Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***HAAHUT - alkuviikko 43***

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sitä vaan körötellään, pikkuhiljaa eteenpäin. Nyt on rv5+1 ja ultraan 16 yötä. Rinnat on edelleen arat, väsyttää enemmän ja vaihtelevasti etoo. Odotan vaan, että astuis ne vahvat oireet kehiin.

Tänä aamuna kävin huvikseen vaa' alla. Näytti 69,5 kg, vaikken ole ekan haamuplussani jälkeen enää pisteitä laskenut enkä itse asiassa myöskään liikkunut. Mies jo mulle sanoi, että sinut pitäisi saada taas liikkumaan. Circuit trainingkin jäi tällä viikolla väliin. Mulla vaan meni kerta kaikkiaan fiilis siitä, kun tiedän, etten todennäköisesti pysty tekemään täysillä, koska silmissä rupeaa mustenemaan. Olen vaan miettinyt, että ehkä hämäyssyistä pitäis ens viikolla käydä. En haluais herättää tämän kylän äitien epäilyjä sillä, että yhtäkkiä lopetan käymisen, vaikka olen kehunut sitä cirucuittia tosi hyväksi. Raskauden en halua paljastuvan ainakaan ennen ultraa ja jos ultrassa saan huonoja uutisia niin sittenkään sen ei tarvitse monellekaan paljastua. Vielä en ole kertonut kellekään enkä kyllä kerrokaan ennen ultraa. Masunasu, minut voi poistaa myös tuosta laihistiimistä. Toivottavasti sekin olis pysyvä poisto, vaikka LT:ssä oleminen olikin tosi kivaa ja palkitsevaa.

Täällä tuntuu olevan monta piinailijaa. Jännää... Plussaonnea kaikille! Tehkää oikein rynnäkkö tuonne exiin! bd bd bd bd

neronja

Vierailija
22/37 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttävä ilma oli, kun aamulla heräs. Ei auttanut muu kuin mennä lumitöihin, aikas kivaa se loppujen lopuksi oli. =)

Oma napa: kp26/27-31.. Lämmöt oli 36,72 mittauksen suortin tuntia ennen kuin aikaisemmin. Eilen illalla maha oli todella jomotuksen kohteena, aina kun nousi tuolilta niin repäs aikas " kivasti" . Sit kun kävin vessassa niin huomasin, että pikkusen antoi täti ehkä itsestään merkkejä. Että alkoi sapettamaan ja pahasti. Tänä aamuna maha on ollut kipeä edelleen ja aika ajoittain jomottaa. Ja, taas täti näytti itsestään merkkejä. Mieli on maassa. Miks mun piti niin hätäsesti mennä testaamaan... Ja, sitten kun olen katsonut sitä testiä niin kyllä sapettaa. Eilen sitten näytin sen testin miehellekin ja sekin sano näkevänsä erittäin, erittäin haalean viivan. *sättii itseään* Niin kuin mies eilen totesi, että nyt vain odotellaan mitä aika tuo tullessaan.

Mitä muille haahuille kuuluu? Eilen oli kyllä todella hiljaista palstailussa. Onko kaikki kadonnut johonkin...? =)

Nyt täytyy jatkaa töitä taas..

Päivän jatkoja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aika hurja ilma oli yöllä ja aamullakin vielä. Lapset tietysti ihan innoissaan, kun talvi tulee. Kyllähän tuo lumi vielä varmaan sulaa. Ja vähän hienoa, että muutettiin tähän taloon, kun lumityöt väheni reilulla puolella! Aikaisemmin lumityöt oli koko illan projekti, ja kävi todellakin urheilusta. Tietysti hyödyllistä, mutta kun on tällainen sohvaperuna, kun mää, niin oikein kiva näin! :)

Meidän autoissa ei ole vielä talvirenkaita (tänään laitetaan kyllä), joten en ole päässyt lähtemään vapaapäivänäni minnekään, ja hyvä niin. Mulla kun nää viikkovapaat kuluu yleensä asioilla juostessa. Olen vaan ollut, lukenut ja nauttinut, ja reilun tunnin päikkäritkin otin! Ai että oli ihanaa! Poitsu on myös ollut mun kanssa kotona, kun eilen oli vielä kuumeessa. Hän on sellainen kaveri, että tykkää olla ihan itsekseen, askarrella ja piirrellä ym.

Voi hitsiläinen, Kaksonen-79, jos täti on tulossa kylään..Mutta niin kauan, kun ei tule, on toivoa, eikö?!

Tsempit ja peukutukset muillakin piinailijoille, ainakin Nonnalle ja Katrille!!

Neronja huhuu, jos vielä täällä käyt kurkkimassa! Ihanaa, että viivat vahvistui. Toivottavasti pystyt jo vähän nauttimaankin odotuksesta! Me tullahan perässä vielä joskus... :)

).( kp5/~28. Kolmas clomipäivä menossa. Yöllä ja aamulla hikoilin kovasti. Johtunee lääkkeestä..Jee, viikon kuluttua päästään tosi toimiin! Ajattelin mennä kp11 seurantaultraan, vaikka mun gyne sanoikin, ettei tarvitse. Haluan nähdä jo ekassa kierrossa, toimiiko lääkkeet. Sitten, jos clomeillakaan ei kehity johtofollikkelia, lisätään annostusta heti seuraavaan kiertoon. Toivottavasti onnistuisi tällä normiannoksellakin!

Menkat on olleet muuten tosi niukat. Oikeastaan kaksi ekaa päivää vuosi normaalisti, sitten melkeimpä vaan tuhruttanut (phs:lla pärjää). Tuokin johtunee varmaan primoilla käynnistetystä kierrosta, toivottavasti, ja toivon, ettei se mitenkään estä mahdollista raskautumista..

Eipäs tänne sitten muuta..Mukavaa päivänjatkoa kaikille!

Ulriina

Vierailija
24/37 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen mielenkiinnolla sun juttuja, jos itsekin tässä olen clomit saamassa. Mun gyne sanoi, että ilman muuta kannattaa käydä seurantaultrissa just sen takia, että näkee miten niitä rakkuloita kehittyy ja ettei se monikkoraskausriski nouse liiaksi.

Mä satuin viimeksi kysymään myös limakalvosta - lähinnä just huolestuin, että jos limakalvo on kovin ohut (menkatkin siis aika niukat) eikä ota alkiota vastaan. No, lääkäri oli sitä mieltä ja perusti väitteensä lapsettomuushoidoista saatuihin kokemuksiin, että kaikkein merkittävin tekijä on alkion laatu: jos se on laadukas, se kyllä kiinnittyy myös huonompaan ja ohuempaan limakalvoon. Ihan lohduttavaa kuulla! Samalla sain selvyyden sille, että se mun keskenmeno tuskin johtui lyhyestä luteaalivaiheesta (on tosi harvinainen km:n syy), vaan kyllä yleisin syy on just se huonolaatuinen alkio.

Tässä alkaa olla jo aikamoinen asiantuntija näissä asioissa, vaikka toki eri lääkäreilläkin on erilaisia mielipiteitä ja itsekään ei aina osaa tulkita oikein lääkärin puheita.

Vierailija
25/37 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonna, mihis sulta torstai jäi välistä? Vai enkö nyt tajunnut jotain!?

Oma napa: Masis iski. Eilen jostain takavasemmalta. Siis ihan alakuloinen fiilis. KAi se on tää pimenevä ilmasto ja km. Toivottavasti ei kovin paha masennus iskisi päälle vaan tää olis vaan väliaikaista. Tiedän olevani masentunut siitä, etten jaksa alkaa pukea lapsia ja lähteä ulos. Sitten tulee huono omatunto kun en vie noita raittiiseen ilmaan. Vähän samaa oli viime talvena ja varsinkin sitä edellisenä. En näköjään ole talvi-ihminen. Ainoastaan silloin on kiva mennä ulos kun on kunnolla lunta. Ja sitä ei meillä täällä ainakaan ole juuri koskaan.

Tuhruttelua on vieläkin. 12päivää kaavinnasta. Näin näitä päiviä tässä vielä laskee, kohta ne jo varmaan unohtuu. Selkäsärky onneksi on vähentynyt, mutta ei vielä kokonaan loppunut. Tekis mieli tilata pari rtestiä, että pystyis vähän kattoon millon hormonit on poistunu kehosta, osais vähän arvioida millon menkat vois alkaa. Jos yhtäänkään menee samalla kaavalla kuin viimeksi. Mutten taida alkaa testejä tilailemaan, tulee vaan paha mieli, kun niille ei ole sitä " Oikeata" käyttöä.

Kyllä mä tällä hetkellä olen sitä mieltä, että sitten kun verikokeet on otettu, niin ehkäisy saa jäädä. Sikäli mikäli mitään touhuilua edes ennen verikokeita on miehen kanssa. Nyt ei ainakaan ole haluja YHTÄÄN. :(

Kyllä tämä pakollinen tauko yrityksessä tekee varmaan hyvää. Saa miettiä, että mitä haluaa ja kerätä voimia mahd. uutta yritystä varten. En sitten tiedä meneekö pupu pöksyyn siinä vaiheessa kun se ehkäisy pitäis pois jättää. Sen näkee sitten. Enkä edes tiedä miehen kantaa asiaan. Pelottaa kysyä, jos se vastaakin, ettei halua enää edes yrittää. Käääk.

Nyt ruuan laittoon....

-Porkkana-

Vierailija
26/37 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan vielä ainakin reilun viikon hillua täällä haahupalstalla:)...Eilen kävin kipujen vuoksi polilla, ja ultrasivat varmuuden vuoksi. Mitään ei näkynyt, ainoastaan limakalvo oli paksu (sentin luokkaa kuin muutamalla aiemmalla kerralla n. 4 mm). Labrassa kävin otattamassa seerumihcg:n ja tulos tänään oli 2662. Kätilön mukaan vastaa noin 4 viikkoa kestäneen kohdunsisäisen raskauden arvoja. Oikeaan olen onnistunut veikkaamaan, sillä olen tietävinäni hedelmöittymispäivän ja sen mukaan nyt olis menossa rv 4+ 5. Ensi viikolla ultrataan uudestaa, silloin kuulemma pitäisi ehkä jo jotain näkyä...Kysyn vaan että mitä, vaikea uskoa että näin varhaisilla viikoilla vielä mitään selkeää...Totta kai menen ultraan mutta ei kannattane varmaankaan odottaa ihan liikoja...

Ajattelin haahuilla ainakin tuohon seuraavaan ultraan saakka, katsotaan sitten mikä on tilanne. Tsemppiä muille ja hauskaa loppuviikkoa!!!!!!

Vierailija
27/37 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku kyseli lapsettomuuspuolella taannoin, että kuin kauan pregnyl näkyy raskaustestissä. lääkäri sanoi mulle, että max 7 päivää piikistä. piruuttani tein r-testin tässä kierrossa 5 päivää piikin jälkeen (5000), eli pp4. negaa näytti acon 10.

eilen tilasin lisää aconeita, tulevat huomenna.

tänään poikani, 1v3kk askarteli jotain vessan alakaapilla

(sisältö siteitä, wc-paperia, ja testejä, luvallinen paikka tutkia), ja jotenkin se oli saanut kaivetuksi jostain vielä yhden vanhan r-testin. teinpä sen sitten piruuttani, kun ajattelin, että huomenna tulee kuitenkin uusia..

haamu+ pp8.

mielenkiintoista. miten oikeasti VOI olla mahdollista?

kaksi follikkelia oli kyllä puhkeamassa inssipäivänä, mutta silti?

siis selvästi leveä, ja punertava viiva. oikealla paikalla, mutta tosi haalea.

jännityksellä odotamme, mitä tuleman pitää..

-jännis-epäuskoennis-kp23pp8

Vierailija
28/37 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ONNEA Enni-Maija haamuplussasta! Kyllähän nuo herkimmät testit voi näyttää tulosta jo hurjan aikaisin! Nyt sormet ja varpaat pystyyn että se siitä vahvistuisi!

Ulriina, meillähän on ihan samat kp:t näköjään. Mullakin kp5 eikä mitään uutta auringon alla. Tätikin tekee lähtöä jo, onneksi!

Kaikille muillekin tsemppiä, tämä kiireinen haahu lähtee nyt viihdyttämään hampaiden tuloa kitisevää taaperoaan.

Vierailija
29/37 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerttukasperi:

Mäkin kysyin gyneltä, että eikö pitäisi käydä seurantaultrassa(kun olen täältä lukenut), mutta totesi, että ei tarvi, koska vaikka siellä olisi kehittymässä useampia rakkuloita, ne ei kuitenkaan välttämättä kehity johtofollikkeleiksi ja irtoa. Eli sitä ei voi tietää, tuleeko yksi vai kaksi, vaikka kaksi olisikin kehittymässä. Ja kaksi ei olisi meidän tapauksessa mikään kauhistus, kun ollaanhan siitä jo kerran selvitty.. :) Ja silloinhan ei puhuttu MITÄÄN seurantaultrista, mutta siitä onkin kohta jo 8 v. Gyne sanoi, että tule sitten, kun olet raskaana tai jos seuraava kierto taas venyy. Voi, kun ei enää tulisi sitä seuraavaa..huokaus.. Luulisi tietävän, mitä puhuu; on ollut synnytyslääkärinä vuosikymmenet Kättärillä ja Naikkarilla. Mutta menen silti, oman mielenrauhani takia. Ja vaikka se maksaakin hitosti.

Mulle gyne sanoi viime km:n mahdolliseksi syyksi huonon keltarauhastoiminnan. Kaksi edellistähän oli tuulimunia. Eli raskaus voisi alkaa luomustikin; niinhän se on alkanut jo kolmesti, mutta todennäköisesti päättyisi taas ennen aikojaan. Ja nämä mun pitkät kierrot johtuu ilmeisesti juuri tuosta vajeesta. Clomeilla puolestaan vauhditetaan munasarjojen toimintaa ja vahvistetaan ovista, koska munis ei ilmeisesti pääse irtoamaan läheskään joka kierrossa PCO:n takia. Gyne meinasi, että mulla on noin 2-3 ovista vuosittain, ja se ei ole usein.. :/

Juu, tosiaan, alan termit alkaa olla valitettavasti liiankin tuttuja..Tässähän voisi kohta perustaa oman puhelinvastaanoton! ;)

Niin, oletko muuten saanut jo reseptin?

Mutta: palaamme astialle!

Ulriina

Kerttukasperi:

Luen mielenkiinnolla sun juttuja, jos itsekin tässä olen clomit saamassa. Mun gyne sanoi, että ilman muuta kannattaa käydä seurantaultrissa just sen takia, että näkee miten niitä rakkuloita kehittyy ja ettei se monikkoraskausriski nouse liiaksi.

Tässä alkaa olla jo aikamoinen asiantuntija näissä asioissa, vaikka toki eri lääkäreilläkin on erilaisia mielipiteitä ja itsekään ei aina osaa tulkita oikein lääkärin puheita.

Vierailija
30/37 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, oletko mun piiniskaveri sitten? ;) Kiva, kun on samoissa menevä haahuystävä.

rosmariini.:

Ulriina, meillähän on ihan samat kp:t näköjään. Mullakin kp5 eikä mitään uutta auringon alla. Tätikin tekee lähtöä jo, onneksi!

Ja Enni-Maija, toivottavasti testi näyttää oikein! Oikein paljon peukutuksia sulle!! :)

Ulriina -once and again..

Vierailija
31/37 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein osannut päättää näköjään aamulla...

Oikea lause menis, et onneksi ylihuomenna on jo perjantai ja sit on jo viikonloppu tai onneksi huomisen jälkeen on jo perjantai ja sit on jo viikonloppu...

:)

Nonna...ei edelleenkään tätiä kylässä ja nippailee...

Vierailija
32/37 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvi sitten tuli rytinällä viime yönä. Aamulla olikin oikein kiva ajella töihin.

Ihanaa, loppuviikko vapaata, anoin pari vuosilomapäivää, kun nuo koululaisetkin ovat lomalla.

Tänään saikin (joutui siis) pitkästä aikaa töissä vetää lapsille kurikset jalkaan ja kyllä oli kuivattavaa ulkoilun jälkeen..

Täällähän riittää piinailijoita, +++++++säteitä kaikille!

Ja haamuplussakin oli jollekkin (en saa nimee päähäni) tullut, onnea siitä!!

Omassa navassa... menossa kp 32/30-32 (eiks Nonnalla ollut sama kp???), alavatsassa välillä tunne, et menkat alkaa ja sitten jos äkkiä nousen niin tuntuu sellainen repäisykipu, sitten on etovaa oloo, väsymystä ja rinnoissa tuntuu aikaajoin " oudolle" . Mutta mielialatkin vaihtelee ihan kuin yleensä ennen menkkoja. Tää on yhtä jossittelua ja mutittelua siihen asti, kun testin tekee. Ajattelin sinnitellä viikonloppuun asti, saa nähä sitten löydänkö jo huomenna itteni apteekista.

-piinan keskellä elelevä myttynen

Vierailija
33/37 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonna: Voin kuvitella, miltä tuntuu olla nuorimpana esimiehenä. Itse olen töissä nuorin ja pätevin... Välillä yhtä piinaa, kun osa työkavereista tehnyt samaa duunia ilman koulutusta jo ennen mun syntymää ;-). Onpas sulla jännät paikat... Kunpa se täti nyt kurvaisi ohi ja saisit testiin kauan kaivatun plussan!

Neronja: ihanaa, että oireet jatkuvat. Koita keksiä muuta tekemistä, jotta saat ajan kulumaan nopeammin ja ennen kuin huomaatkaan, onkin jo ultran aika... Helpommin sanottu kuin tehty, mutta tsemppiä! Poistan sinut laihdutustiimistä (unohtui viimeksi, anteeksi).

Porkkana: mukava kuulla, että selkäkivut ovat vähän hellittäneet. Toivottavasti pääset kivuista ja vuodosta eroon mahdollisimman pian. Koita jaksaa päivä kerrallaan! Voimia arkeen. *halaa virtuaalisesti*

Ennis: jospa se nyt olisikin sitten tärpännyt... Toivottavasti haamu vahvistuu kunnon viivaksi ja pääset nauttimaan raskaudesta. Tsemppiä!

Kaksonen: Jännät paikat sinullakin. Tsemppiä sinullekin piinailussa... Jospa sieltä kuitenkin plussa tulisi...

Myttynen: Tsemppiä sinullekin piinailuun! Oireet vaikuttavat lupaavilta...

MinnaY: toivottavasti kivut hellittävät ja uusintaultrassa nähdään sikiö. Tsemppiä piinaavan pitkään odotteluun! Voit kaikessa rauhassa haahuilla täällä meidän kanssa.

Ulriina: Kiva, että sait clomit avuksi! Mukavaa, ettei teillä ole enää niin paljon lumitöitä. Meillä niitä riittää vähän liiankin kanssa :/ Toisaalta, hyvää hyötyliikuntaahan se vaan on.

Clomeista: Suosittelen kyllä sitä seurantaultraa omien kokemuksien pohjalta. Mulla esikoinen sai alkunsa ekasta clomikierrosta, kuten teidänkin esikoisenne. Pikkukakkosta ollaan yritetty clomien avustuksella, mutta neljä clomikiertoa tuli ja meni ilman mitään hyvää tulosta. Ne olivat vaan ohentaneet limistä eikä ainakaan viimeisellä clomikierrolla edes saatu ovista aikaiseksi. Nyt mulla olikin pakollinen välikierto pelkillä teroilla limiksen kasvattamiseksi.

Seurantaultra on hyvä olla, jotta nähdään, onko annostus oikea. Seurannan avulla pystytään myös hieman vähentämään monikkoraskausriskejä ja seuraamaan limiksen tilannetta. Mun lapsettomuuteen erikoistunut gyne pitää seurantaa äärettömän tärkeänä, sillä on itse ollut mukana monissa synnytyksissä, joissa clomien avulla onkin saanut alkunsa kolme vauvaa. Nämä raskaudet ja synnytykset ovat jo riski sekä vauvoille että äidille... Kysymys seurannasta jakaakin mielipiteet aika tasan kahtia. Omien kokemuksien perusteella suosittelen kuitenkin seurantaa. Itse en halua syödä ylimääräisiä hormoneja " turhaan" , jos niillä ei ole toivottua vaikutusta.

Oma napa: täti saapui tänään eli kp:t vaihtuivat 36-> 1:ksi. Tulipas ennätyspitkä kierto. Aiemmat kun ovat olleet max 27 päivää. Kävin eilen siellä papa-kokeessa ja tulokset tulevat etanapostissa neljän viikon päästä... Kauanpa analysointi kestää. Jippii... nyt pääsen aloittamaan clomit. Varasin juuri seurantaultrankin vajaan parin viikon päähän. Nyt pitäisi vissiin tilata taas lisää niitä ovistikkujakin, jotta pääsee ajoissa testailemaan... Mä en muuten tajua, mikä ihme mulla nykyään on, kun menkat on ihan älyttömän kivuliaat. Tosi ärsyttävää, kun tuntuu, että mikään särkylääke ei riitä. Vuotokin on ollut aika runsasta...

LT: olen todellakin ollut varsin laiska tämän laihdutuksen suhteen... Hävettää, mutta kunhan täti pakkaa kimpsunsa, tämä rouva alkaa tehokuurin. En ole nyt päässyt edes lenkille, sillä tytölle nousi kuume viikko sitten saadusta MPR-rokotteesta :(. Sisällä siis kökittävä ainakin vielä huominen päivä. Tylsää.

Tulipas melkoinen puheripuli ;-). Kaikille tasapuolisesti tsemppiä ja plussasäteitä!!!

masunasu, joka lähtee hoitamaan kuumeista pikkuneitiä

Vierailija
34/37 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pörrimöykky palaa hiljaiseloa viettämästä. Olen kyllä seurannut silmä kovana keskustelua, mutta en ole itse kirjoitellut, koska päätin että vouhkaaminen saisi vähän kohdallani asettua. Kun nyt taas kierron loppupäivät ovat käsillä ei malta pysyä pois piinailemasta, varsinkin kun niin suuri joukku teitä piinailijoita on plussan metsästyksessä seuranani.

Lauris: kysymykseesi testin negasta. Ensimmäisessä (onnistuneessa) raskaudessani sain positiivisen testituloksen vasta noin yli viikko sen jälkeen, kun menkkojen olisi pitänyt tulla. Toisaalta tuohon aikaan en ollut edes kuullut haamuista, joten en osannut aikaisemmin tuijotella edes mahdollisia häilyviä viivoja. Toivottavasti saat vielä selvän plussan tästä kierrosta.

Omaa napaa: kp29/30-34 pp?, mutta jo eilen jostain kumman oikusta päätin testata. Näin edellisenä yönä plussaunta, joten aamulla oli ihan pakko koettaa onneaan, mutta tyylipuhdas negahan se oli. En sitten tiedä johtuuko vilu, jano ja tajuton väsymys flunssasta ja syksystä vai mahdollisesta raskaudesta. Parina päivänä on vihlonut reisiä ja nivusia, mutta rinnat ovat ihan normaalit. Toisaalta sen olen jo oppinut, että oireet eivät välttämättä minulla ennakoi muuta kuin tädin tuloa, joten saapi nähdä mitä loppuviikko tuo.

Plussaonnea kaikille kanssapiinailijoille ja erityinen jaksamishalaus Porkkanalle!

Vierailija
35/37 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulriina, ilman muuta piinaillaan sitten yhdessä! Ja toivottavasti erittäin positiivisin tuloksin vieläpä! :o) Plussaa olisi tilauksessa...

Masunasuko se oli joka ihmetteli kivuliaita menkkoja, mulla on ihan sama juttu ollut keskenmenon jälkeen. Ei tosiaan meinaa mitkään särkylääkkeet riittää ja vaikka illalla ottaa lääkkeen niin yöllä herää koviin kipuihin. Ei ole ikinä ennen ollut tällaista! No, nyt on taas täti onneksi karkoitettu ja toivottavasti pysyykin poissa ja pitkään!

Vierailija
36/37 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siinä sitten kävi, että koko Etelä- Suomi sai herätä lumenvalkeaan aamuun...Tuskin kauan kestää ennenkuin vedeksi muuttuu, niin ainakin Mette tiesi illan uutisissa sanoa. No, mut nautitaan nyt siitä, mistä voidaan. Tilauksessa taas valkea joulu...sen tilasin viimekin vuonna ja vähän harmahtavan sain...

(.) kp 33/27-34. Nyt olis tädillä viimeiset mahdollisuudet tulla ajallaan. Negaa näytti puolikas aconi tänään aamupissasta ja vaikka oireita on vaikka muille jakaa, en silti usko pääseväni heinäkuisiin toisena vuonna putkeen. Kova into olis. Ja kun kierto näin venyy taidettais päästä samoihin päiviinkin kuin viimeksi. Mieskin odottaa plussaa. Naama näyttää ihan kamalalta, samoin kaula, rintoja aristaa edelleen, nukkua voisin vaikka kahden edestä ja olen kiukkuinen kuin ampiainen jos minua vähän tikulla sorkkii. Mutta...mahassa ihan menkkamainen olo, selkä on ollut kipeä jo päiviä, kauheesti ilmavaivoja...(piti pitää tauko kun vihlas niin kovaa äsken)...Mä olen silti ihan varma et menkat tulee. Jotenkin tunnen sen ja noi negatestit puhuu omaa kieltään...niitäkin on jo muutama ehtinyt kertyä tonne roskikseen. Itselleni vaan uskottelen, et sit, jos haamun saan, on kiva seurata sen vahvistumista plussaksi.

LT: Ihme jojoilua tää mun paino harrastaa. Toissailtana oli 81,9 koko päivän syömisen jälkeen, eli aamupaino olis ollut 81,5, nyt reilua 2 vrk myöhemmin 82,5....en tajua. Tänään taas jumppaan. Piru jos mä en saa tätä läskiä pois! Masunasu, pidetään nyt yhteinen lupaus, et jos plussaa ei tule, herkkuja ei syödä ennen joulua jookos?

Nyt taas kutsuu työt ja venäläinen taistelutanner edessä...

Oikein rentouttavaa työpäivää (*irvistää*) teille muillekin.

Nonna

Vierailija
37/37 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksonen: mitä kuuluu ja ovatko oireet ennallaan vai onko menkkamaisia piirteitä tullut?

Omaa napaa:

Tänään kp 26. Oireet ennallaan. Paleltaa tosi paljon ja rinnat oikein erityisen arat ja vihlovat. Vihlonta voi johtua siitäkin, kun lämpötila sisällä 21 astetta ja ulkoa tulee räppänöistä sisään hieman kylmää ilmaa. Veto tuntuu muutenkin, saatikka sitten rinnoissa. =(

Eilen illalla oli painon tunnetta alavatsalla jonkin aikaa. Ajoittaiset kuvotukset myös ennallaan. Ja näppyjä on tullut lisää toiseen rintaan. Joskus on vihlonut myös reisiäkin ja alaselkä on ollut ajoittain kipeämpi kuin yleensä. Onhan siis näitä. ;)

Eli piinaa, piinaa ja vielä kerran piinaa!!!

Mieskin sanoi tänä aamuna ekan kerran, että siltäkin alkaa tuntua siltä kuin olisin raskaana. On tässä seuraillut mun oireita ja niiden voimakkuutta ja sanoi, että on ihan sama kuin kesällä, mutta sillä erolla että nyt mun rintojan vihloo enempi ja useammin. Täytyy toivoa, että miehenkin olettamus pitää paikkansa.

Tsemppiä muille piinailijoille ja miksei muillekin sitä tarvitseville sekä hyvää torstain jatkoa!