Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kierukan vaihtaminen

Vierailija
02.03.2011 |

Mulla lähtee hormonikierukka vaihtoon parin viikon päästä.Te,jotka olette jo "toisella kierroksella":tuliko teille kierukan vaihdon jälkeen samoja oireita,kuin ensimmäisen kierukan laiton yhteydessä esim. vuotoja.Mulla vuoti varmaan puoli vuotta putkeen,ennenkuin asettui ja sen jälkeeen olen ollut tyytyväinen vekottimeen.Hirvittää vaan nyt,että onko koko ensi kesä pilalla,jos sama rumba alkaa uudestaan :/

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kierukan pois otto ja uuden tilalle laitto sattui niin hirvittävästi, että meinasin oksentaa.

Vierailija
2/5 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman päivän vaihdon jälkeen. Muutoin toimii ihan samoin, mulla ei tule edes kuukautisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain muutaman päivän

Vierailija
4/5 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kierukan pois otto ja uuden tilalle laitto sattui niin hirvittävästi, että meinasin oksentaa.

Missä vaiheessa kiertoa sulle vaihdettiin?Itse en saanut aikaa lääkäriltä silloin,kun mulla olisi norm. menkat.Tuolloin laitto ja poisto kuulemma hoituu helpoiten.Kääk,pitäiskö ottaa kipulääkettä ennen operaatiota...T:ap

Vierailija
5/5 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

800 mg. Se vähentää myös kohdun supistelua, kun kohtua ja kohdunkaulaa ärsytetään. Ihan tavallinen ohje kierukan laittoon.

Hormonien aiheuttamaa tiputtelua ei pitäisi tulla, kun kroppa on jo tottunut annokseen. Mekaanisesta ärsytyksestä aiheutuvaa voi tietysti tulla.