Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kevääksi haalari..kokoa mitä?

Vierailija
02.03.2011 |

Itse olen mieltynyt tuohon Cupcakeen, mutta vastaavanlaisista voisin ottaa linkkiä ja vähän tietoa siitä, miten koot pitävät paikkaansa.

Eli meillä nyt 1v n. 80cm pitkä poika (mitat otettu joulukuussa tosin) jolle olis hakusessa kevääksi (ja toivottavasti myös sama menis syksyllä) haalari. Mutta ongelma on siinä ostanko 86cm vai 92cm. Toki siihen vaikuttaa haalarin merkki, mutta miten on esim. tuon Cupcaken laita?

Vai kannattaisko hankkia ihan vaan markettipuku lassie tai vastaava?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sanoisin, että vastaa kokoa aika hyvin. Viimevuonna meillä oli Cupcaken takki, vaatteissa käytettiin 92 ja tilasin sitten sen kokosen takin, ja oli naftimpi, kun olin odottanut, mutta kävi käyttää ja mahtui sitten onneksi vielä syksylläkin. Nuo takit ovat toisaalta malliltaankin semmosia, että kuuluvat ehkä olla hieman nafteja, että haalarista en osaa mennä sanomaan. :)

Vierailija
2/3 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin 86. menee vielä syksylläkin . on reilua kokoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ostaisin kevääksi haalarin koossa 86 ja odottelisin kesän alennusmyyntejä, joista ostaisin toisen haalarin koossa 92.

Meillä on hankittu sekä talvi- että välikausihaalareita joka kokoa 80cm:stä lähtien. Nyt ollaan koossa 104, eikä yhtään kokoa ole jätetty väliin. Käytössä Reimatec ja Jonathan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan