Auttakaa ideoimaan; mistä lisätuloja yksinhuoltajalle? :(
Tilanne on se, että vakituisesta työpaikasta ja säännöllisestä palkasta, lapsilisistä ja elatusmaksuista huolimatta rahat ei riitä. En kerjää almuja, vaan olisin kiinnostunut kaikista mahdollisista vinkeistä, miten saada lisätuloja ennenkuin talous keikahtaa nurin lopullisesti. Kaikki mahdolliset ylimääräiset menot on karsittu ja kaikki mahdollinen ylimääräinen roina (vaatteet, tavarat jne.) on myyty kirpparilla ja edelleen vaan olen niin hirvittävän tiukilla, että on pakko keksiä jotain. Mistä ihmeestä voisin saada lisärahaa elämään, ettei joka ikinen rahapäivä jää rästilaskuja odottamaan seuraavaa rahapäivää..?
Kaikki vinkit kiitollisena vastaanotetaan.
Kommentit (35)
ehdotetaan kotisiivousten tekoa ym. siivousta.
Miten te sen käytännössä tekisitte? Mistä rahat kalliisiin siivousvälineisiin? Onko sitä varten perustettava yritys? Ottaako kukaan kotiinsa siivoojaa joka ei ole alv-rekisterissä koska silloin jää kotitalousvähennykset saamatta?
Bloggaa tai tee nettisivut ja mainosta, tai osallistu kyselyihin ja tienaa!!
Täällä tietoa: http://helpostirikkaaksi.blogspot.fi/2015/05/nain-helposti-tienaa-rahaa-mainoksilla.html
minulla on sinulle apua ja mahdollisuus tehdä mm.Kotoa-käsin töitä ja ansaita lisätuloja itse päätät paljonko aikaa käytät mutta 5h viikossa ja 500euroa lisää rahaa kuukaudessa-ota yhteys 044-5690819
Tilanne on se, että vakituisesta työpaikasta ja säännöllisestä palkasta, lapsilisistä ja elatusmaksuista huolimatta rahat ei riitä. En kerjää almuja, vaan olisin kiinnostunut kaikista mahdollisista vinkeistä, miten saada lisätuloja ennenkuin talous keikahtaa nurin lopullisesti. Kaikki mahdolliset ylimääräiset menot on karsittu ja kaikki mahdollinen ylimääräinen roina (vaatteet, tavarat jne.) on myyty kirpparilla ja edelleen vaan olen niin hirvittävän tiukilla, että on pakko keksiä jotain. Mistä ihmeestä voisin saada lisärahaa elämään, ettei joka ikinen rahapäivä jää rästilaskuja odottamaan seuraavaa rahapäivää..?
Kaikki vinkit kiitollisena vastaanotetaan.
Terve,
Joitain ajatuksia lisätulon hankkimiseksi:
1.Poimi marjoja ja myy ne.
2. Katso esimerkiksi tori.fi:stä lahjoitetaan tavaraa, hae ne itsellesi ja myy eteenpäin. Siellä lahjoitetaan joskus todella arvokastakin tavaraa.
3. Netistä löytyy survey juttuja joita voi täyttää ja niistä maksetaan pientä korvausta 5-20 dollaria per tutkimus. Niissä menee noin puoli tuntia kun niitä täyttää. noita sivuja on paljon, tuossa yksi https://www.mysurvey.com/
4. Jos omistat auton, niin vuokraa sitä muille. Onnistuu ainakin tuolla www.ridenrent.com
5. Jos osaat, niin kutomalla villasukkia voi kanssa tehdä rahaa.
Moi:) Helppoa kuin heinänteko nykyään tuo lisäansioiden saaminen netissä:) Nakkaa mulle sähköposti osoitteesi niin laitan sulle henkilökohtaisen kutsun tulemaan.Ei mitään liittymismaksuja/sitoutumista..Paypal tili tarvitaan maksuihin,joka on myös ilmainen ja kätevä,toimii useimmissa verkkokaupoissa maksutapana.
Voin laittaa kuvakaappaukset Paypal tililleni tulleista maksuista...
Haarat auki . Tiedät kyllä mille ;)
Tämä ei ole vttuilua vaan olisiko mahdollista jossain välissä panostaa myös parinhakuun? Jos saisi asumiskulut puolitettua uuden suhteen myötä..tosin tämä on pitkän tähtäimen suunnitelma.
Muita ajatuksia; myyjähommat. Monet paikat palkkaa 0-40h töihin eli tekee vaan sen mitä ehtii ja saa itse sopia vuorot, ainakin yksi tuttuni tekee jossain, oisko Tokmannilla, tällaista työtä vaikka on päätyönä hoitaja ja saa hyvin sumplittua vuoronsa ja sitä kautta lisätuloja.
Muista myös katsoa, että mahdollinen lisätulo ei leikkaa etuuksia. Sitä pitää valitettavasti Suomessa kytätä :(
Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Minä olen menossa taksikurssille. Kuulemma osa-aikaisista taksikuskeista on pulaa, jotka tekisivät keikkatyötä tarvittaessa. Tosin taksikurssi on kallis, ja siinä pitäisi tuntea kaupunki missä ajaa, ja osata ajaa.
Meidän taksifirma maksaa kurssin jos uusi kuljettaja sitoutuu tulemaan meille ajamaan.
Itse saan pieniä lisätuloja täyttämällä erilaisia kyselyjä, noin 100e kuukaudessa tulee ekstraa. Enemmänkin mahdollista varmasti saada jos haluaa tehdä erinäisiä tehtäviä sivuston kautta. Luotettava on, maksut tullu mulle aina ajallaan 😊 käykää kurkkaamassa, rekisteröityminen on helppo juttu.
Varsin kattava lisätulolista löytyy täältä:
https://www.eurotarkka.com/2019/01/kaikkien-aikojen-lisatulolista.html
Itse hain henkilökohtaisen avustajan keikkaa leipätyön oheen.
Minä olen menossa taksikurssille. Kuulemma osa-aikaisista taksikuskeista on pulaa, jotka tekisivät keikkatyötä tarvittaessa. Tosin taksikurssi on kallis, ja siinä pitäisi tuntea kaupunki missä ajaa, ja osata ajaa.