Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada kynnet kasvamaan?!

Vierailija
02.03.2011 |

Taas tämä iänikuinen ongelma! Miten ihmeessä saisin kauniit kynnet sormiin? Siis sellaiset paksut, vahvat, tasaiset, pitkät?

Kertokaa ihmeessä salaisuutenne.

Syön itse monipuolisesti, rasvailen käsiä, käytän laadukkaita aineita kynsissä (esim. Diorin ridge filleriä)...

Mutta eivät kasva, ei! Pakko varmaan kohta mennä laitattamaan rakennekynnet: ei tällaisia lyhyitä ja liuskottuneita repaleita kehtaa missään näytellä. :(

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun lempituote on NAIL TEKIN NAIL THERAPY NO 2!KOKEILE IHMEESSÄ!!Se on patentoitu proteiinilakka joka liimaa kynsilevyt yhteen,aivan supertehokas tuote!!Itse hain vuosikausia tuotetta ja annoin periksi pehmeille kynsilleni,joita vielä desinfiointiaineet söi =(olen kosmetologi ja kärsin heikoista kynsistä,nyt kynnet vahvat ja pitkät =)muistathan että pitkä imetys voi tehdä sen että tämä tuote ei auta niinkuin norm. tilassa!!älä lannistu,hoida kynsiä säännöllisesti,saat upeat kynnet=)ja siis maahantuoja MISS LISS,gooleta ja kysy lähin jälleenmyyjä!PS.Hinta n.22 e

Vierailija
2/17 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kynsien laatu valitettavasti on myös perinnöllistä, joten ihan mihin tahansa ei pysty. Itse olen huomannut, että d-vitamiinilisän jälkeen tänä vuonna ovat kynnet kasvaneet paremmin (syön myös kalsiumlisää, joten en tiedä, kummasta on kyse vaiko näistä yhdessä).

Kynsiä ja kynsinauhoja kannattaa hoitaa öljyillä, monilla kynsilakkamerkeillä on oma hoitoöljynsä, kannattaa valita jotain kasviöljyä sisältävä tuote (joissain on pelkkää mineraaliöljyä, ja sen hoitoteho on vain suojaavan kalvon tekeminen). Mulla on esimerkiksi OPIn kynsinauhakynä (tän voi myös aina täyttää uudelleen, kun alkuperäinen aine loppuu, ja kynämuoto on kätevä) ja Avoplex-käsivoidetta. Lisäksi Lushin Lemony Flutter on ihana kynsinauhatuote. Yleensä sivelen näitä ensin kynsinauhoille, annan vähän aikaa imeytyä, ja sitten vielä lisää niin, että levitän koko kynnelle.

NailTekin tuotteet ovat mulle sopineet, tosin liuskottumiseen suosittelisin Hydration Therapy 2:ta, käytän sitä aluslakkana tai jos en laita värilakkaa, niin laitan sitä päivittäin uuden kerroksen. Suomessa on näkynyt ainakin Stockalla näitä, mutta jos ulkomaan nettikaupoista tilaa, niin löytyy huomattavasti edullisemmin (täällä päälle 20 euroa, ulkomailta olen löytänyt 5-8 eurolla, sama pätee noihin OPInkin tuotteisiin.)

Ja tämä voi olla huono neuvo, mutta säännöllinen lakkaus on mulla auttanut. Hyvillä tuotteilla tehty lakkaus, johon kuuluu alus-, väri- ja päällyslakka, on siiän kynnen pinnalla ylimääräisenä suojana rasituksilta. Tietysti tämä toimii vain, jos tykkää lakkailusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä helppo kynsien hoito-ohje:

Laita kulhoon vettä, 1rkl öljyä ja 1rkl suolaa. Pidä kädet vedessä tunnin verran, parin päivän päästä tulokset alkaa näkyä!

toivottavasti toimi! :)

Vierailija
4/17 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

syö terveelisesti

juo maitoa

anna aikaa kynsillesi

vaikka en ite jaksa odottaa

loppuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuj

Vierailija
5/17 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittamalla geelilakkauksen, joka suojaa omaa kynttä.

Vierailija
6/17 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on juuri tuollaiset vahvat, hyvin kasvavat kynnet. Syön enimmäkseen tavallista kotiruokaa, minulla ei ole allergioita tai mitään ruokavaliota koskevia rajoituksia. Mitään kynsienhoitotuotteita en käytä. Nyt menee arvailuksi, mutta mieleeni tuli eräs tuttavani, joka aina valittaa huonoista kynsistään. Hän on ikuinen laihduttaja, vaikka on jo ihan riittävän laiha, ja kokeilee milloin mitäkin yksipuolista dieettiä. Yrittäessään hoitaa kynsiään milloin milläkin ihmetökötillä, hän todennäköisesti tulee vain tuhonneeksi niitä. 

Eli teoriani on, että kun elää ihan normaalisti eikä kiusaa jotain ruumiinosaansa kohtuuttomasti (tässä tapauksessa kynsiä), niin ongelmia ei ole. Jos kaikki johtuukin geeneistä, niin sitten en tiedä mikä auttaisi, mutta jos tunnistat tuonkaltaista käytöstä itselläsi, niin kokeile ihmeessä rennompaa asennetta ruokaan ja kynsien hoitoon. Ei siinä ainakaan mitään menetä jos kokeilee.

Vierailija
7/17 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ite odotan kovalla innolla et miun kynnet kasvavat.Mutta nyt luen näitä miten sais nopeemmin kasvaa

Vierailija
8/17 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minunkaa kynnet ei kasva:(

Vierailija
9/17 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla auttaa biotiini

Vierailija
10/17 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinnöllisyydelle ei paljon mitään voi. Jos kyntesi kasvavat hitaasti, niin ne kasvavat hitaasti.

Älä erehdy laitattamaan rakennekynsiä! Se tuhoaa loputkin omista kynsistäsi.

Vierailija
11/17 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö biotiinia.

Vierailija
12/17 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jojobaöljyä joka päivä kynsille hierottuna. Mulla ennen liuskottu, muttei enää.

Vierailija
13/17 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kolmas purkki biotiinia. Ei auta! Apua!

Vierailija
14/17 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa vahvaa biotiinia, sitä Superbiotiinia Sokokselta - kyllä toimii.

Vierailija
15/17 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsin tiskaaminen kasvattaa kynsiä.

Vierailija
16/17 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla auttoi Urticalcin niminen valmiste. Se on nokkos-pii-kalkkia, Vogelin. Sanotaan tekevän hyvää hiuksille, iholle, kynsille, luustolle ja vastustuskyvylle. Muista en osaa sanoa, mutta kynnet on huomattavasti vahvistuneet eivätkä enää ollenkaan liuskoitu ja kasvavat liiankin nopeasti, en pidä pitkistä kynsistä. Otan neljä pikkuista pilleriä kolme kertaa päivässä. Meni siinä kyllä ainakin pari-kolme kuukautta, ennenkuin huomasin mitään vaikutusta. Hiuksiin ei mielestäni ole vaikuttanut, tosin mulla on ihan hyvät hiukset muutenkin. Luustosta en tiedä, kun ei ole mittauksia tehty. Vastustuskyky on ilmeisen hyvä muutenkin, sairastan flunssan ehkä kerran 10 vuodessa. Olen 50 v. 

Vierailija
17/17 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat kynteni kasvavat pikavauhtia ja ovat erittäin vahvat myös. On tainnut olla lysiinin ja kalsiumlisän tekosia. Hiuksetkin kasvavat nopeaan.

Suosittelen myös tarkastamaan ferritiinin, koska raudanpuutteella voi olla negatiivisia vaikutuksia molempien kasvuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän