Lue keskustelun säännöt.
Mitä tekisin ylimääräisellä valmiilla tomaattikeitolla?
Kommentit (2)
koska siihen saa uuden tyylin lisäämällä vaikka niitä nuudeleita, pastaa, krutonkeja (niihin voi käyttää ne kuivahtaneet leivänjämät viljalajista riippumatta ja mausteita maun mukaan) tai lihaa tai soijarouhetta. Saahan siitä vaikka pastakastikkeenkin, voi lisätä ruokakermaa, juustoa... Harvoinpa tuo tomaattikeitto jää kaappiin pilaantumaan ;)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tai muokkaisin tomaattikeitosta vähän erilaisen, esim lisäämällä nudeleita, lihaa tms.