Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nyt laihtunut 15 kiloa ja

Vierailija
02.03.2011 |

kesään mennessä vielä 8-9 pois. Nyt mennyt aikaa vajaa 5 kk. Toivottavasti selviän noista lopuista. Voimia kaikille muilla laihduttajille.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voitko kertoa miten laihtuit? itselläni on -25 kg laihduttamatta viel.. pitää saada kesän mennessä suurin osa..

Vierailija
22/27 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

9kk:ssa. Ei ollut liian raju tahti koska en ollut nälkäkuurilla enkä muutenkaan kikkaillut asian kanssa. Jätin karkit ja limsat syömättä ja opettelin syömään oikeaa ruokaa. Ei ole tullut vielä kilot takaisin, olen edelleen karkkilakossa. Jos nyt ruokaa syömällä saan itseni lihomaan niin tajuan kyllä jo sentäs ottaa itseäni niskasta kiinni ajoissa, enkä enää odottele kunnen projekti on kauhea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin kanssa parissa kuukaudessa 10 kg ja nyt oon pitänyt pari kk tasoitusvaihetta. Tuo tasoitusvaihe on ollut siitä hyvä, että on pitänyt tarkkailla syömistä ettei kilot tule saman tien takaisin. Nyt pitäis sitten saada kans vielä toiset 10 kg pois seuraavan kahden kk:n aikana!

Tsemppiä kaikille muillekin laihduttajille!!!

Vierailija
24/27 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahtisi on kyllä liian raju.

Et opi tuolla tahdilla pysyvään muutokseen, vaan vaan laihdutat ja palaat todennäköisesti hyvinkin pian taas samaan, jolla alunperinkin kilot sait.

Itselleni on näin käynyt ainakin kolme kertaa ja tämä jojoiluhan on kaikkein vaarallisinta :(

Nyt yritän, etten ainakaan liho tästä.

Mutta toivotaan silti, että olisit yksi harvoista ja pystyisit pitämään kilosi kurissa noinkin raju tahtisen laihdutuksen jälkeen.

Miten niin raju tahti? Laskeskelin, että ap:ltä on lähtenyt reilu 3kg/kk, eli ihan normaali tahti mielestäni.

Itse olen tähän mennessä laihduttanut vajaa kaksikymmentä kiloa kahdessa erässä (ensimmäiset 10kg muutamassa kuukaudessa 2009 kesällä ja loput 7kg noin vuosi sitten) eikä kiloakaan ole tullut takaisin. Aloituspaino siis silloin 2009 oli 125kg. Nyt tammikuussa jatkoin taas tuolla samalla tahdilla ja seitsemässä viikossa kiloja on lähtenyt 5-7 (vaa'alla en ole vielä käynyt, mutta laskelmien mukaan tuossa pyöritään ja vyötärökin sen kertoo).

Tosin ymmärrän kyllä, että toki se joillekin voi olla vaikeaa. Itse olen niitä onnekkaita, jotka oppivat uudet tavat nopeasti ja niinä aikoina kun en laihduta, osaan automaattisesti syödä sen verran mitä tarvitsee (tosin laihdutus ei sitten onnistu ilman kalorilaskuria). Asiaa toki voi myös edesauttaa se, että olen toivottoman kaavoihin kangistunut syöjä ja syön suurinpiirtein samalla tavalla ja samoihin aikoihin joka päivä.

Itse asiassahan, koska tälläkin hetkellä tuhannen vajeen saamiseksi syön päivässä 1400kcal, niin niinä aikoinahan kun en laihduta, saan syödä useammankin satasen verran enemmän, jotta energiansaanti ja kulutus olisi tasoissa - eli syö muuten samalla tavalla kuin laihduttaessaan, mutta hieman lisää annoskokoa.

Vierailija
25/27 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 6 kg vähemmän joten maali häämöttää (vielä n. 3 kk) sitten 58 kg - eikös se ole ihan hyvä mittaiselleni? Vai mikä on mielestäsi hyvä paino 165 cm pitkälle?

ap

Vierailija
26/27 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö millään tavoin seksielämässä? Tiedän, että muussa elämässä varmasti...

laihtunut vain 5 kg vuoden aikana, ja se näkyy kyllä seksielämässä.

Itse olen paremmassa kunnossa ja pidän enemmän vartalostani nyt kun kadonnut vyötärö on palannut. Ylimääräiset kilot kun ovat enimmäkseen olleet keskivartalolla.

..näyttää mieskin enemmän tykkäävän nykyisistä mitoistani :)

Vierailija
27/27 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi hienoa!

Perästä tullaan! Kirjoitan laihdutuksestani tuolla Laihdutus-keskustelussa, eka viikko melkein takana. Laihdutan "pusseilla" eli n. 500 kcal/pv.

Tsemppiä kaikille laihduttaville!

T: Sokerinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme