Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Ticketin haalarit kuinka reiluja?

Vierailija
03.03.2011 |

Olen ostamassa maltillisesti kasvavalle 1v tytölle ensi talveksi haalaria. Hän täyttäisi ensi talven aikana 2v, siis helmikuussa 2012. Nyt hän mahtuu varsin hyvin Reiman 74-senttiseen, se ei ole millään lailla pieni. Talvi alkaa olla lopuillaan. En osaa tarkkaa pituutta sanoa, kun ei neuvolaa ole ollut, 8-kuisena hän oli 69cm.

Yleensä itse puen näille pikkulapsille talvihaalarin hyvinkin jo marras-joulukuussa. Hän olisi silloin ehkä just 80cm pitkä ja rapiat, jos kasvu samanlaisena jatkuu. Ja vuoden vanhana lähestyisi 86-senttistä.

Mutta ostaako 80cm vai 86? Neuvoja?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tilasin nyt ens talveksi 80-senttisen. Pikkuvauva tietysti pärjää isossakin haalarissa, mutta ei napero, joka yrittää liikkua.

Ja tulee sille haalarille sitten seuraajakin, että jos nyt jostain syystä tulisi massiivinen kasvupyrähdys, niin eipä jää perheen ainoaksi käyttäjäksi.

ap

Vierailija
2/10 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voiko Ticketin haalarista olettaa samaa? Vai loppuvatko ne sitten kesken, esim. selän pituudesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 1,5 vuotiaalla on ollut tänä talvena rinnakkain ticketin 80cm ja reimatecin 86cm puku. Ovat aika samankokoisia. Poika nyt 86cm pitkä.

Vierailija
4/10 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi nimittäin alkaa kohta kävellä ihan hyvin, eli ei sitä kasvunvaraa ole kiva jättää. Kun puvun kanssa pitäisi pystyä saapastelemaankin, vaikka tietysti noi pienet konttaileekin paljon. Ens marraskuussa hän on 1v8kk ja vuoden päästä sen 2v ja risat. Mä olen itse ollut vain 83cm 2v neuvolassa ja aika samoja kurveja tämä tyttö on neuvolakorttinsa mukaan noudattanut.

ap

Vierailija
5/10 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

reilun kokoisia

Vierailija
6/10 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poika on 2v neuvolassa kesällä ollut 92cm pitkä ja omien mittausten mukaan nyt noin 96cm ja reilusti mahtuu vielä ticketin 92-kokoinen haalari. Ei meinaakaan olla vielä pieni eli on todella reilun kokoinen.

Vierailija
7/10 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ostin 86cm Ticketin ensi talvea varten, on tosi reilu. Ei puhettakaan että voisi vielä tänä talvena pitää.

Vierailija
8/10 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

112 cm pitkällä lapsella 116 cm haalari, ja se alkaa olla jo pieni. Toivon, että mahtuisi vielä edes jotenkin lopputalven. Eihän tässä enää pitkä aika ole.

Mittasuhteet ticketin haalarissa on erilaiset kuin reiman haalarissa. Reimat näyttää sopivan paremmin lasteni mittasuhteisiin.

Vierailija
9/10 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on käyttänyt tämän talven Ticketin 80cm haalaria. Hyvin mahtuu edelleen. Haalari ei edes ole sitä säkkimallia, vaan vyötärökuminauhalla. Tosin meidän tyttö ei ole kovin iso kokoinen. Sisävaatteista käytössä on 86/92 vaatteesta riippuen.

Vois olla varmaan se 86cm, koska talvikelit jatkuu joskus melkein huhtikuulle asti.

Vierailija
10/10 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ticketin 80cm haalari. Poika nyt 1v7kk ja 86cm pitkä. Haalari mahtuu vielä loistavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan