Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kierukan laittaneille kysymys

Vierailija
02.03.2011 |

Kuinka kauan olette vuotaneet kierukan laiton jälkeen?

Miten kierukka on vaikuttanut kuukautisiinne?

Itse kävin laittamassa eilen, enkä ole juurikaan vuotanut, ihan kuin olisi jatkunut normaalit kuukautiset ja ovat nyt jo lähes loppuneet. Miten muilla?

Kuukautiseni ovat aina olleet todella säännölliset ja suhteellisen niukat.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hormonikierukka voi poistaa kuukautiset jopa kokonaan kun taas kuparikierukan kanssa yleensä esiintyy (pienempää tai isompaa) välivuotoa ja kuukautiset voivat muuttua runsaammiksi.

minulla on kuparikierukka ja välivuotoa on sen verran runsaasti, että tuntuu kuin kuukautiset olisivat kahden viikon välein ja ne varsinaiset kuukautiset ovat muuttuneet niin runsaiksi, että kun käyn vessassa, lattialle ehtii lorista iso lammikko verta siinä välissä kun riisun housut ja istahdan pöntölle.

tämä on kuitenkin ainoa ehkäisymuoto, joka minulle sopii, joten ei auta valittaa.

Vierailija
2/5 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan olette vuotaneet kierukan laiton jälkeen? Muutama tippa tuli parin viikon aikana laiton jälkeen.

Miten kierukka on vaikuttanut kuukautisiinne? Niitä ei enää ole. Kerran kuukaudessa tulee tippa pyyhkiessä paperiin ja siinä se!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan olette vuotaneet kierukan laiton jälkeen?

Miten kierukka on vaikuttanut kuukautisiinne?

Itse kävin laittamassa eilen, enkä ole juurikaan vuotanut, ihan kuin olisi jatkunut normaalit kuukautiset ja ovat nyt jo lähes loppuneet. Miten muilla?

Kuukautiseni ovat aina olleet todella säännölliset ja suhteellisen niukat.

Vuosin 5 kk putkeen kierukan laitattamisen jälkeen. Välillä todella runsaastikin. Kesä meni täysin pilalle. % kk jälkeen oli poistettava koko vehje. Lääkäri ei osannut sanoa mistä vuoto johtui kun yleensä tasoittuu 3 kuukaudessa.

Vierailija
4/5 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari päivää saattoi tuhruttaa, sitten olla ihan ilman vuotoa ja yhtäkkiä taas vuotaa kuin teurastettaessa. Tuon jälkeen on ollut 4-6 vkon välein muutaman päivän maltillinen vuotoo/tuhrutus, pikkuhousunsuojat ovat enimmäkseen riittäneet.

Vierailija
5/5 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuotoa kierukan laiton jalkeen oli noin 3 viikkoa, sen lisaksi iho oireili (tuli finneja). Ekan kuukauden jalkeen oireet havisivat (niin vuoto kuin nappylatkin).

Sen jalkeen kuukautisia ei ole oikeastaan ollut. Joskus ihan vahan vuotoa (siteita ei tarvitse kuitenkaan kayttaa).

Kierukka on ollut nyt reilut 3 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi