Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävä suuttui kavereilleen jotka tiesivät miehen pettämisestä

Vierailija
01.03.2011 |

mutta eivät kertoneet hänelle, vaikka juttua jatkui vuosia. Heillä on pieniä lapsia, mikä on varmasti suurin syy kaveripiirin vaikenemiseen.

Nyt ystävä on sitten suuttunut, mikä on aivan naurettavaa. Suuttuisi puolisolleen...

Miehellä on ollut useita muitakin naisia, mitä tämä vaimoparka ei varmaan koskaan saa tietää. Jos yksi ainoa tapauskin sai tuollaisen raivarin aikaan kavereita kohtaan, ei kukaan kyllä mene kertomaan koko totuutta.

Miten tämän asian voisi ottaa puheeksi? Että älä meille raivoa, vaan miehellesi..? Ystävän funktio ei varmasti ole olla jokin moraalinvartija-juoruilija.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta petyin todella pahasti, kun ystäväni ei kertonut miehen pettämisistä kuin vasta eromme jälkeen. Olisi jättänyt kertomatta kokonaan, kun ei aikoinaan kertonut. Mulla meni vuosikausia hukkaan siinä perhehelvetissä väkivaltaisen äijän kanssa. Jos olisin saanut tietää pettämisistä, olisin saanut varmasti voimia lähteä suhteesta aikaisemmin.

Vierailija
22/45 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä tekee siitä suhteesta hyvän, jos siinä tapahtuu pettämistä?

kaikin puolin toimiva suhde: on läheisyyttä, seksiä, kumppanuutta, yhteinen koti, lapset yms. Täytyy olla todella naiivi ja sinisilmäinen, jos uskoo, että vain liitoksistaan natisevissa suhteissa elävät pettävät. Toiset ihmiset ovat sellaisia, että pettävät, meni kotona hyvin tai huonosti. Herätkää jo ruususenunestanne.

jotkut vaan ovat kroonisia pettäjiä ja jotkut riippuvaisia seksistä.

Rakastavat varmasti puolisoaan ja perhettään, eivätkä missään tapauksessa haluaisi luopua heistä, mutta silti pettävät, koska se on heille "pakko" eli tavallaan jonkun sortin sairaus, riippuvuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastavat varmasti puolisoaan ja perhettään, eivätkä missään tapauksessa haluaisi luopua heistä, mutta silti pettävät, koska se on heille "pakko" eli tavallaan jonkun sortin sairaus, riippuvuus.

(jollaisia täällä tuntuu olevan paljon) tietysti selittelevät, miten kotona menee huonosti ja vaimo ei ymmärrä.

Vierailija
24/45 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(jollaisia täällä tuntuu olevan paljon) tietysti selittelevät, miten kotona menee huonosti ja vaimo ei ymmärrä.

ovat kroonisen petturuuden lisäksi kroonisia valhtelijoita. Ja valitettavan usein erittäin taitavia siinä.

Vierailija
25/45 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen kieltämisdefenssi.

Tunnen tapauksen jossa vaimo kertoo julkisuudessa (on julkisuuden henkilö) miten täydellinen avioliitto hänellä on. Todellisuudessa mies kuksii muita naisia sen kun kerkeää.

Vierailija
26/45 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä todellinen ystävä tuollaisen asian kertoo tavalla tai toisella.

Vierailija
27/45 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos en ole oikeasti nähnyt pettämistä! Jonkun juorun perusteella en ala vihjailemaan. Sitten, jos todella luotettava taho kertoo, sanon, että olen kuullut tällaista, mutta että en tiedä onko totta.

Tai tietenkin jos itse näen. Harvoinpa vaan sitään kukaan "pääsee" näkemään kun "se menee sinne". Toki pettämiseksi luetaan muukin, mutta kuitenkin.

Siksi en kerro, koska kerran olen sen tehnyt ja sain aivan järkyttävät haukut ja vihat päälleni. Ystäväni mies höyläsi milloin ketäkin ja oli puhunut minun miehelleni asiasta. Hän kertoi minulle, enkä todellakaan olisi halunnut tietää. Sitten tämä ystäväni mies yritti ihan väkisin minuakin, josnka jälkeen kerroin. Turpaan tuli, noin kuvainnollisesti. Nyttemmin ovat kyllä eronneet, miehen petturuuden takia. Siltikin vielä kahdenkymmenen vuoden jälkeen "ystäväni" kännipäissään kyselee, miksi minä olin silloin "Kaken" kanssa. Haloo!! Mies oli siis valehdellut eron tullessa panneensa minuakin. vaikka olin yksi niistä harvoista joilta hän sai pakit. Ja kovaa saikin. Mutta juu, en kerro ihan helpolla. Toivon mukaan en saa enää koskaan mitään vastaavaa tietääkään! ei tarvitse salaillakaan sitten mitään.

Vierailija
28/45 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tässä tapauksessa useampi ihminen tiesi pettämisestä, joten tieto oli varma? Oletan, että mun ystävät kertoisivat. Hyvänpäiväntutut on sitten erikseen. Ja kyllä kertoisin ystävälle. Vaikea olisi olla "ystävän" kanssa tekemisissä, jos tietäisi ettei hän ole kertonut pitkiin aikoihin tietävänsä jotain noin suurta. Varsinkin jos ollaan oltu paljon tekemisissä.

Vierailija
29/45 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

he pelkäsivät, että suutun heille. en todellakaan heille suuttunut vaan miehelleni!! erottiin ja olen siitä onnellinen etten jäänyt kuuntelemaan en-enää-koskaan-petä juttuja.

Vierailija
30/45 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että viestintuoja ammutaan. Takuulla käy myös niin, että mies kiistää kaiken ja tämä viestintuoja sit vielä saa vihat niskaansa. Huonolla mäihällä leimataan vielä valehtelijaksi. Mutta ymmärrän kyllä tuon petetyn vaimokkeen suuttumisen. Ei varmasti tunnu mukavalle sellainen tieto et kaikki on tiennyt koko ajan. Vaikea tilanne kaiken kaikkiaan...

Vierailija
31/45 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavereilleni (sekä miehelle) vastaavassa tilanteessa! Ilmeisesti he eivät sitten olisi olleet minun oikeita ystäviäni koskaan, jos tuollaista eivät minulle kertoisi. Eihän näihin ystäviin voisi enää koskaan luottaa, jos näin tärkeää asiaa eivät olisi kertoneet. Itse en usko, että ampuisin viestintuojan vaan, jos epäilyksestä joku minulle kertoisi niin alkaisin etsimään todisteita. Ei sitä kuulkaa oikeasti aina voi se toinen osapuoli tietää, että pettääkö toinen..kyllä osa ihmisistä on niin hyviä salaamaan, valehtelemaan, näyttelemään ja kiertelemään asioita!

Vierailija
32/45 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainen petetty puoliso on. Jos on draamakuningatar tyyliin "tapan itseni, jos mua petetään", niin on syytä käyttää tilannekohtaista harkintaa. Mutta kyllä, mielestäni periaatteessa hyvä ystävä voi kertoa toiselle näinkin kipeän asian.

Se yksi, jota myös petetty.

Vierailija
33/45 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikani koulukaverin äiti soitti minulle ja pyysi kahville. Sanoi heti alkuun, että hänellä on vähän omituista asiaa, ja että miehensä oli sitä mieltä, että ei kannata puhua mulle, mutta kun asia vaivaa häntä.

Meidän poika kun on ollut heillä leikkimässä, niin usein puhuu tyyliin "irinan" kanssa, kun äiti on poissa. Tää on perheen juttu: kutsun miehen läppäriä "irinaksi", jonka kipussa on sillä välin kun käyn esimerkiksi ostoksilla tai hammaslääkärissä tai ihan missä vaan, ja mies lupaa esim. sillä välin imuroida, mutta viettääkin koko ajan hups kun aika rientää -tyyliin "irinan" kanssa.

Hyvä, että asia selvisi ja sanoin kyllä suoraan ja kiitin tätä äitiä, että puhui minulle. Tästä oppineena miehen tietsikka on nykyään "tietsikka".

Vierailija
34/45 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän poika kun on ollut heillä leikkimässä, niin usein puhuu tyyliin "irinan" kanssa, kun äiti on poissa. Tää on perheen juttu: kutsun miehen läppäriä "irinaksi", jonka kipussa on sillä välin kun käyn esimerkiksi ostoksilla tai hammaslääkärissä tai ihan missä vaan, ja mies lupaa esim. sillä välin imuroida, mutta viettääkin koko ajan hups kun aika rientää -tyyliin "irinan" kanssa.

Hyvä, että asia selvisi ja sanoin kyllä suoraan ja kiitin tätä äitiä, että puhui minulle. Tästä oppineena miehen tietsikka on nykyään "tietsikka".

Vierailija
35/45 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mistäs sä tiedät miten on jo miehellensä suuttunut?

Oikeat kaverit kyllä kertoo tollaset jutut,miltä halusitte suojella naista?

Lapset ei riitä tekosyyksi,naisella on oikeus tietää!

Vierailija
36/45 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuisin minäkin ja voin kertoa, että olisivat entisiä kavereita.

Vierailija
37/45 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja luulisi, että petetty on vielä vihaisempi miehelleen. Ja toivottavasti sitten älyää erotakin.

Vierailija
38/45 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle suuttui kun kerroin, ihan vastaavassa tapauksessa. Välit poikki vaan.-

Vierailija
39/45 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen kuuluu puolisoiden välille, ei minnekään muualle.

Todellinen ihmettelyn aihe on ap:n viestissä vaimon täydellinen tietämättömyys. Sanoisin, että läheisessä ihmissuhteessa on mahdotonta olla tietämättä, jos mies vuosia pelehtii vieläpä useamman naisen kanssa.

Eli vaimo menköön itseensä vaan.

terveisiä täältä ulkomailta....näyttää noo huorat kelpaavan herroille...sekä maksulliset että ilmaset...miten vaimo voi olla aina niskan takanakyttäämässä??jos luottoa ei ole,sitä ei vaan ole...säälittävä kommentti sulla!et o tainnu kotikylää kauempana käydä??ja kivoja ns.ystäviä...

Vierailija
40/45 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuisin minäkin ja voin kertoa, että olisivat entisiä kavereita.