Positiivinen kommentti mamusta!
Käyn työni takia eräässä firmassa n. kerran viikossa ja siellä on todella komea (miten-sen-nyt-nykyään-saa-sanoa) sellainen paikallista valtaväestöä pigmentoituneempi mies.
Hän on reipas, kohtelias, hymyilevä, auttavainen...
Olematta kuitenkaan mikään lipevän makeileva.
Kerrassaan ihana mies ja ilo silmälle ;-)
En ole häneen sillä silmällä ihastunut, enkä flirttaile, mutta pidän hänestä.
Taidan kuitenkin hieman punastella kun näen hänet.
Kommentit (12)
Oli todella ollut ilo silmälle ja kohtelias ja mukava. Kuului SS-joukkoihin eli oli aika rankka duuni, mutta tosi kiva ja mukava. Ei ollut isoäiti yhtään flirtannut, mutta raskaaksi tuli kuitenkin.
ettei kukaan ole tullut kommentoimaan ketjua, jossa mamua kehutaan. Aina pitäisi päästä haukkumaan.
Kellään muulla ei varmaan ole yhtään hyvää sanottavaa yhdestäkään mamusta???
Oli todella ollut ilo silmälle ja kohtelias ja mukava. Kuului SS-joukkoihin eli oli aika rankka duuni, mutta tosi kiva ja mukava. Ei ollut isoäiti yhtään flirtannut, mutta raskaaksi tuli kuitenkin.
tuttu lasten päiväkodilta, kehui tänään että näytän hyvältä, ja huomasi että olen laihtunut, ja tsemppasi vielä. tuli hyvä mieli.
ai niin, inhoon tota mamu-sanaa.
Ihana tyttö, afrikasta kotoisin (en tarkenna maata enkä uskoa). Oma mieheni, Etelä-Amerikasta. Äidin mies Ruotsista...
Et taida tietää mitä mamu tarkoittaa.
villi arvaus
Jokainen maahanmuuttaja on mamu. Oli sitte väriltään, kansallisuudeltaan tai ammatiltaan mitä tahansa. Myös ulkomaille muuttanut suomalainen on mamu.
En tiedä ovatko muslimeja vai ei, mutta eivät ainakaan mitään tiukan linjan muslimeja pukeutumisesta päätellen. Ovat T O D E L L A seksikkäitä. Vaihtaisin vaimoni milloin tahansa jompaankumpaan näistä iranilaisista naisista, mutta en varmaan kelpaisi. Ainakin toisella näistä on suomalainen mies, ja se mies on paljon komeampi kuin minä...
Nainen kehuu mamumiestä seksuaalissävytteisesti.
Ei ihan se kehu, mitä toivoin näkeväni.
Itse voisin kehua somali-bussikuskia, joka päästi minut bussiin, vaikka kortissa oli liian vähän rahaa ABC-lippuun.
ettei kukaan ole tullut kommentoimaan ketjua, jossa mamua kehutaan. Aina pitäisi päästä haukkumaan.