Olen henkisesti valmistautunut hullu-huumeveljeni kanssa tulevaan perintöriitaan!
Äitini on lahjoitellut lain sallimissa ja itseviilaamissaan rajoissa omaisuuttaan ja aion kyllä riitauttaa monia asioita vielä.
Ihan sairasta että veljeni KASVATTI HUUMEITA YRITYKSEN TILOISSA EIKÄ ÄITINI TEHNYT RIKOSILMOITUSTA!!
Kommentit (33)
ellei rahaa tullut. Loppui siihen kun hakkasi niin pahasti, että äiti joutui sairaalaan.
Ja av.mamma puolustaa tällaista. Ehkä osalla heistä on juuri se narkkimies miehenä.
vanhempia jotka hyysäävät narkkaripoikiaan ja antavat siunauksensa jopa rikolliselle toiminnalle...ja ymmärrän sua ap oikein hyvin! Tosi paljon on muuten viime aikoina uutisoitu just noista aikuisista pojista jotka käyttävät äitiään hyväksi ja jopa uhkailevat ja painostavat! Törkeää että jopa palstalla mammulit puolustelevat moista käytöstä. olen itse saanut läheltä seurata tällaista ja tiedän mitä se on...sympatiat täältä ap ja voimia taistoon sulla on siihen täys moraalinen oikeus!
sen verran on mullakin kokemusta kahdesta hulttioveljestä ja kyllä niiden puuhat vaan tietää ja huomaa ellei ihan sokea ole! Mullakin veli joka pumppas omilta vanhemmilta ja kaikilta iäkkäiltä sukulaisilta rahat tililtä ja osuvasti takaisin maksu unohtui...muita on niin helppoa käyttää hyväksi painostamalla jos ei ole moraalia itsellä!
oikea HUUMETUOMIO SAATU MYÖHEMMIN LUOJAN KIITOS POLIISIN TOIMESTA,ÄITI REPPANA KUN EI USKALTANUT KÄRÄYTTÄÄ LASTAAN.KIITOS POLIISEILLE.
jotka myös olisivat käyttäneet suvun mökkiä mielellään. Ja toinen sisaruksista on vielä laittanut mökkiin omaa rahaa aikoinaan paljon kun kuvitteli sen säilyvän suvulla.
No, tämä on niin tyypillistä palstamammatyyliä. Ei viitsitä edes perehtyä keskusteluun kun halutaan vain kaikista viesteistä etsiä jotain, että saadaan ilkeiltyä.
En voi ottaa pahaa oloasi pois, mutta yritä itse tehdä sille jotain. Se ei netissä riehumalla parane.
Lue itseäsi.
Rahaa mökkiin. Rahaa ja mökkiäkö te nyt haluatte vai olla juoppo veljenne? Mitä te itseasiassa haluatte ollaksenne tyytyväisiä elämäänne? Lisää rahaa. Tahdotte nähdä veljenne ristillä. Sitten voitte vääntää terää kyljessä ja sylkeä kasvoille. Kaikkien niiden rahojen tähden. Mitä ette saaneet :D Hankkikaa itse omaisuutenne, laiskurit!
Vaikeaa tulee olemaan mutta älä vaan anna periksi! Itse olen ollut vähän vastaavassa tilanteessa ja jaksoin taistella...kannatti! Ja koko hommasta opin sen että puolensa kannattaa todella pitää muuten on ikuisesti toisten jalkarätti (kuten moni palstalainen tuntuu olevan).
oikea HUUMETUOMIO SAATU MYÖHEMMIN LUOJAN KIITOS POLIISIN TOIMESTA,ÄITI REPPANA KUN EI USKALTANUT KÄRÄYTTÄÄ LASTAAN.KIITOS POLIISEILLE.
Miksi pummaa rahaa äidiltään joka on niin reppana että antaa käyttää itseään hyväkseen? Kuka oikeasti hyväksyy tällaisen käytöksen?
olet niiiiiiin hyvä, selkeästi parempi, revi joka penni tai sentti. veljesi vain hoitoon tai vetäköön hirteen itsensä.anna köysi synttärilahjaksi. pari tekstaria, niin tekee sen ja ehkäpä perit senkin. on sun elämä niin hankalaa, kun kaiki on hyvin, mutta ei saa tarpeeksi perintöä...sitten baariin vain.
äidille, teki se mitä vain.
Toinen mikä suorastaan "pistää" silmään, on se, että kuvitellaan että itsellä on jokin oikeus elossa olevan vanhemman omaisuuteen. Huh, huh! Eiköhän jokainen ihminen, joka ei ole holhouksen alainen, saa päättää elossa ollessaan omaisuudestaan!
Miksi se juoppo narkkari veli ei voisi hankkia itse omaisuuttaan? Miksi pummaa rahaa äidiltään joka on niin reppana että antaa käyttää itseään hyväkseen? Kuka oikeasti hyväksyy tällaisen käytöksen?
Mitäs hän tekee, jos ei hanki äidiltään omaisuutta ihan itse?
Onhan juoppous ja narkomaanius sairaus. Sairas tarvitsee apua ja apuun tarvitaan rahaa. Ei hoito ilmaista ole.
Miksi te olette kateellisia veljen kohtalolle? Ei se mitään herkkua ole, jos sitä luulette. Rahat menevät kyllä oikeaan osotteeseen. Ei vahva sisko rahoja tarvitse. Lihoisitte vaan enemmän. Sitten olisitte lihavia vätyksiä ärsyttävine mielipiteinenne av;lla.
Ei teillä ole sielua.
Kärkkyy äitinsä omaisuutta. Vaikka äiti on hyvissä voimissa. Toivottavasti äiti jättää omaisuutensa kehitysmaille. Ostaa vaikka 10 000 vuohta.
Kun on tuollainen sisko. En minäkään katselisi tuollaista ihmistä selvinpäin.
että kannabis on todellakin huume?