Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KOIRIEN OMISTAJAT! Pyyntö teille!

Vierailija
01.03.2011 |

Tuli just kotiin hotellilomalta, jossa olin koirieni kanssa.

Mun kävi ihan hirveesti silmään kusiset penkat. Edes hotellin ovesta ei päässyt kunnolla ulos kun kusta oli joka paikassa.

Miks urosten omistajat on niin välinpitämättömiä? Selitetään ettei voi mitään että uros kusee mihin sattuu. Aivan shittiä, sen uroksenkin voi opettaa siihen ettei joka paikkaan kusta.

Mä oon omistanu koiria yli 30 vuotta ja uskon jotain tietäväni koirista.

Se mikä mua nyt tässä asiassa ottaa aivoon on että kohta me koirien omistajat ei saada koirinemme majottua mihinkään.

Kiersin joskus työni puolesta yli 20 vuotta sitten paljon suomea ja useita hotelleja. Joka hotelliin oli koira tervetullut.

Nykyään kiristetään koirien pitoa, joidenkin rotujen kieltämistäkin on esitetty, rajotuksia rajotusten perään.

Me koiraihmiset tuhotaan tulevaisuuttamme koirien kanssa, sahataan oksaa altamme.

Toivoisin monen koiran omistajana ja kasvattajana että me koiranomistajat tekisimme kaikkemme että saisimme pitää koiria ja matkustaa koirien kanssa vielä 20 vuoden kuluttuakin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jotkut valopäät kusettaa koiriaan oman kerrostalon pihaan, jopa siihen lasten leikkialueelle. Suurin osa jaksaa raahautua parinkymmenen metrin päähän ja kusta on aivan hirveästi kun varmaan 20 koiraa kusee siihen päivittäin. Voi kun sataisi talvella joka päivä vähän lunta niin ei näyttäisi noin hirveältä!!

Vierailija
2/4 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kakkia piha-aidan viereen..

Mutta toi hotellijuttu ei kyllä johdu tuosta, vaan ihan siitä, että nykyään ollaan tietoisempia allergioista ja ehkä vähän ylireagoidaankin niihin. Musta on hyvä, että hotelleissa on allergiahuoneita niitä ihmisiä varten, jotka saa vakavaa haittaa koirista. Muttta loppujen lopuksi heitä on aika vähän - koirattomia hotellihuoneita sen sijaan paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parkkipaikoille, toisten pihojen eteen tai postilaatikon viereen. Metsässä sitten!

Vierailija
4/4 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toi hotellijuttu ei kyllä johdu tuosta, vaan ihan siitä, että nykyään ollaan tietoisempia allergioista ja ehkä vähän ylireagoidaankin niihin. Musta on hyvä, että hotelleissa on allergiahuoneita niitä ihmisiä varten, jotka saa vakavaa haittaa koirista. Muttta loppujen lopuksi heitä on aika vähän - koirattomia hotellihuoneita sen sijaan paljon.

Joo, varmaa allergiatkin vaikuttaa siihen ettei koiria saa viedä vuokramökkeihin ja muualle niin paljoa kun ennen.

Mut kyl varmaan tollanen epäsiisteys hotellin ulko ovien vieressä saa ihmiset tekeen valituksia ja niit kun tulee tarpeeks niin vaikuttaa varmaan koiramyönteisyyteen.