Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Outoa jos miehellä ei kasva rintakarvat

Vierailija
04.05.2024 |

Mietin että mikä sitäkin aiheuttaa ja miksi se on jotenkin inhottavaa, niinkuin naisen kanssa olisi? Toki ei ole rintoja mut semmonen sileä iho... Mitä ihmettä. 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oletko pdof iili? Seurustelisit aikuisten miesten kanssa eikä pikkupoikien.

Vierailija
2/16 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomimiesten ongelmia. Jos tulisit tänne Kreikkaan, niin moni asia selviäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvaisuus on saatanasta. Se peto Eedenissä oli karvainen apinaihminen, joka räizskasi Eevan. Me Aadamilaiset jumalrodun ihmiset emme ole saastuneet siitä pedosta vaan olemme karvattomia.

Vierailija
4/16 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap oletko pdof iili? Seurustelisit aikuisten miesten kanssa eikä pikkupoikien.

Nää oli yli 20v miehiä. Ap

Vierailija
5/16 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just paras. Rintakarvat ovat ällöjä. 

Vierailija
6/16 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä haluan tuntea et olen miehen kanssa enkä jonkun rinnattoman naisen kanssa. Ap 

Vierailija
7/16 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama haiven kasvaa rinnassa mutta mun miestisseissä.on sentään jo karvoja nännien ympärillä. Tämän soisin vetävän naisia puoleensa.

Vierailija
8/16 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt hevosen naivan naista. Hevonen oli posliini.

Vierailija
9/16 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama karva jotka nypittävissä? Onko syy liiallinen estrogeeni miehillä vai mikä? Ruokavalio kuntoon? Ap 

Vierailija
10/16 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö toi karvaisuus lisäänny iän myötä? Onko ap sit innoissaan auttamassa omaa miestään selkäkarvojen trimmauksessa, kun on niin karvojen perään?

Vierailija
11/16 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä haluan tuntea et olen miehen kanssa enkä jonkun rinnattoman naisen kanssa. Ap 

Tääkin ongelma poistuu, kun tulee ikää ja ylipainoa. Tulee enemmän rintakarvoja ja selkäkarvoja. Ja tulee ne rinnatkin.

Mun mielestä se on vaan plussaa, jos miehen rinnat ei roiku. Ap tuntuu kauhean vaativalta.

Vierailija
12/16 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnassa ei kasva karva, mutta päästä, sieraimista, korvista, leuasta, koivista, munanjuuresta ja hanurista kasvaa. Tatuointejakaan ei ole eikä läväreitä, edes nenässä. Jos näin ei kelpaa, niin ei eipä sillä ole sitten väliä.

Vierailija
13/16 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla isälläkin on aina ollut paljon tummaa rintakarvaa... Hieman shokki tajuta et tämmösiä karvattomia on yli 20v miehissä jos nyt joku luulee jotain omituisuuksia. Ap

Vierailija
14/16 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testosteroni lisää karvan kasvua ja potenssia.

Vierailija
15/16 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin karvattomuus on muotia. Ei näy yhtään poseerauskuvia, joissa esim. miesten boksereita mainostaisi mies, jolla on rintakarvat.

Tuutikki
16/16 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyypillistä pohjoisille roduille, koska korkeampi älykkyys = suojaduttiin säitä vastaan vaatetuksella ja asumuksilla, ei jääty taivasalle kasvattamaan karvaa = karvoituksen tarve eristävänä kerroksena vähenee = populaation karvaisuus harvinaistuu. Sitten vaan katsot niitä enemmän karvaisia yhteiskuntia, miten siellä menee, kuka siellä määrää elämäntahdin jne. Aika pian huomaat, että jotenkin se karvaisuus korreloi sen fanaattisen uskon kanssa, se ikään kuin sopii yhteen sen pommiliivin kanssa jne.