Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulis jo ilta, potuttaa niin lujaa kaikki, että meinaan kiskasta yhden valkkaripullon

Vierailija
02.03.2011 |

nassuuni. Ugh!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on mies ja lapset pesty,pussattu ja peitelty, ilta voi alkaa! -ap

Vierailija
22/37 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kippis! Hyvää, nam...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo nyt niin hyvä olo, etten ees oikein muista mikä mua päivällä pänni : )

-ap

Vierailija
24/37 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi pedissä ja olut aukeni. Aaaaaaaaaaah

Vierailija
25/37 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen ollut helmikuusta -08 koko ajan raskaana tai imettänyt, nyt just jälkimmäistä... ja haaveilen välillä tuosta samasta asiasta.

Toisaalta, tuli just mieleen se, kun viimeeks oon tempassu punkkupullon vitutukseen, niin olin vielä sinkku, ja lähdössä seuraavana päivänä koiran kanssa mökkeilemään. Jossain mielenhäiriössä sitten vetäsin koko pullollisen, enkä kai ollu oikeen syöny, ja tuli karseen paha olo. Parin tunnin päästä halailin vessanpönttöä, ja koira ihmetteli vieressä. Aamulla oli perkeleellinen krapula, ja mökille lähtökin venähti myöhäiseen iltapäivään...

Että jos en sitten ihan koko pulloo vetäs puolessa tunnissa kun seuraavaks joskus juon punkkua...

Vierailija
26/37 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuului täälläkin juuri Karhu-tölkistä. Ah.

t. vittuuntunut mutsi, jo vähemmän vittuuntuneena

Vierailija
27/37 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kireällä äänellä narajavat moralisoijat? Ei vielä yhtään "MINÄ en kyllä ota pisaraakaan alkoholia jos lapset ovat paikalla" -kommenttia...

Vierailija
28/37 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kaapissa mitään juotavaksi kelpaavaa! Olis niin mukava tälleen porukassa ottaa pari loiventavaa.. Hanaveteen tyytyminen siis.

Vierailija
29/37 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo nyt niin hyvä olo, etten ees oikein muista mikä mua päivällä pänni : ) -ap

että velatki on saatavia

Vierailija
30/37 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kaapissa mitään juotavaksi kelpaavaa! Olis niin mukava tälleen porukassa ottaa pari loiventavaa.. Hanaveteen tyytyminen siis.

tule kylään niin otetaanvähän

Vierailija
31/37 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tarkoitus kirjoittaa meillä on tule kylään niin otetaan vähän lienenkö jo ottanu liikaa

Vierailija
32/37 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vielä jäljellä plus punkkupullo. Että ehkä niillä tämä ilta selvitään....=D

Vierailija
33/37 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kippis täältäkin vaikka minua ei mikään vitutakkaan eikä ole noita lapsiakaan mutta kippis silti ja nauttikaa juomastanne, olette sen varmasti ansainneet :)

Vierailija
34/37 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaiset mammat! Minä liityn myös joukkoon. Pari olutta maisteltu tässä. Aloitin äsken kaappien siivouksen kun muutto edessä (järkyttävästi kertynyt vuosien saatossa kaikkia höpöhöpö tavaroita) mutta jostain kumman syystä eksyin taas tänne:) Viettäkäämme rentouttava ilta! Olemme sen ansainneet.

Vierailija
35/37 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki meni nukkumaan? Aika vaisu meininki. Itellä viimeinen lasi menossa:/ 2

Vierailija
36/37 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sittekään auttanut mitään.

-ap

Vierailija
37/37 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sittekään auttanut mitään.

-ap

Mikäs nyt mielen veti matalaksi, eikös jossain vaiheessa jo murheet unohtunut? Tuskin sentään yhdellä vinkkupullolla:) 2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän