Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oi te arvon naiset jotka vihaatte niitä koiran jätöksiä.

Vierailija
02.03.2011 |

Kertokaa minulle nyt minne sen koiran saa kusettaa ja paskattaa? Kun ne tienlaidat ei käy, eikä ne metsätkään? Kakat kuitenkin kerään mukaan, mutta entäs ne pissat? Toisten pihapiiriin ja postilaatikoihin en anna myöskään pissata. Minne siis? En vain enää keksi?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niistä ole kuin haittaa.

Tai laita sille aitaus kotipihalle, kuskoon ja paskokoon sinne.

Ongelmasi ratkaistu, oliko muuta?

Vierailija
2/41 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laatikolle / pöntölle. Kissatkin osaavat käydä niin on se ihme kun koirien tarvii paskoa pitkin katuja!

Kyllä se vaan on ällöä vaikka muuten koirista ihan tykkäänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos enää meidän pihalle.

Vierailija
4/41 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän minä sitä muuten kysyisikään, mutta kun en sitten ottanut tuosta toisestakaan ketjusta selvää. Yksi sanoo että metsään saa ja toinen sanoo että ällöttää ne sielläkin polkujen varrella..

Ota nyt teistäkin selvää.

ap

Vierailija
5/41 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakka pussiin ja roskikseen, idiootti!

Vierailija
6/41 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy pois koko koira.

provoviestiin silti (asia ei minua edes koske, sillä asun haja-asutusalueella).

En myy koiraani pois. Se on minulle ja miehelleni hyvin tärkeä.

Meidän koirasta ei ole haittaa, se on rakas lemmikki ja maailman paras lenkkikaveri. Just tultiin tunnin hiihtolenkiltä, minä, mies ja koira.

Emme laita koiralle aitausta takapihalle, mitä se siellä tekisi? Koira asuu sisällä ja sitä käytetään lenkillä, koska se tarvitsee liikuntaa ja aktviteettiä, kuten muutkin eläimet ja ihmiset.

Ongelmaa ei ole ratkaistu, lakkaa kommentoimasta typerästi, jos sinulla ei ole oikeaa sanottavaa.

Vierailija
7/41 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laatikolle / pöntölle. Kissatkin osaavat käydä niin on se ihme kun koirien tarvii paskoa pitkin katuja!

Kyllä se vaan on ällöä vaikka muuten koirista ihan tykkäänkin.

Vierailija
8/41 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on ihan täysin mahdollinen ratkaisu tähän ongelmaan: koirat laatikolle vessassa tai kylppärissä.

Miksi ei???

Vierailija
9/41 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää se kun et pissitä kenenkään piha-alueelle, portin pieleen tai postilaatikon juureen ja keräät kakat pois. Kaupunkialueella en kyllä viitsisi pissattaa myöskään kaupan pihaan tai sellaisen päällystetyn tien päälle, jossa ei ole ollenkaan ojaa (siis esim. heti jalkakäytävän reunassa kerrostalo) tms. paikkoihin, vaan sellaisen kävelytien reunaan, jossa on oja, vaikka sitä ojaa ei talvella näykään.

Minä olen aina luullut, että tämä on valtaosalle koiranomistajista itsestäänselvää ja vain muutamat (jotka eivät osaa ottaa toisia ihmisiä huomioon) eivät välitä asiasta. Yllättävän moni toisessa ketjussa oli sitä mieltä, että minähän paskatan koiraani minne haluan.

Vierailija
10/41 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on ihan täysin mahdollinen ratkaisu tähän ongelmaan: koirat laatikolle vessassa tai kylppärissä.

Miksi ei???

ei mua koske, koska asumme haja-asutusalueella, mutta haluaisin nähdä, miten meidän kylppäriin mahtuisi sellainen loota, jolle koira sopisi kakkimaan.

Vierailija
11/41 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei???

Vierailija
12/41 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes aina kun ihmiset valittavat koiran kakoista, niin kyse on siitä, että ne kakat ovat keskellä katuja! Ja jollet sä näe siinä toiminnassa mitään väärää, epäsiistiä ja muista ihmisistä piittaamatonta, että jotkut älykääpiöt kakattavat koiransa keskelle katuja ja pihoja (kulkeeko sulla hissi muutenkaan ihan ylös asti, kulkeeko?) niin ei kai sulle hyödytä edes yrittää puhua mitään järkevää.

Jos ne kakat on jossain ihan sivulla tai metsikössä, niin pienempi pahahan se nyt onkin, vaikkei sekään kyllä mukavaa ole, että esimerkiksi puistoissa nurmikko suorastaan tursuaa kakkaa. Ne puistot kun ovat virkistysalueita kaikille ihmisille, eivätkä mitään pskahuusseja huonoille koiranomistajille.

Jos ottaa koiran, pitää siitä kantaa vastuu, eli katsoa ettei se kakkaile minne sattuu ja jos kakkaakin, niin sen jätökset pitää noukkia pois!

Vierailija
13/41 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää se kun et pissitä kenenkään piha-alueelle, portin pieleen tai postilaatikon juureen ja keräät kakat pois. Kaupunkialueella en kyllä viitsisi pissattaa myöskään kaupan pihaan tai sellaisen päällystetyn tien päälle, jossa ei ole ollenkaan ojaa (siis esim. heti jalkakäytävän reunassa kerrostalo) tms. paikkoihin, vaan sellaisen kävelytien reunaan, jossa on oja, vaikka sitä ojaa ei talvella näykään.

Minä olen aina luullut, että tämä on valtaosalle koiranomistajista itsestäänselvää ja vain muutamat (jotka eivät osaa ottaa toisia ihmisiä huomioon) eivät välitä asiasta. Yllättävän moni toisessa ketjussa oli sitä mieltä, että minähän paskatan koiraani minne haluan.

Mutta kelpaako se sitten varmasti ihan kaikille arvon naisille?!

ap

Vierailija
14/41 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes aina kun ihmiset valittavat koiran kakoista, niin kyse on siitä, että ne kakat ovat keskellä katuja! Ja jollet sä näe siinä toiminnassa mitään väärää, epäsiistiä ja muista ihmisistä piittaamatonta, että jotkut älykääpiöt kakattavat koiransa keskelle katuja ja pihoja (kulkeeko sulla hissi muutenkaan ihan ylös asti, kulkeeko?) niin ei kai sulle hyödytä edes yrittää puhua mitään järkevää.

Jos ne kakat on jossain ihan sivulla tai metsikössä, niin pienempi pahahan se nyt onkin, vaikkei sekään kyllä mukavaa ole, että esimerkiksi puistoissa nurmikko suorastaan tursuaa kakkaa. Ne puistot kun ovat virkistysalueita kaikille ihmisille, eivätkä mitään pskahuusseja huonoille koiranomistajille.

Jos ottaa koiran, pitää siitä kantaa vastuu, eli katsoa ettei se kakkaile minne sattuu ja jos kakkaakin, niin sen jätökset pitää noukkia pois!

Mä ainakin käsitin niin.

Vierailija
15/41 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy pois koko koira.

Meidän koirasta ei ole haittaa, se on rakas lemmikki ja maailman paras lenkkikaveri. Just tultiin tunnin hiihtolenkiltä, minä, mies ja koira.

Emme laita koiralle aitausta takapihalle, mitä se siellä tekisi? Koira asuu sisällä ja sitä käytetään lenkillä, koska se tarvitsee liikuntaa ja aktviteettiä, kuten muutkin eläimet ja ihmiset.

Ongelmaa ei ole ratkaistu, lakkaa kommentoimasta typerästi, jos sinulla ei ole oikeaa sanottavaa.

minne koira saa/ei saa tarpeensa tehdä.

Vierailija
16/41 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin käsitin niin.

sillä poikkeuksella ettei pissaa voi kerätä pois. Mutta muuten sama sääntö, ei toisten pihapiiriin, tielle, postilaatikolle yms. eikä kävelyteille.

Vierailija
17/41 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei???

ei mua koske, koska asumme haja-asutusalueella, mutta haluaisin nähdä, miten meidän kylppäriin mahtuisi sellainen loota, jolle koira sopisi kakkimaan.

lootan tarvisi iso olla, että koira osaa peräpäänsä peruuttaa sen ylle ja tehdä tarpeensa siihen. Ei sen koko koiran tarvi siihen mahtua pyörimään?

Kaupunkialueilla tämä olisi se ainoa oikea toimiva ratkaisu.

Vierailija
18/41 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy pois koko koira.

Tutustu kaupunkisi järjestyssääntöihin, siellä on kerrottu minne koira saa/ei saa tarpeensa tehdä.

ovat erilaiset taajamassa ja haja-asutusalueella. Esim. täällä saa pitää koiria irti. Täällä myös lehmät ja hevoset sekä traktorit levittävät kakkia tiellä. En todella ala koiran pökäleitä tuolta ojista keräämään, kun täällä ei ole edes jalkakäytäviä tai muuta kevyen liikenteen väylää. Lisäksi koirankakan määrä on aivan eri kuin kaupungissa, koska tässä meidän nurkilla on ehkä 4 aktiivista koiranulkoiluttajaa. Eikä täällä ole roskiksiakaan, mihin ne pökäleet nakata.

Jos käyn joskus harvion keskustassa koirani kanssa, niin silloin tietty kerään.

Vierailija
19/41 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei???

lootan tarvisi iso olla, että koira osaa peräpäänsä peruuttaa sen ylle ja tehdä tarpeensa siihen. Ei sen koko koiran tarvi siihen mahtua pyörimään?

Kaupunkialueilla tämä olisi se ainoa oikea toimiva ratkaisu.

mahtua pyörimään. Niin se sen kakan tekee.

Vierailija
20/41 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeää on ettei talojen kohdalla pissateta koiraa, valitettavasti vaan tämäkin aika monelle tumpelo koiranomistajalle ei ole itsestään selvyys. Kieltämättä nuo keltaisenaan lainehtivat jalkakäytävän sivutkaan eivät mieltä ylennä lenkkeillessä :( Kun olisi vaikka muutama merkkauspaikka tietyllä matkalla, mutta ei, joka neliösentti pitää täyttää kusella. Minusta ainoa vaihtoehto on että viet koirasi riittävän pitkälle metsään tai hankit oman pihan jossa koirasi saa tehdä jätöksiään niin paljon kuin haluaa. Yleiset paikat eivät ole sitä varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän