Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen henkisesti valmistautunut hullu-huumeveljeni kanssa tulevaan perintöriitaan!

Vierailija
02.03.2011 |

Äitini on lahjoitellut lain sallimissa ja itseviilaamissaan rajoissa omaisuuttaan ja aion kyllä riitauttaa monia asioita vielä.

Ihan sairasta että veljeni KASVATTI HUUMEITA YRITYKSEN TILOISSA EIKÄ ÄITINI TEHNYT RIKOSILMOITUSTA!!

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahaa.On uhkaillut heitä kaikenlaisilla toimilla.

Vierailija
2/33 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ilman tappeluakin jos sillä on huumevelkoja. Jätä ovi auki vaan valmiiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oletko auttanut jotenkin äitiäsi keräämään rahojaan? Hän saa tehdä niillä mitä haluaa. Mä halveksin suuresti tuollaisia ihmisiä, jotka haluavat noin epätoivoisesti toisten omaisuutta.

Vierailija
4/33 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä käräytän hänet ihan itse polisiille kun tulee sopiva sauma.Harmi että äitini on tuollaisen idiootin puolustaja.

Tosin näin tv:stä miten kolmoismurhaajan sen Valjakkalan äiti puolusti poikaansa että kaikki hyvin tuomio kärsityy,poika tullut uskoon.

Järkkyä!

Vierailija
5/33 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole ihan normaalia pitää omista asioista huolta.Mistään epätoivosta en voisi puhua vaan lainmukaisuudesta.

Vierailija
6/33 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet tuollainen oikeamielinen ihminen, ja vastustat veljesi kannabiksen kasvattelua. Eihän se ole ollenkaan sanottu, että kaltaisesi oikeamielinen ihminen jaksaisi viininlipittämiseltä vielä puolustaa oikeamielisyyttä. Normaalit ihmiset lipittävät viiniä, eivätkä kasvata tuollaisia hyödyllisiksi todettuja saataanallisia kovia huumeita. Juokaa ihmiset viiniä, tervehenkiset ihmiset eivät polta yrttiä vaan ryyppäävät kuten kuuluu ja juhlivat pullolla lyöden kuten tervehenkisten ihmisten on tapana ollut! Huumerikolliset linnaan!

Vierailija
7/33 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisit muuta ajateltavaa, kuin naurettavan perinnön.

Vierailija
8/33 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoleman jälkeen mennään sitten perintökaaren mukaan.

Vierailija
9/33 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hän roikkuisi äitisi helmoissa, kuten sinä teet :D

Sinunkin olisi hyvä kasvaa aikuiseksi.

Vierailija
10/33 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai oot raivona, jokainen noista ed. kirjoittajista olis raivona ihan yhtä lailla jos heillä olis tollanen tilanne! Ei ole yhtään ihmeellistä että mietit tollasia, ja eihän se ole kiva ajatus että veljesi vetää aineian koko yhteisen perinnön. Eri juttu olisi jos valittaisit täällä et vanhempasi hurvittelevat perintösi, silloin vastaisin että omia rahojaanhan tuhlaavat, mut tossa sun tapauksessa ymmärrän kiukun. Saatikka että jos edes epäilet että kiristää vanhempiasi! Juttele äitisi kanssa, yritä saada selville mahd. kiristyksestä jne. Riippuen tietty väleistänne jne niin voithan kysyä että onko reilua että rahoittavat velsjesi huumeiden käyttöä...mä kyllä kysyisin.

Vierailija
11/33 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos äipän rahat ovat mummolta tms perittyjä, niin sitten on kyllä MORAALINEN velvollisuus olla hurvittelematta kaikkea, eli pitäisi yrittää säilyttää jotain samaa hyvää jälkipolville kuin mitä itse on perintönä saanut. Jos taas äippä on itse omalla työllään tienannut kaiken rahansa, niin sitten se saa moraalisesti vaikka antaa kaiken sille narkkaripojalleen.

Vierailija
12/33 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai oot raivona, jokainen noista ed. kirjoittajista olis raivona ihan yhtä lailla jos heillä olis tollanen tilanne! Ei ole yhtään ihmeellistä että mietit tollasia, ja eihän se ole kiva ajatus että veljesi vetää aineian koko yhteisen perinnön. Eri juttu olisi jos valittaisit täällä et vanhempasi hurvittelevat perintösi, silloin vastaisin että omia rahojaanhan tuhlaavat, mut tossa sun tapauksessa ymmärrän kiukun. Saatikka että jos edes epäilet että kiristää vanhempiasi! Juttele äitisi kanssa, yritä saada selville mahd. kiristyksestä jne. Riippuen tietty väleistänne jne niin voithan kysyä että onko reilua että rahoittavat velsjesi huumeiden käyttöä...mä kyllä kysyisin.

Ilmeisesti kasvattelee itse pilvensä? Eikä sitä ostamallakaan saa kulumaan niin että perintö menisi "aineisiin". Mitään todisteita ei ap:lla ole veljensä huumeen käytöstä :D Kunhan kärkkyy rahoja ahne, kun on.

Kyllähän moni ryyppääkin perintönsä ja se on oma asia mihin sen oman perintönsä käyttää. Ap:lla ei ole mitään sanaa siihen miten hänen veljensä käyttää perinnön puolen. Pitäköön ahneet näppinsä vain omassaa osassaan perintöä :D Tai menköön töihin, jos rahalle on tarvetta.

Kamalaa tuollainen kärkkyminen toisen haudalla. Odotat oikein että äitisi kuolee pois. Todella paskamaista.

Vierailija
13/33 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahansa veljelleni pikku hiljaa ja mulle ei mitään. Se ois musta NIIIIN oikein. Kaikista meistä naisista se on oikein, ilman muuta.Miehille rahat kuuluu, ei naisille. Mitä nyt naiset rahalla tekis? Vastustan neisten perintöoikeutta!!! Laki pitää muuttaa niin, että poika perii kaiken.

t. nainen vm 1650

Vierailija
14/33 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vähän samanlainen tilanne. Veljelleni (juoppo, vaimonhakkaaja jne..) on kaadettu rahaa sammioittain ja maksettu ulosottoja ja autettu ja annettiin jopa suvun mökki kun reppana ei ole kuulemma saanut mitään.Suvun mökki meni pakkohuutokauppaan välittömästi maksamattomista veljen laskuista.

Minä olen kuulemma ollut aina niin reipas, että pärjään. Niin, jouduin muuttamaan 15 vuotiaana kotoa ja rahahanat meni kiinni. Onneksi elin jollain lailla opintotuella yms. Mutta nälkä oli todella kova muutamana ensimäisenä vuonna, ennen kuin sain vakituisen työpaikan ja aloin saada kunnon palkkaa.

Pari muutakin sisarusta meillä on, joita on autettu sitten sillai keskivertaisesti.

Isäni kuoleman jälkeen selvisi, että heillä ei ole säästöjä paljon paskaakaan. Raha on vain hävinnyt kuin tuhka tuuleen. No sille veljelleni tietenkin. Äiti yritti vielä selittää, että ovat aikoneet antaa talonsa hänen kuoleman jälkeen veljelleni kun sillä reppanalla on aina mennyt niin huonosti.

Minä kyllä pärjään omillani, mutta raivostuttaa se, että vanhempani ovat veljeni juomista ja epämääräisiä yritysviritelmiä yms. tukeneet kymmenillä, ellei jopa sadoilla tuhansilla markoilla. Ja se, että suvun mökki meni pakkohuutokaupassa yms.

Sellaista sattuu. Ei jaksa hymistellä ja kääntää toista poskea ja ymmärtää.

Vierailija
15/33 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaisin tyttärelle koska ei ole huumeisiin koskenut.Onpa ap:lla tyhmä äiti.

p.s.mistään ahneudesta ei voi puhua vaan järkeyvyydestä,usein huumeiden ja lääkkeiden väärinkäyttäjät juuri varastavat kiristävät ym.rahaa aineisiinsa eivät ne huumeet todellakaan ilmaisia ole!

Vierailija
16/33 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet tuollainen oikeamielinen ihminen, ja vastustat veljesi kannabiksen kasvattelua. Eihän se ole ollenkaan sanottu, että kaltaisesi oikeamielinen ihminen jaksaisi viininlipittämiseltä vielä puolustaa oikeamielisyyttä. Normaalit ihmiset lipittävät viiniä, eivätkä kasvata tuollaisia hyödyllisiksi todettuja saataanallisia kovia huumeita. Juokaa ihmiset viiniä, tervehenkiset ihmiset eivät polta yrttiä vaan ryyppäävät kuten kuuluu ja juhlivat pullolla lyöden kuten tervehenkisten ihmisten on tapana ollut! Huumerikolliset linnaan!

:D Hienosti laitettu.

Vierailija
17/33 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sellainen homma että ketään ei saa uhkailla tai kiristää yhtään mihinkään,kyllä oikeudessa on puitu perintöriitoja joissa dementoituneen yksi perillinen huijannut muita hoitamalla vanhuksen raha-asioita pelivelkojen ym.hoitoon ja rahat kadonneet siliän tien.

En usko että ap motkottaa turhaan.

Vierailija
18/33 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka myös olisivat käyttäneet suvun mökkiä mielellään. Ja toinen sisaruksista on vielä laittanut mökkiin omaa rahaa aikoinaan paljon kun kuvitteli sen säilyvän suvulla.

No, tämä on niin tyypillistä palstamammatyyliä. Ei viitsitä edes perehtyä keskusteluun kun halutaan vain kaikista viesteistä etsiä jotain, että saadaan ilkeiltyä.

En voi ottaa pahaa oloasi pois, mutta yritä itse tehdä sille jotain. Se ei netissä riehumalla parane.

Meillä vähän samanlainen tilanne. Veljelleni (juoppo, vaimonhakkaaja jne..) on kaadettu rahaa sammioittain ja maksettu ulosottoja ja autettu ja annettiin jopa suvun mökki kun reppana ei ole kuulemma saanut mitään.Suvun mökki meni pakkohuutokauppaan välittömästi maksamattomista veljen laskuista.

Minä olen kuulemma ollut aina niin reipas, että pärjään. Niin, jouduin muuttamaan 15 vuotiaana kotoa ja rahahanat meni kiinni. Onneksi elin jollain lailla opintotuella yms. Mutta nälkä oli todella kova muutamana ensimäisenä vuonna, ennen kuin sain vakituisen työpaikan ja aloin saada kunnon palkkaa.

Pari muutakin sisarusta meillä on, joita on autettu sitten sillai keskivertaisesti.

Isäni kuoleman jälkeen selvisi, että heillä ei ole säästöjä paljon paskaakaan. Raha on vain hävinnyt kuin tuhka tuuleen. No sille veljelleni tietenkin. Äiti yritti vielä selittää, että ovat aikoneet antaa talonsa hänen kuoleman jälkeen veljelleni kun sillä reppanalla on aina mennyt niin huonosti.

Minä kyllä pärjään omillani, mutta raivostuttaa se, että vanhempani ovat veljeni juomista ja epämääräisiä yritysviritelmiä yms. tukeneet kymmenillä, ellei jopa sadoilla tuhansilla markoilla. Ja se, että suvun mökki meni pakkohuutokaupassa yms.

Sellaista sattuu. Ei jaksa hymistellä ja kääntää toista poskea ja ymmärtää.

Olisit siis mieluummin juoppo veljesi, kuin sinä itse, jolla menee vallan mainiosti? Ilmeisesti ei mene hyvin, kun olet kateellinen veljellesi ja hänen glamoorille elämälleen. Sun äiti oli kunnon ihminen. Sinä olet läpimätä rutonjuuri. Näkee jo kirjoituksista miten mätä sielusi on.

Vierailija
19/33 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempia jotka hyysäävät narkkaripoikiaan ja antavat siunauksensa jopa rikolliselle toiminnalle...ja ymmärrän sua ap oikein hyvin! Tosi paljon on muuten viime aikoina uutisoitu just noista aikuisista pojista jotka käyttävät äitiään hyväksi ja jopa uhkailevat ja painostavat! Törkeää että jopa palstalla mammulit puolustelevat moista käytöstä. olen itse saanut läheltä seurata tällaista ja tiedän mitä se on...sympatiat täältä ap ja voimia taistoon sulla on siihen täys moraalinen oikeus!

Vierailija
20/33 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaisin tyttärelle koska ei ole huumeisiin koskenut.Onpa ap:lla tyhmä äiti.

p.s.mistään ahneudesta ei voi puhua vaan järkeyvyydestä,usein huumeiden ja lääkkeiden väärinkäyttäjät juuri varastavat kiristävät ym.rahaa aineisiinsa eivät ne huumeet todellakaan ilmaisia ole!

Hän antaa väärän todistuksen veljestään. Se on Raamatussakin synti. Mitään todisteita ei ole. On vain ap:n väittämät.

Eikä se kannabis ole mikään huume. Sitähän on kokeillut melkein kaikki. Voi, voi teitä. Kannabikseen ei tosiaankaan saa hävitettyä omaisuutta tai palkkaansa. Etenkin, jos tuo veli itse kasvattaa sen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi