Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisin ylimääräisellä valmiilla tomaattikeitolla?

Vierailija
01.03.2011 |

Kastiketta, dippiä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai muokkaisin tomaattikeitosta vähän erilaisen, esim lisäämällä nudeleita, lihaa tms.

Vierailija
2/2 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska siihen saa uuden tyylin lisäämällä vaikka niitä nuudeleita, pastaa, krutonkeja (niihin voi käyttää ne kuivahtaneet leivänjämät viljalajista riippumatta ja mausteita maun mukaan) tai lihaa tai soijarouhetta. Saahan siitä vaikka pastakastikkeenkin, voi lisätä ruokakermaa, juustoa... Harvoinpa tuo tomaattikeitto jää kaappiin pilaantumaan ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi