Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oi te arvon naiset jotka vihaatte niitä koiran jätöksiä.

Vierailija
02.03.2011 |

Kertokaa minulle nyt minne sen koiran saa kusettaa ja paskattaa? Kun ne tienlaidat ei käy, eikä ne metsätkään? Kakat kuitenkin kerään mukaan, mutta entäs ne pissat? Toisten pihapiiriin ja postilaatikoihin en anna myöskään pissata. Minne siis? En vain enää keksi?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy pois koko koira.

Eihän niistä ole kuin haittaa.

Tai laita sille aitaus kotipihalle, kuskoon ja paskokoon sinne.

Ongelmasi ratkaistu, oliko muuta?

provoviestiin silti (asia ei minua edes koske, sillä asun haja-asutusalueella).

En myy koiraani pois. Se on minulle ja miehelleni hyvin tärkeä.

Meidän koirasta ei ole haittaa, se on rakas lemmikki ja maailman paras lenkkikaveri. Just tultiin tunnin hiihtolenkiltä, minä, mies ja koira.

Emme laita koiralle aitausta takapihalle, mitä se siellä tekisi? Koira asuu sisällä ja sitä käytetään lenkillä, koska se tarvitsee liikuntaa ja aktviteettiä, kuten muutkin eläimet ja ihmiset.

Ongelmaa ei ole ratkaistu, lakkaa kommentoimasta typerästi, jos sinulla ei ole oikeaa sanottavaa.

Tutustu kaupunkisi järjestyssääntöihin, siellä on kerrottu minne koira saa/ei saa tarpeensa tehdä.

ovat erilaiset taajamassa ja haja-asutusalueella. Esim. täällä saa pitää koiria irti. Täällä myös lehmät ja hevoset sekä traktorit levittävät kakkia tiellä. En todella ala koiran pökäleitä tuolta ojista keräämään, kun täällä ei ole edes jalkakäytäviä tai muuta kevyen liikenteen väylää. Lisäksi koirankakan määrä on aivan eri kuin kaupungissa, koska tässä meidän nurkilla on ehkä 4 aktiivista koiranulkoiluttajaa. Eikä täällä ole roskiksiakaan, mihin ne pökäleet nakata.

Jos käyn joskus harvion keskustassa koirani kanssa, niin silloin tietty kerään.

Sinun täytyy kuitenkin toimia niiden mukaan. Jos liikut taajamssa, niin taajamasääntöjen mukaan jne.

Mikähän tämän pointti oli?

etten taajamassa kerää koiran jätöksiä? Puhuin koko ajan siitä, että asun haja-asutusalueella. Mikä sun jutun pointti on?

Jos mä kirjoitan, että taajamassa kerään koirankakat tietenkin, niin miksi sun pitää heti perään kommentoida, että taajamassa mun pitää noudattaa taajaman sääntöjä? Juurihan mä olin edellisessä viestissä sanonut niin tehneeni! En käsitä sun pointteja nyt ollenkaan? Mitä yrität sanoa?

Ole sitten käsittämättä :)

aiemmin, mutta pakko sanoa, että tällä viimeisellä kirjoittajalla ei tainnut mitään pointtia ollakaan, tai sitten hän luki väärin tuon toisen kommentoijan viestit. En mäkään nimittäin käsitä, mitä järkeä on kommentoida noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan