Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lindexin ja KappAhlin lasten ulkovaatteet, ovatko todella veden- ja tuulenkestäviä?

Vierailija
03.03.2011 |

Ovat kuitenkin kohtuuhintaisiakin (esim. KappAhlissa ulkohousut n. 40€ ja takki 50-60€. Ovatko hintansa veroisia, jos nyt verrataan näihin merkkituotteisiin kuten Reimat sun muut?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta niihin välikausitakkeihin, jotka olen pojalle Lindexistä ostanut, olen ollut tyytyväinen. Ovat olleet hyvännäköisiä = yksivärisiä, hyvät heijastimet, mukavan tuntuista materiaalia, ja ovat pitäneet tuulen ja veden loitolla.

Nämä meidän takit ovat olleet kokoa 128 ja 134.

Tänäkin vuonna voisin ostaa, kun edelline jäi pieneksi.

Vierailija
2/8 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tänä talvena kappAhlin toppahousut ja olivat kyllä hyvät. Todellakin ostan ensi vuonnakin.

Samoin oli hyvä Lindexin Fix takki. Teipattu ja vedenpitävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä välikauteen että toppikset. Olen ollut tosi tyytyväinen.

Vierailija
4/8 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaluokkalainen tuli hetki sitten ulkoa leikkimästä, eivätkä housut ole märät, vaikka märkää tuolla ulkona onkin.

Vierailija
5/8 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole jostain syystä koskaan noita ostanut, aina vaan just Reimaa jne. Meillä menee poika syksyllä kouluun, ja muutenkin aattelin et täytyy ostaa "ison pojan" vaatteita ennemmin :) Noi em. kauppojen vaatteen on kivannäköisiä, mut jyvä tietää että ovat vielä toimiviakin :) Niin ja noista saa välillä ihan hyviä alennuksiakin!

Vierailija
6/8 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuten olisi tullut noin monta ylistävää lausuntoa noin nopeasti...

Vierailija
7/8 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisivat tietty hiukan alennusta antaa, kun tuotettaan julkisesti kehun.. :)

Vierailija
8/8 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytöllä kappahlin toppahaalri viime talvena. Oli lämmin ja kesti vettäkin, mutta lahkeiden sisäsaumat kuluivat puhki polvien kohdalta (lapsellamme ei ole pihtipolvet :)

Nyt ostin lapsille kevääksi Lindexin vedenpitävät takit & housut, toivottavasti ovat hyvät käytössä!