Miten koiranomistajat kehtaatte ulkoiluttaa
koirianne pissasta keltaiseksi värjäytyneillä ja kakkakikkareita täynnä olevilla kävelyteillä? Jossa pienet lapset kävelevät ja ulkoilevat myös. Eikö teitä nolota se jätösten määrä? Aivan kamalan näköistä.
Ja nyt sitten tietysti väitätte, että korjaatte koiranne jätökset? Ei tuollaista pissa ja kakkamäärää muutamasta koirasta tule. Ihan kauhulla katselin noita kävelyteitä ja väistelin kakkakasoja. Hävetkää! Laiskoja olette, kun ette kävelytietä pidemmälle voi koirianne mennä pissattamaan ja kakattamaan!
Kommentit (125)
ja ne merkkaa huolella kun on lenkillä, ja kuten jo joku sanoi että se on vähän vaikeeta sitä pissaa pussiin laittaa....
Kai sää otat huomioon, että talvella lumiaurat siirtelee lumikasoja -ja myös ne kakkakikkareet kulkee sallituilta paikoilta hoidetuille alueille.
täällä riittää ojia (joissa näin talvella on lumipenkat) joihin voisi koiran opettaa menemään, sen sijaan, että se ulostaa kävelytielle. tai jos tosiaan sattuu vahinkoja, niin ne ulosteet voi kerätä pois.
Paha vaan, että sitten oletkin mun tontilla ja koira paskoo minun pihalle. Taidan pitää viikon lomaa, että näen kuka tai ketkä ulkoiluttaa koiraansa meidän pihalla.
ei vaihtoehtona yksinkertaisesti vain voi olla, että paskotaan joko naapurin pihalle tai kävelytielle. muitakin vaihtoehtoja löytyy.
Siinä vaiheessa kun kyykkypaska-jengi starttaa aidattuun koirapuistoon toteuttamaan omaa irrationaalista päähänpistoaan, minä otan oikeudekseni ulostuttaa koiriani läheisen päiväkodin pihassa ja erityisesti sen aidatulla leikkipaikalla. Niin helppoa se on.
minä olen siivonnut aika monet jätökset meidän leikkipihalta siitä liukumäen ja hiekkalaatikon vierestä. Jos se on koirien vessa, on koirapuisto minun vessani. Ulostetaan jatkossa minne tahansa kaikki, koska se on niin kivaa!
että miksi hitossa se koira pitää pissittää ja kakattaa siihen tien viereen? Miksi ei voi oikeasti mennä vähän kauemmaksi metikköön. Varmasti jokunen polku sinne tallautuisi, jos kaikki kävisivät koiransa vähän kauempana tiestä pissittämässä. Niin ei tarttisi kahlata siellä KINOKSISSA sitten. Edelleenkin väitän teidän olevan vain laiskoja.
Ja korjaisitte edes ne kakat! Mutta ei, niitä oikeasti on jokapaikassa. Jos ei nyt halua ostaa kalliita kakkapusseja tai olla epä-ekologinen keräämällä kakat tavalliseen muovipussiin (joka minusta siis järjetöntä, mutta parempi ratkaisu sekin, kun jättää ne kakat lojumaan siihen maahan) niin kuskaisitte edes muovista lasten hiekkalapiota mukananne, jolla voitte ne kikkareet siirtää pois tieltä ja viskoa vaikka ojaan. Kyllähän ne sinne maatuu. Mutta ei niin ei!
-ap-
Meijän koirat kakkaa niille alueille joita ei hoideta. Ihan niinkuin saa tehdä! Jos auraaja jättää nurmikon päälle lumikasat, niin toki siinä kohtaa on silloin se lumikasa ja alla hoitamaton tai hoidettu alus. Jos se on hoitamaton, niin koirani siihen saa sontia. Ihan luvalla! :)
Juu, siinä voi kuule olla ihan jonkun pihanurmikko esimerkiksi! Ja kyllä täällä meillä ainakin ovat tiet kovasti kaventuneet tänä talvena. Todellakin voi lumipenkkaa olla siinä kohdalla missä oikeasti olisi kävelytien asfaltti. Eri asia joku hoitamaton metsäalue kuin yleisen kävelytien reuna.
toisten tontilla olevan postilaatikkotelineen juureen? Tätäkin näkee valitettavan paljon. Meidän tiellä esimerkiksi kun ei ole mitään kävelyteitä vaan tontti alkaa heti autotien reunasta.
ilmeisesti tulee uutena tietona sinulle, mutta kaikki eivät asu alueella jonka välittömässä läheisyydessä on metikköä.
eikä pissa/kakkaongelmaa pihalla ennen kuin muutama viikko sitten taloon muutti uusi perhe. nyt pissoja on seinänvierukset täynnä ja kakkaa löytyi lumikasasta, jossa kaikki talon lapset kiipeilevät ja laskevat mäkeä. isännöitsijään on otettu yhteyttä, kun kukaan ei halua mennä sanomaan suoraan tuolle uudelle naapurille, mutta monia tuo häiritsee kovasti.
koirankakkakeskustelut ja kevät tulevat aina yhdessä
ilmeisesti tulee uutena tietona sinulle, mutta kaikki eivät asu alueella jonka välittömässä läheisyydessä on metikköä.
kävelytietä kauemmaksi tarpeilleen. Ja ei tule uutena tietona, että kaikki eivät asu metsässä. En minäkään asu, mutta en silti koiraani pissattaisi kävelytien reunaan saatika naapurin postilaatikolle!
-ap-
toisten tontilla olevan postilaatikkotelineen juureen? Tätäkin näkee valitettavan paljon. Meidän tiellä esimerkiksi kun ei ole mitään kävelyteitä vaan tontti alkaa heti autotien reunasta.
kovin moni asia ei ole inhottavampaa, kuin tuossa oman postilaatikko(rivin) vieressä ja edessä oleva jatkuvasti laajentuva kusiläikkä.
talloa sitä kulkuväylää sinne metsän puolelle? Tervetuloa tänne tallomaan vaan! Minä mieluummin nukun yöni.
Ja kelaa, että ne kuset on siellä nietoksissa kesäsinkin. Sinä et vain näe niitä. Mieti, saatat vaikka pitää piknikkisi sen kusiläjän keskellä.
koirankakkakeskustelut ja kevät tulevat aina yhdessä
Myönnän että muakin on aikaisemmin huvittanut tämä asia. Nyt olen kuitenkin huomannut olevani niiden joukossa joita asia häiritsee. Asumme nimittäin nyt itse omakotitalossa, jonka tontti alkaa välittömästi tien reunasta ja pienet lapset peuhaavat lumessa. Todella ärsyttävää.
pakkohan niitten koirien on jonnekin pissiä. On tuolla metsässä ihan selvästi polku mutta jostain syystä sinne asti ei jaksa mennä. Kevät huuhtoo ne kuset mennessään.
Mutta tuolla kakalla sotkemista en ymmärrä. Päivän paras (tai oikeastaan viikon paras) on kun joku on tuonut koirankakkapussejaan meidän työpaikan oven viereen. Kerännyt kakat ihan tyytyväisenä, ja tuonut niitä sitten siihen rapun viereen. Siinähän niitten on hyvä olla, mitä niitä roskikseen laittamaan.
Siinä vaiheessa kun kyykkypaska-jengi starttaa aidattuun koirapuistoon toteuttamaan omaa irrationaalista päähänpistoaan, minä otan oikeudekseni ulostuttaa koiriani läheisen päiväkodin pihassa ja erityisesti sen aidatulla leikkipaikalla. Niin helppoa se on.
minä olen siivonnut aika monet jätökset meidän leikkipihalta siitä liukumäen ja hiekkalaatikon vierestä. Jos se on koirien vessa, on koirapuisto minun vessani. Ulostetaan jatkossa minne tahansa kaikki, koska se on niin kivaa!
Eli koska muutama koiranomistaja on käyttäytynyt mielestäsi huonosti, päätät kostaa kaikille? Todella aikuismaista ja kypsää yleistämistä. Tällä samaisella logiikallahan se Al-Qaidakin perustelee viattomien ihmisten tappamista.
Ymmärtänet varmaan, että menemällä aikeinesi sinne koirapuistoon, tulet todennäköisesti kostaneeksi juuri sellaisille, jotka eivät edes liity missioosi mitenkään? Vai luuletko kaikkien naapurustosi koirien käyvän koirapuistossa? Valitettavasti kostosi menee vähän väärään osoitteeseen. Tästä suivaantuneena ne vastuullisetkin koiranomistajat saattavat jättää ulosteet tulevaisuudessa poimimatta. Ja kierre jatkuu, entistä pahempana...
koirianne pissasta keltaiseksi värjäytyneillä ja kakkakikkareita täynnä olevilla kävelyteillä? Jossa pienet lapset kävelevät ja ulkoilevat myös. Eikö teitä nolota se jätösten määrä? Aivan kamalan näköistä.
Ja nyt sitten tietysti väitätte, että korjaatte koiranne jätökset? Ei tuollaista pissa ja kakkamäärää muutamasta koirasta tule. Ihan kauhulla katselin noita kävelyteitä ja väistelin kakkakasoja. Hävetkää! Laiskoja olette, kun ette kävelytietä pidemmälle voi koirianne mennä pissattamaan ja kakattamaan!
että nämä koiranomistajat vain tekevät yleishyödyllistä työtä. Lannoittavat pyöräteitä.
Ei se asvaltti ilman lannoitusta kasva. ..vai miten se nyt menikään ;)
Valitettavasti kostosi menee vähän väärään osoitteeseen. Tästä suivaantuneena ne vastuullisetkin koiranomistajat saattavat jättää ulosteet tulevaisuudessa poimimatta. Ja kierre jatkuu, entistä pahempana...
Ihanko oikeasti nyt lähtisin kyykkimään jonnekin puistoon! Älä nyt oikeasti ota kaikkea noin tosissasi ja avaudu täällä.
maassa, jossa koirankakka on ongelmista polttavimpia.
Siitä tietää, että meillä on asiat hyvin.
[i jos nyt edes ojissa olisi, niin sekin olisi parempi, mutta ilmeisesti harva koira jaksaa kavuta sen lumipenkan päälle tekemään tarpeitaan näin talvella.
[/quote]
Paha vaan, että sitten oletkin mun tontilla ja koira paskoo minun pihalle. Taidan pitää viikon lomaa, että näen kuka tai ketkä ulkoiluttaa koiraansa meidän pihalla.