Pitkässä parisuhteessa tai avioliitossa olevat: KUINKA USEIN HARRASTATTE SEKSIÄ?
Jätä kommenttiisi myös sukupuoli, ikä ja kuinka pitkä suhde takana.
Kommentit (50)
Minä 23, mies 26. Yhdessä oltu 7 vuotta. Seksiä 3-4 kertaa viikossa. Mun mielestä just sopivasti, mies varmaan haluaisi tohon kerran tai pari lisää.
Yleensä joka päivä, jos ei ehdi, niin joka toinen päivä n. 3krt/pvä. 2 vuotta yhdessä ;)
Yleensä joka päivä, jos ei ehdi, niin joka toinen päivä n. 3krt/pvä. 2 vuotta yhdessä ;)
Miten helvetissä pitkässä suhteessa, ja varsinkin jos on pieniä lapsia, mielenkiinto säilyy ja ennen kaikkea jaksaminen?
nimimerkillä: treffit nukkumatin kanssa houkuttaa seksiä enemmän
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 15:00"]
Miten helvetissä pitkässä suhteessa, ja varsinkin jos on pieniä lapsia, mielenkiinto säilyy ja ennen kaikkea jaksaminen?
[/quote] Koska rakkautta ja intohimoa riittää. Lisäksi ikä tuo oman lisänsä seksiin. On meilläkin välillä ollut kuivempia kausia, mutta kun kuopuskin täyttää kohta neljä jo.... T:7
4v yhdessä, kaksi alle 3-v lasta, seksiä n. 2krt viikossa, iät 24 ja 28v.
Riittää meille :)
30v. Yhdessä 10vuotta. Viikottain vähintään 3 kertaa
Suunnilleen viisi kertaa viikossa, mutta joskus paljon useammin. Yhdessä kohta viisi vuotta ja olen nainen ja ikä 25 ja mies on 32.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 14:58"]
[/quote] Puhe oli pitkistä parisuhteista.
Emme harrasta seksiä ollenkaan, sillä olen kuin muutkin ja vietän mieluummin aikaa vauvapalstalla päivät pitkät.
Emme harrasta seksiä ollenkaan, sillä olen kuin muutkin ja vietän mieluummin aikaa vauvapalstalla päivät pitkät.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 15:00"]Miten helvetissä pitkässä suhteessa, ja varsinkin jos on pieniä lapsia, mielenkiinto säilyy ja ennen kaikkea jaksaminen?
[/quote]
Ei ole lapsia niin ei ole juuri jaksamisongelmiakaan. Ainahan se on mielessä ;)
14
Nainen 26 mies 26 yhdessä 10v, josta 7 naimisissa. Lapset 2 ja 4. Seksiä yleensä 3-4 krt viikossa. Välillä mennään viikkoja niin et seksiä joka päivä ja vielä useita kertoja päivässä. Hyvin harvoin viikkoja kokonaan ilman. Molemmat tyytyväisiä :)
Panin vaimoa illalla vaikka olikin jo nukahtanut ensin, oli tyytyväinen. Halusi aamulla panna lisää vaikka yritin nukkua. :)
Keskimäärin 3krt viikossa. Minä 24, mies 30. Yhdessä 8v ja yksi lapsi.
16 vuotta yhdessä, olen 33v nainen. Päivittäin sekstailemme.
Hieman pistää miettimään että missä vika, jos pari suhteeseen kuuluu seksi kerran kuukaudessa tai vähemmän....
2-7 kertaa viikossa. Iät 32 ja 34v, lapsia 3 ja naimisissa 10v. Jossain välissä kunmuksut on ollet pieniä, on ollut viikkojenkin seksittömiä kausia, synnytyksen jälkeen ja vauva-aikana... Nyt kuopus 2v ja maistuu taas, kun ei ole koko ajan syli varattu :)
Syvin intohimohan tässä on laantunut jo aikaa sitten, mutta ystävyys on tullut tilalle ja seksistä on tullut infernaalisen kiiman sijaan hauskaa ja tyydyttävää yhdessäoloa. Kumpikin tykkäämme seksistä tosi paljon, ehkä se on meidät pitänyt seksissä kiinni!
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 14:41"]
Jätä kommenttiisi myös sukupuoli, ikä ja kuinka pitkä suhde takana.
[/quote]
3-4 x vko, 17v yhdessä, minä 36v ja mies 38v.
Ai siis keskenäänkö?