Mitäh? Säästöjen vuoksi mun miestä ei kutsuttu kummitädin häihin?
eikä meidän toista lasta,mitä?
Kutsussa lukee vain minä ja toinen lapsista.
Kaikkiin mieheni kavereiden häihin on pyydetty meidät perheenä.
Olisivat edes kaasot tai kuka lie listan tehnyt nyt pyytänyt sitten eri tyyliin.
Kommentit (8)
sun kutsutun lapsen kummitädin häihin?!?
Ovatko eri miesten kanssa vai mistä kyse?
Kaikilla ei se raha kasva puussa ja silloin on pakko tinkiä vieraslistasta. Ei pidä ottaa henkilökohtaisesti. Eivät varmaankaan ole mielellään jättäneet kutsumatta. Kyllä pitäisi ymmärtää loukkaantumatta.
ei olla,siis kummitädin lasten häihin.Eikä myöskään synttäreille.Mä luulen että sukulaiset menee kummilasten edelle.
ne jotka pyytää sinut jne.
Epäkohteliasta minusta jos joillain on jo perhe että jättää puolet kutsumatta.
ne jotka pyytää sinut jne.
Epäkohteliasta minusta jos joillain on jo perhe että jättää puolet kutsumatta.
minäkin olen. Olen aina pitänyt jotenkin etikettiin kuuluvana, että myös muu perhe kutsutaan, siis kun kyse on häistä. Asia erikseen on toki lapsettomat häät.
Ihan rehellisesti sanottuna jättäisin kyllä menemättä.
[iKutsussa lukee vain minä ja toinen lapsista.
[/quote]
Hahhahaha Pakko nyt kyllä huudella tätä provoa. JOS tuollainen kutsu tulisi niin se olis joku virhe. Ainoastaan työkaverin häihin voi tulla kutsu yhdelle vaikka olisi naimisissa, koska työkaveri ei tunne aviopuolisoa ja voidaan vedota tuntemattomuuteen. Samoin lapset voi jättää kutsumatta jos on lapsettomat häät tai ei niin tuttuja lapsia jotka veisivät tutuilta paikan. Mutta että muka puolet perheestä vaan saisi kutsun :-D. Eihän tota usko kukaan!
tämä lapsi on siis kummilapsi? Sitten ihan ok.