissa pitää osata reagoida joskus arvaamattomiinkin reaktioihin muiden ihmisten taholta?

Vierailija
6/9 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosiaalista älyä kehitetään?

Esiintymistä ja sanatonta viestintää voi kyllä opetella, mutta entä tuollaiset tilanteet, joissa pitää osata reagoida joskus arvaamattomiinkin reaktioihin muiden ihmisten taholta?

viettämällä paljon aikaa erilaisten ihmisten kanssa. Tämän luulisi toimivan, ellei ole mitään neurologista syytä, kuten aspergerin syndroomaa, estämässä reagointia.

Vierailija
7/9 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten ollaan aina hillityn tyylikkäitä, tukka kondiksessa ym? Minä käyn kampaajalla, laitan hiukset aamuisin, meikkaankin, mut silti näytän aina jo tunnin päästä menninkäiseltä, jonka kihara tukka nyt sojottaa sinne ja tänne ja punaiset posket ja pisamat saa minut näyttämään siltä että kuulun jonnekin marttojen retkikerhoon enemmän kuin toimistoon.

Onkohan se Helena L. joka joskus sanoi, että kauneus on yksi lahjakkuuden laji. Alan kohta olla samaa mieltä.

Vierailija
8/9 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten ollaan aina hillityn tyylikkäitä, tukka kondiksessa ym? Minä käyn kampaajalla, laitan hiukset aamuisin, meikkaankin, mut silti näytän aina jo tunnin päästä menninkäiseltä, jonka kihara tukka nyt sojottaa sinne ja tänne ja punaiset posket ja pisamat saa minut näyttämään siltä että kuulun jonnekin marttojen retkikerhoon enemmän kuin toimistoon. Onkohan se Helena L. joka joskus sanoi, että kauneus on yksi lahjakkuuden laji. Alan kohta olla samaa mieltä.

Vierailija
9/9 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama. Yritystä teoriassa kyllä on.

Olen jo jokin aika sitten sopeutunut ajatukseen, että musta nyt vaan ei tule viimeisen päälle huoliteltua ihmistä.

AP:n viestiin: raha auttaa. Kun on riittävästi rahaa, on helppo mm. näyttää huolitellulta ja tyylikkäältä. Tiedän tasan, mitä ostaisin kaupasta, jos voisin rauhassa käyttää rahaa. Samoin kävisin kampaajalla esim. kerran viikossa. Kauneushoitolassa myös usein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi