Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Me haluttaisiin muuttaa vanhaan puutaloasuntoon (Turku)

Vierailija
17.03.2011 |

Onko vinkkejä, mielipiteitä miksi ei kannattaisi muuttaa? Ei pieniä lapsia, yksi lapsi ja sekin kohta muuttaa pois kotoa

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on sellainen, joka kolmessa kerroksessa yhtä suurta tilaa, niin on kallis lämmittää

Vierailija
2/6 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 10 000 kwh / vuosi, mitä olen muualta kysellyt tuollaisessa asunnossa. Ja miksi oikeastan menee enemmän lämmitykseen? Siis jos on eristeet kunnossa eikä vedä alhaalla tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 10 000 kwh / vuosi, mitä olen muualta kysellyt tuollaisessa asunnossa. Ja miksi oikeastan menee enemmän lämmitykseen? Siis jos on eristeet kunnossa eikä vedä alhaalla tms.

lasku on n. 400 kuussa kovina talvina pienessä asunnossa. Muuten ihana asumismuoto ja vaatii tietynlaista yhteisöllisyyttä.

Vierailija
4/6 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukaudessa noin 100€ laskut (oli tasauslaskuja). Ei minusta paha sähkölämmitteisessä talossa.

Vierailija
5/6 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asuimme opiskeluaikana Nummessa, aivan mieletön alue, tykättiin niin pirusti, mutta työt vei muualle. Nummi, Kuuvuori, Portsa, Raunistula, Martti. Kaikista pääsee kävelleen Stockkalle ja jokirantaan ja ovat todella hienoja alueita, hiekkateitäkin osassa :) Sitten on se vankilan alue, jonka nimeä en tiedä ja siitä alueesta tulee todella hieno kun se joskus valmistuu. Tuomiokirkon alue myös, mutta on tosi kallista.

Nummi:

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSroxE57aSegdaSq0WqO2xsbo_qfoB0…

Portsa: http://2.bp.blogspot.com/_VL91tRs_gsQ/TLapK3Fm1vI/AAAAAAAACxE/WMHOar0j2…

Vierailija
6/6 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Piispankadun seutu olisi ihanaa. Olen kuitenkin niin mukavuudenhaluinen ihminen, että tuskin tulee koskaan puutaloon muutettua.